Satatuhat euron voitto varmistteu MINULLE valitut paloilta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ikionnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ikionnellinen"

Vieras
Voihan veljet, ja siskotkin! 100k euroa tallennettu nordean tilille josta voin sitten nostaa. Ainoa mitä tarvii tehdä on näpytellä kännykkään 0800-02011(ilmainen) ja kertoa arpanumeroni joka on vain MINULLE yksilöity.
Voi elämä sentään! Nyt loppuu köyhä ja masentunut Maijan epätoivoinen elämä, ei makaroonien syömistä enää, eikä sukkien parsiimista, lapset eliitti harrastus ryhmiin, vanha romu corollan ajaminen vaihtuu uuteen avensikseen, päästä vuorotteluvapaalle,,,,

monestakin paikasta, ja MÄ oliln se ainoa valittu jolle oli osoitettu se päävoitto, ei olisi pitänyt mitään muuta kuin tilata lehteä ja romua pussi tolkulla. Noh, tiulasin ja ei siltikään tullut sitä pottia minulle, soitin ja kysyin sanovat että olinkin päässyt vaan esikarsintaan ja päävoiton olikin voittanu Swen. F Jostain pohjoisnorjasta. :(

[QUOTE="vieras";25815813]juu mulla kans odottaa nigerialaisen sukulaisen perintö. ei tarvi, kun tilitiedot ym henkilökohtaiset tiedot antaa spostilla.[/QUOTE]

Ei vitsit, mulla kanssa! Kunhan maksan vielä tonnin sen tilille, että saa hoidettua kaikki rahan siirtoon liittyvät jutut ja kustannukset. Ja ihaninta tässä on, että mä en tosiaankaan tiennyt ollenkaan, että mulla on sukua Nigeriassa!

Ei vitsit, mulla kanssa! Kunhan maksan vielä tonnin sen tilille, että saa hoidettua kaikki rahan siirtoon liittyvät jutut ja kustannukset. Ja ihaninta tässä on, että mä en tosiaankaan tiennyt ollenkaan, että mulla on sukua Nigeriassa!

ni niin, kyllä maailma on pieni. heti löyti sukulainen palstalta. ollaankohan serkkuja?
lähdetäänkö yhdessä shoppailemaan ja juhlistamaan sukulaisuuttamme, kun perintörahat tulee?

WTF, niin mullakin :O Ollaankohan minä ja sinä sit kans jotain sukua?! Vai miten voi olla mahdollista et yhtäkkii Suomessa näin monella onkin sukua Nigeriassa? No, oli miten oli, laitoin tossa kaks viikkoa sitten sinne s-postilla mun hetut yms. ja 500e niihin siirtokuluihin, ei oo vielä perintö tullut mut kai siinä kestää kun raha siirtyy näin kauas :)

Mä olin kerran tässä vasta kuolla nauruun kun lapset halus väkisin avat tyollaisen valittujen palojen kirjeen. Siellä oli mm. Sellainen kortti mihin sai rastittaa haluaisko mahdollisen voiton osuessa kohdalle A) noutaa sen helsingistä B) pitää voittojuhlat omassa kaupungissa ja jos valitsi A niin haluaako lentää hesaan vai mennä sinne taksilla. Ja tämä kortti piti tallettaa ITSELLE että muistaa sit mitä on halunnut, jos ja kun voittaa tän pääpalkinnon. :D

• Tykkää
Reactions: SeInka
Ja jos on joku kilpailu johon osallistut (tai vaikka Valituilta Paloilta tilausjuttu) ja osallistut vaan arvontaan etkä tilaa mitään, niin ne osallistumiskuoret lentää suoraan roskiin. Tai näin olen kuullut..

Viimeksi muokattu:
Kyllä me varmaan sit vaan ollaan kaikki sukua! Mä oon kyllä muistaakseni jostain joskus lukenut, että kaikki ihmiset on alunperin sieltä Afrikasta, että eihän tää sinänsä mitenkään niin outoa ole ja ihan uskottavaa, vaikka aluksi vähän ihmetyttikin. Mä olen sitä mieltä, että samantien shoppailemaan! Kyllä se perintö sieltä tulee, mutta tottakai kestää, Nigeria on tosi kaukana.

Siis mulle on käyny kaks kertaa sillee et oon ollu miljoonas kävijä jollain sivulla ja oon voittanu jotain. Ne voitot ei oo viel tullu, mut onhan mul aikaa odotella. Vähän vihjailin jo töissä pomolle, et meikä ei ehkä joku aamu vaa enää tuu töihin. Mitä niitä töitä tekemää jos voittaa tuollai yllättäin rahaa.

Minut taas löysi Fb:stä joku asianajaja, joka hoitaa sukulaiseni asioita. Sukulainen siis on kuollut onnettomuudessa Saudi-Arabiassa. On kuulemma perintöä tulossa, kunhan vain ilmoitan kaikki henkilötietoni ja tilinumeroni.

Itsehän minä en tuollaisesta sukulaisesta ollut kuullutkaan, mutta onneksi on tuo fb. Tiedä mihin perintöni olisi joutunut ilman sitä! Sukunimen perusteella tuo asianajaja minut arvasi perinnön saajaksi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä