Särytön migreen vai jännitysniskaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan ei tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan ei tiedä

Vieras
Onkohan mulla särytön migreeni vai onko nää jännitysniskan oireita??
Äidilläni on särytön migreeni tosin hänellä esiintyy sahalaita joten siitä tietää varmaksi että on migreeni..

mulla oireet on ollut kasvojen, jalkojen, käsien toispuoleinen puutuminen, sanat sekoaa, niskat jökittää, haukottelen varmaan 50 kertaa peräkkäin, valon arkuus, paleleminen...joskus tuntuu että näkö sumenee.. tosin mulla on muutenkin näkö mennyt huonommaksi viime aikoina.. mun pää on magneettikuvattu joten mitään vakavaa siellä ei ole..

ärsyttävää kun tämä ei selviä kummasta on kyse koska se estää mua käyttämästä e-pillereitä...
 

Yhteistyössä