sarjassamme "turhia riitoja"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
tein eilen leipää ittelleni. siitä sitten hyvää hyvyyttäni annoin toisen gubbelle.
kun ne oli vedetty napaan alko miehellä tekee mieli toista ja kiltisti yritti asiasta mulle vihjasta. menin keittiöön ja hain leikkuulaudan, leivät, ja muut tilpehöörit.
että alas tekemään ite.

mutta ku ei! munp iti se sille tehä. aloin sitten veistämään sitä halvatun leipää ja toinen kysyy oonko mä vihanen. no olenko? mikä' äiti mä tolle oon, saakeli ku leivätki pitää tehä.

mies suuttuu ja lähtee sänkyyn.

vein sen leivän sitte sille sinne, nii ei kelvannu. marttyyri. yritin saada keskustelua liikkeelle että oliko se nyt sittenkään niin vaarallista. ei ku marttyyri oli vaan hiljaa ja viisasteli. otin tyynyn ja hain varapeiton kaapista ja asetuin sohvalle.

hetken kuluttua kuuluu makkarista pieni ja maailmaapelkäävä ääni
"tuutko sä nukkumaan mun kaa sitte ku C.S.I loppuu?

:D raukka. pyydettiin sitten anteeks aamulla.
nyt oon aikani miettiny miksi mä niin suutuin. on se vaan niin että mä voin hyysätä sitä koko elämän, ja mä jopa tykkään tehä niin, tasan niin kauan kun mä saan tehdä sen ite. sitten kun se alkaa vaatimaan että mä teen sen, niin mäki voin vaatia että se tekee mulle.

Olet oikeilla jäljillä siitä ettei sinua saa ottaa itestään selvyytenä. Hyvä että mies oppii ymmärtämään ettei voi odottaa vain palvelua, sitä saa jos haluat palvella, muttei sitä tule vaadittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
on se vaan niin että mä voin hyysätä sitä koko elämän, ja mä jopa tykkään tehä niin, tasan niin kauan kun mä saan tehdä sen ite. sitten kun se alkaa vaatimaan että mä teen sen, niin mäki voin vaatia että se tekee mulle.

Mulla aivan samat aatokset. :D

Yhteistyössä