Voi juma#####!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimomamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimomamo

Aktiivinen jäsen
24.07.2007
1 128
0
36
mä en enää tiedä mitä tehä!!! mun ukko tuli kotiin klo23 ympäripäissään paita revenneenä ja paskasena sekä keho naarmuilla ja mustelmilla!!!! Se oli lähteny kaverinsa kanssa "hetkeksi" ulos suoraan töistä - ja tässä tulos!!!! Sitte se ihmetteli että miks oon sille niin veemäinen, katoin sitä silmät pyöreenä ja käskin miettiä sen aikaa ku käyn suihkussa. Olin itse juuri tullut töistä kotiin. sitten kun tulin katsoo sitä makkariin, niin sen kalsaritkin oli revenny. Kysyin että miksi, ni vastaus oli että "siks ku sä oot niin ärsyttävä!"
Sitte mä aloin ihan tosissaan tykittää sille karuja totuuksia. Olisko siitä ok jos mä tulisin kotiin ympäripäissä, mulla olisi aamulla klo 5.00 herätys ja lähtö töihin, mulle olis tehty raiskausyritys, jne... se vaan tuhahti ja myhäili jotai ja sammu tohon. Voi V/&&%!!!!! :o

oli pakko jollekki tilittää.... :(

Jopas jopas! On tainnu ottaa yhteen jonkun kaa, mutta varmaan aika "mitätön" tappelu sitten kuitenkin, kun ei alkanu sulle siitä tappelusta vauhkomaan ja tilanteita selittään. Varmasti ottaa kupoliin, mutta turhaa on humalaisen kanssa mitään yrittää selvittää. Huomenna sitten. Ehkä parempi, ettei sitten enää mennä sille yhdellekkään....

ole onnellinen että se tuli näin AIKASIN kotiin ja ne ovat tod.näk painineet leikkimielisesti mutta rajusti kavereidensa kanssa Se on melko yleistä kun testosteroni ja alkoholi kohtaavat, tulee uho päälle :xmas:

Nii juu, sano se kotiin tullessaan että sai melkeen turpaan, ja minä totesin siihen olisi ollut ihan oikein jos olisi saanut. sitten ku tosiaan näin ne mustelmat niin kyselin niistä, ja se sano että oli hakannu itsepuolustuksena neljä jätkää! tulin tänne äitille kotoa pois... saapahan aamulla ukko sitten ihmetellä että missä se armas avovaimo luuhaa.. kerrankii näinpäin.

Relaa nyt vähän. Mitä sitten jos se on vähän paininut jossain baarinkulmalla tai taksijonossa?
Nyt on kuitenkin kotona turvallisesti.
Ja joo, mie tiedän ettei tämän palstan naisten miehet käyttäydy yleisesti niin, mutta kovin monesti oikeassa elämässä miehet käyttäytyy! ;)

no meillä on ollut aika pahoja tappeluita juuri näiden asioiden vuoksi... pettää lupauksia ja tekee ihme tempauksia. mä en vaan halua tuommoista miestä joka nui käyttäytyy... mä haluan sen miehen joka se on sillon ku se on selvinpäin.. on vaikeeta. mut kiitos lohdutuksesta...

Yhteistyössä