Kylläpä minun mies osaa ottaa pannuun:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tolvana mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tolvana mies

Vieras
Meillä on koiranpentu ja takapiha mihin piti tehä aitaus että voi pitää vapaana,mutta nyt kun kysyin että jokos tehtäis kun aikaa on menny tässä jo pari kuukautta niin se sanoo että eikä me sitä tehä että missä välissä?! Meillä ei nyt muuta olekaan ku aikaa mutta vauva tulee kuukauden päästä niin sitte sitä aikaa ei oo tehä aitoja...:( Se vaan sano että keskity sinä nyt vauvan tuloon, ja minähän keskitys, sehän sen aidan tekis...!! pah :) Onko laiskuutta tai sitte ei osaa tehä sitä aitaa...
Voinko tilata jonku tekeen sen? Auttais paljon minuu:)

Kyllä se vaan auttais aika paljon sitten kun olet vauvan kanssa kaksin kotona ja koira pyytää ulos. Onkohan se edes sisäsiisti vielä siinä vaiheessa kun vauva syntyy? Meillä helpotti aidattu piha huomattavasti elämää, kun lapset oli ihan pieniä. Hankalaa olis ollut joka kerta pukea lapset ja lähteä lenkille, kun koirilla olis ollut päivän aikana hätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se vaan auttais aika paljon sitten kun olet vauvan kanssa kaksin kotona ja koira pyytää ulos. Onkohan se edes sisäsiisti vielä siinä vaiheessa kun vauva syntyy? Meillä helpotti aidattu piha huomattavasti elämää, kun lapset oli ihan pieniä. Hankalaa olis ollut joka kerta pukea lapset ja lähteä lenkille, kun koirilla olis ollut päivän aikana hätä.

sanos muuta :( mutta minun mies ei tee sitä...vaikka yritin eilen mököttää....se vaan sano että aina ei saa mitä haluaa!!! prkl! Olen sanonu että maksanki sen koko homman vaikka....
Ja alussa oli puhe tehä se niin miksi nyt peruu...
Minä en tuu nut pääseen helpolla :(

Miehet on... Meillä kans viime kesänä oli vajaa vuosikas koira, joka metsästysviettinsä takia rupes karkailee. Oli puhetta avokin kanssa et laitetaan takapihaa kiertää aita. No, minä soitin vuokranantajalle ja kysyin ensin et saako tehä. Lupa tuli. Kävin kaupasta ostaa aitaverkkoo ja miehelle sit et rupeeppa hommiin. Aina löyty parempaa tekemistä ja mulla sit palo käämit,soitin pikku-veljelle, et tuutkos jelppaamaan siskoa. Veljen kans sit aita laitettiin pystyyn ja avokille tuumasin, kun tuli et herra on hyvä ja tekee portin siihen. Portin tekokin kesti ja kesti ennen kuin himmastuin kunnolla :) Joten jos ei oo vekjee tai isää mitä vois pyytää avuks ni sitten kaverin miestä. Sit vielä muistat kehua et olipa se taitava ja kiltti kun viitsi tulla tekee. Ja noin hieno aitakin saatiin jne... Käy sen verran miehisen itsetunnon päälle, et seuraavan kerran ku jotai tarvii tehä ni tekee ite rivakammin kuin kuuntelee sun kehuvan jotain muuta miestä :) Meillä nykyään hommat hoituu vaikka en oo kehunnut ku veljeä muutamaan otteeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole ketään!!! :( muuten pyytäisin...

Hei, mut näitä varamiespalveluitahan on jo joka puolella suomea. Ei sattus teijän lähellä olee? Pikkasenhan se maksas mutta... Tai sit oikeesti joku kirvesmies tekee.

ei siinä edes olis kova homma....sitä vihreää aitaa ja ne tolpat....
tekisin ite mutta ku on tämä suuren suuri masu :)

Mittaa aitauksen ympärysmittä eli verkkoaidan tarve metreinä. Mene rautakauppaan ja etsi myyjä. Kerro että haluat aidata ko alueen, tarvitset aitaverkkoa ja helppoasentaa-malliset tolpat siihen. ** tässä vaiheessa katso merkitsevästi mahaasi** Pyydä neuvot työhön.

Kiikuta tavarat kotiin ja ala hommiin niin että mies on kotona. Veikkaan että alle 10 min olet saanut miehen paikalle töihin, ja jos et ole niin aitaus on kuitenkin valmis. Vaatii mieheltä pokkaa olla tulematta!

Kaikki tämä jos ei ole siis vakavaa oiretta, sairaalan kieltoa tms vaan normaali raskaus, huom.

Alkuperäinen kirjoittaja näin minä tekisin:

Mittaa aitauksen ympärysmittä eli verkkoaidan tarve metreinä. Mene rautakauppaan ja etsi myyjä. Kerro että haluat aidata ko alueen, tarvitset aitaverkkoa ja helppoasentaa-malliset tolpat siihen. ** tässä vaiheessa katso merkitsevästi mahaasi** Pyydä neuvot työhön.

Kiikuta tavarat kotiin ja ala hommiin niin että mies on kotona. Veikkaan että alle 10 min olet saanut miehen paikalle töihin, ja jos et ole niin aitaus on kuitenkin valmis. Vaatii mieheltä pokkaa olla tulematta!

Kaikki tämä jos ei ole siis vakavaa oiretta, sairaalan kieltoa tms vaan normaali raskaus, huom.
Tätä minunkin piti ehdottaa...

Me ollaan asuttu kohta 3 vuotta omakotitalossa, johon puhuttiin heti ekana, että tehdään aita, koska on koira ja silloin lapset olisivat tarvinneet sitä, tai siis minä, että olisin uskaltanut pistaa lapset pihalle edes siksi aikaa kun itse puen. Aitoja ei olisi vieläkään, mikäli minä en niitä olisi alkanut laittaa. Vieläkin on kesken vaikka portinkin itse ostin.

Ei ole kova homma. Tuossa jo neuvottiin että rautakauppaan jne. Tee siis aitaus itse ja jos ukkosi ei ymmärrä olla nolona kun raskaana oleva naisensa pakertaa yksin aitaa niin hän on täysi idiootti.

Kun koiranpentua odoteltiin niin mekin suunniteltiin aitausta mutta tultiin siihen tulokseen että meille tulee seurakoira eikä mikään tarhakoira. Niinpä jätimme aitaussuunnitelman ja virittelin juoksulangan terassin tolpasta pihan perälle.
Jos on tilanne ettei heti voi lähteä lenkille niin koiran voi laittaa silti ulos odottelemaan kun pennut ei nääs oikein osaa vielä pidätellä =)

Toimii hyvin ja koira on kuitenkin ulkonakin muiden seurassa kun liikkumatilaa on paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Ei ole kova homma. Tuossa jo neuvottiin että rautakauppaan jne. Tee siis aitaus itse ja jos ukkosi ei ymmärrä olla nolona kun raskaana oleva naisensa pakertaa yksin aitaa niin hän on täysi idiootti.

Kun koiranpentua odoteltiin niin mekin suunniteltiin aitausta mutta tultiin siihen tulokseen että meille tulee seurakoira eikä mikään tarhakoira. Niinpä jätimme aitaussuunnitelman ja virittelin juoksulangan terassin tolpasta pihan perälle.
Jos on tilanne ettei heti voi lähteä lenkille niin koiran voi laittaa silti ulos odottelemaan kun pennut ei nääs oikein osaa vielä pidätellä =)

Toimii hyvin ja koira on kuitenkin ulkonakin muiden seurassa kun liikkumatilaa on paljon.

No meillä on koko takapiha aidattu, joten koira on kyllä kaikissa askareissa, eritoten greillaamisessa, mukana. erikseen on sitten häkki, mihin koiran voi jättää vaikka kauppareissun ajaksi hyvällä kelillä.

Yhteistyössä