Esikoinen ei aina muista laittaa ovea kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:eikö teillä ole vessan ov aina kiinni? ateeksi, ei ole tarkoitus pilata ketjua tai kiillottaa omaa sädekehää mut mä en oo koskaan ymmärtänyt näitä vessajuttuja, esim. rulla pönttöön, meikit sotkettu, syöty vessaharjaa, kun meillä on aina ollut vessojen ovet kiinni ja siinä vaiheessa kun lapset on niin isot et saa ne itse auki (3v) on niillä jo niin paljon järkeä päässä et tuollaista eivät tee.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mun esikoinen pyykkäs mun kännykän.
Kävin pikaiseen vielä katsomassa josko makkarissa olis vielä pyykättävää ja tenava oli sillä aikaa kivunnut keittiön pöydälle hakemaan mun kännykän jonka sitten kävi työntämässä pyykkikoneeseen.
:| se oli entinen se.
Nuorimmainen aiheutti pienimuotoisen tulvan tukkimalla vessanpytyn rullallisella paperia.
Toisekseen tuo vesseli saa sen kyllä auki. Ja se tekee kaikenlaisia tieteellisiä kokeita...
Eihän näitä nyt pahuuttaan tapahdu, eikä kukaan voi ennalta käsittää kieltää kaikkea, saati lapsi aina muistaa noudattaa kaikkea.
Näitä sattuu ja tapahtuu- paremmissakin piireissä