sarjassamme " ei kulta, ei äiti suinkaan ole vihainen.. punottelen muuten vain" eli, pistetäänkö rakkaiden riiviöiden koottuja te

meillä aika vähän sattunu mitään, ihme kyllä. juniori jostain syystä rakastaa rasvatuubeja ja jos saa sellasen käsiinsä ni jos ei saa korkkia auki ni pureksii tuubin sellaseks niin ku ois koira käyny järsimässä ja jos saa sen tuubin auki ni rasvaa ittensä päästä varpaisiin.
 
matkailija
3v on kyllä tehnyt yllättävän vähän tuhoa. 2v ikäisenä sai pikku sormillansa näperrettyä kaikessa hiljaisuudessa mun tietokoneesta s-, ö- ja a-kirjaimet irti ja ne vasta oli vaikeat laittaa paikoilleen, siellä oli kaksi ihan miniminipientä limittäin taittuvaa osaa jotka piti saada semmoisiin hakasiin koneeseen kiinni vähään samaan tyyliin kuin pyykinripustusteline.. Meni pinsettihommiksi.

2,5-vuotiaana oli isänsä kanssa kotona kun minä olin kaupungilla, mies sitten soitti minulle n. 5min puhelun ja sinä aikana muksu oli repäissyt vaatteet pois päältänsä ja lastentusseilla värittänyt itsestään tiikerin. Sepä vasta olikin näky se!

Tietysti erinäisiä kertoja sekoittanut stereoiden asetukset niin ettei pitkään aikaan kuulunut mitään, ja monesti äiti on meinannut pissata housuunsa stereot avattuaan kun äänet on väännetty täysille..

Vahingossa on päässyt parivuotiaana kakka olohuoneen matolle joka on iso, painava ja hiton vaikea pestä (arvatkaa vaan oliko se juuri pesty tuolloin).

Hmm, kirjoittelen lisää jos tulee mieleen :).
 
Meillä on kitukasvuinen mutta äärettömän eläväinen tapaus. se kyllä huomma kun ei ihan 100% katsele sen touhuja. se on kerennyt tekemään vaikka mitä...
Voidellut naamansa ja hiukset sinkkivoiteella.. Ceridal öljyt levittänyt wc lattialle.. Kuskin puoleisen oven lukkoon laittanut hiuspinnin..tuhonnut uudet meikit nukkeihin ja pehmoeläimiin..repinyt uudesta läppäristä kirjaimia irti..leikannut matosta hapsut irti..kakannut leikkilautaselle ja laittanut sen uuniin,löytyi hajun perusteella,uuni meni vaihtoon.. laittanut uuniin muutenkin erinäisiä tavaroita,pallon,kännykän,isän uudet talvikengät..juonut tupakantumppivettä,hieronut silmiinsä pyykinpesuainetta,laittanut huuliinsa kynsilakkaa,leikannut hiuksensa kynsisaksilla,hyvästi korkkiruuvikiharat,niin ja tunkenut nenäänsä popcornin jyviä.. lista on loputon,lapsi ainoa ja 3,5v
 
"vieras"
2v tyttö oli laittanut uuden digikameran uuniin ja mä paistelin sit patonkeja ja kameraa. Kamera oli siis laitettu sinne pari pvää aikasemmin. Ihme ja kumma, kamera toimii vieläkin.

2v poika piirsi uudet sohvat permanent-tussilla. Plus vähän lattiaakin. Onneks tabort on keksitty.

5v sytytti pienen maastopalon.

Aika vähän ovat tehneet tuhoja (ohan noita muitakin nomaalit rasvatuubin tuhlaukset jne), mut tuo viimenen oli pahin. Ja saapi siinä itseäkin syyttää, kun tikut olivat lapset ulottuvilla.

Lapset on nyt 5v, 3,5v, kohta 2v ja 3kk, et äidin silmät ei ihan joka paikkaan joka minuutilla ehdi.
 

Yhteistyössä