Sarjassamme asiat jotka v'tuttavat! :D

Hieman muuten otti päähän. Miehen partakone meni rikki ja käytiin tänään Gigantissa ostamassa uusi. Kotiin päästyämme satuin samperi vilkaisemaan Gigantin juuritullutta mainosta, jossa aivan sama ja kyseinen partakone 30? halvempana maanantaista eteenpäin.

Miksi tässä aina käy näin?! :'( :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Palauttaaka tänään ostettu ja ostakaa uudelleen sama tuote.
No se on otettu jo laatikosta pois ja latautumassa ja Gigantin sivuilla lukee, että eivät ota vastaan tuotetta, jota ei voi myydä eteenpäin omassa laatikossaan - - siis pitäisi olla avaamaton? Näin käsitin?

Eikä sitä viitsi palauttaa, mä yritän vaan niellä tuskani.
 
mm
Ei ku mä ostin joulun alla uuden tallentavan digiboxin ja valitin siinä myyjälle, et tääkin on sitten tietty kohta alennusmyynissä joulun jälkeen..sano et jos hinta muuttuu 30 päivän sisällä saan erotuksen takas
 
Mä googletin pikaisesti ja mukamas koskisi myös Gigantin omia tuotteita. Kiva tälläinen salamyhkäinen "hintatakuu", josta ei kerrota missään ja jos kerrotaan, niin huhupuheiden kautta. Ainakin 2008 on vielä saanut erotuksen takaisin, jos Gigantin hinnat muuttuvat 30 pv -> ostopäivästä.
 
Ukolta kyselin ja oli kans sitä mielt et vissiihä se viel ois ja niinkii et myös gigantist ostettu jos on koht halvemmalla samas paikas, sais sen erotuksen.
Et kannattaa ainakii kysästä! Eihä siin mitää menetäkkää!

Mut sit toi ukko lisäs senkii et kun hää kävi vast ostaan gigantist sukulaisvanhukselle partakoneen, niin eihä se sit pelittäny, ei latautunu ja jos latautu täyteen, niin ekalla pörinällä loppu virta. Vaihto sen ja uus sit ei pelittäny ollenkaa ja taas vaihto ja se kolmas kone sit toimi jo ihan hyvin.
Joku halpahan se oli ollu.
 

Yhteistyössä