V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä juttelin tuon naisen kanssa jo viime viikolla.
Ai mä ajattelin että ihan tämän päivän asioita, mut sä kaivelet jotain vanhoi juttuja. Ok.
Voi elämä taas.
No mikähän tossa kommentissa NYT ei passannu sulle??? Helevetti ko en oo ennen yhtä kiriää ihimistä tavannu, sähän napsahtelet ihan kaikesta ja koko ajan![]()
Joo todella vanha juttu ja aivan kuin täällä ei saisi kirjoottaa mistään muusta kuin siitä mitä tapahtui just tänään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Mikä on sitten parempi ilmaus? Ei-uskovainen, eikkari, maailmallinen, maailman ihminen, uskomaton?
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Käykö epäuskoinen?
tuo se vasta kamala sana onAlkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Käykö epäuskoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja ok:En ymmärrä mikä tuossa särähtää. En ole uskovainen itse, mutta en vaan käsitä että pitää tuollaisestakin vääntää. Sanojan mielestähän se nainen on uskosta osaton, niin kuin onkin. Tuskin tarkoitti pahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:En ymmärrä mikä tuossa särähtää. En ole uskovainen itse, mutta en vaan käsitä että pitää tuollaisestakin vääntää. Sanojan mielestähän se nainen on uskosta osaton, niin kuin onkin. Tuskin tarkoitti pahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja osaton ihan mielellään:Alkuperäinen kirjoittaja ok:En ymmärrä mikä tuossa särähtää. En ole uskovainen itse, mutta en vaan käsitä että pitää tuollaisestakin vääntää. Sanojan mielestähän se nainen on uskosta osaton, niin kuin onkin. Tuskin tarkoitti pahaa.
Outoa on jos ateisti tuosta suuttuu. Tai sit ole hyvä vaan ap. ja käänny uskovaiseksi niin et ole osaton enää.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Käykö epäuskoinen?
No ei tuokaan kovin hyvältä kuulosta. Miksi ei voi vain sanoa, että ei-uskova. Ja tajuta sitä, että vaikka itte onkin uskossa ja usko on tärkiä niin ei se kaikille sitä ole. En mäkään paasaa, että uskovat on hihhuleita tms. Uskoo tai ei, niin oma valinta eikä tarvitte sääliä toista tämän valinnan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Käykö epäuskoinen?
No ei tuokaan kovin hyvältä kuulosta. Miksi ei voi vain sanoa, että ei-uskova. Ja tajuta sitä, että vaikka itte onkin uskossa ja usko on tärkiä niin ei se kaikille sitä ole. En mäkään paasaa, että uskovat on hihhuleita tms. Uskoo tai ei, niin oma valinta eikä tarvitte sääliä toista tämän valinnan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Uskosta osaton tarkoittaa samaa kuin ei uskovainen.Turha takertua liiaksi sanamuotoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Uskosta osaton tarkoittaa samaa kuin ei uskovainen.Turha takertua liiaksi sanamuotoon.
Hei voitko sinä kertoa tuosta maailman ihminen-ilmaisusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Uskosta osaton tarkoittaa samaa kuin ei uskovainen.Turha takertua liiaksi sanamuotoon.
Hei voitko sinä kertoa tuosta maailman ihminen-ilmaisusta?
Mielestäni tarkoittaa samaa kuin uskosta osaton, ei uskovainen
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Uskovaisetko ovat taivaan ihmisiä? Emmekö kaikki ole maailman ihmisiä?