sanotaan aina et mene töihin....mut kun ei ole töitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Katteleppa vaikka siivoojan paikkoja!! Sinne pääsee töihin

Kun muuten ei välttämättä pääse. Tätäkin on kokeiltu ja ihmetelty miten ei aikuinen äiti-ihminen pääse edes siivoamaan vaikka paikkoja avoinna ja äidithän tunnetusti osaa siivota.

Mulla kyllä paineet nousee aina kun sanotaan että kyllä töitä aina saa jos vaan haluaa. Mulla on kaupallinen korkeakoulututkinto ja olen hakenut kaikkea mahdollista kaupallista työtä. Vaan kun joihinkin olen ollut kuulemma "liian kokenut ja koulutettu", toisiin sitten ei työkokemus riitä. Tavan toimistohommiin ei akateemisella tutkinnolla pääse edes haastatteluun. Ei voi muuta kuin jaksaa hakea ja toivoa että jossain se mun juttu odottaa.

jos mikään ei luonnistu niin yritys pystyyn. itse olen tehnyt joitain töitä (ei ollut vaikea saada vaan heti sain paikat) ja teen edelleen jos yrittäjänä alkaa taas kyllästyttää.
Oletkos sitä vaihtoehtoa miettinyt

menisin vaikka siivoomaan, mutta ku kaikissa siisvouspaikoissa jotka on vapaana on vaatimus: työkokemus taikoulutus. ei ookumpaakaan. Rappusiivoojankin pitää ola koulutetu.
Lehtimyynti ym provikkapalkalal olevat työt ovat riksipeliä, voi jäädä palkatta jos ei saa myytyä yhtään lehteä, joten EI kiitos, en tee ilmaiseksi töitä

Yhteistyössä