B
bcbc
Vieras
Ku itseäni ärsyttää tuo sanonta. Epäilisin että samat ihmiset käyttävät 1-vuotiaasta sanontaa "vuosikas".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bcbc:Ku itseäni ärsyttää tuo sanonta. Epäilisin että samat ihmiset käyttävät 1-vuotiaasta sanontaa "vuosikas".
Alkuperäinen kirjoittaja olen:kuullut murteista, mutta harvemminpa niitä kirjoitetaan. Puhekielenä ymmärrän mein mutta en kirjoitettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja olen:kuullut murteista, mutta harvemminpa niitä kirjoitetaan. Puhekielenä ymmärrän mein mutta en kirjoitettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:kuinka paljon sellainen ihminen arvostaa itseään, kun kirjoittaakin mein, eikö käy mielessä olla sivistyneempi ja kirjoittaa meidän. Millainen ihminen ilmaisee jo kirjoituksessaan olevansa sivistymätön moukka, vaikka helposti voisi uskotella vaikka mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:kuinka paljon sellainen ihminen arvostaa itseään, kun kirjoittaakin mein, eikö käy mielessä olla sivistyneempi ja kirjoittaa meidän. Millainen ihminen ilmaisee jo kirjoituksessaan olevansa sivistymätön moukka, vaikka helposti voisi uskotella vaikka mitä?