Millainen ihminen on sinusta "eksoottinen kukka"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pomppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pomppis"

Vieras
Jos joku sinulle täysin tuntematon ihminen sanoo muistuttavansa "eksoottista kukkaa", niin millainen mielikuva/oletus sinulla hänestä tulee tuon kuvailun perusteella? Kyseessä siis ihminen, josta et tiedä mitään, et ole nähnyt kuvaa tms. esitietoja.

Tapasin erään venäläisen naisen, joka on oien sanojensa mukaan "eksoottinen kukka suomalaisten keskellä". Kyseessä on noin 60-vuotias, varmaan lähemmäs 150-kiloinen maatuska, josta ei meikäläisellä tule ensimmäisenä mieleen mikään eksoottinen kukka :D mutta aloin ajatella että näin me ihmiset nähdään itsemme ja toisemme ja eri käsitteet eri tavalla. Itselläni eksoottisesta kukasta tulisi mieleen lähinnä joku pieni thaimaalainen tyttönen.

No itse koin olevani aika eksoottinen kukka kun asuin jonkin aikaa eteläisessä Espanjassa. Ensinnäkin olin siellä pitkä nainen vaikka täällä Suomessa olen melko lyhyt (163 cm). Toiseksi ihoni on vaalea ja palaa herkästi auringossa, ja tukkani on kullanvaalea, punertava - siis ei tumma eikä blondattu. Ja kengännumeroni on 38 eikä sikäläinen 36. Että mikäköhän kukka, ehkä suomalainen valkovuokko... pitkä sellainen. Sehän on eksoottinen kukka Espanjan vinkkelistä.

Minä ajattelisin, että nainen varmaankin tarkoitti enemmän luonnettaan ja mielenmaisemaansa kuin ulkoista olemustaan.

Venäläinen nainen ehkä kokee olevansa herkempi ja tunteellisempi kuin suomalaiset naiset, jotka ovat tyyliltään pidättyväisempiä. En sano että naisellisempi, mutta sellainen perinteisemmällä tavalla naisellinen, puhelias ja räiskähtelevä. Eksoottinen kukkanen :)

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";26124227]Minä ajattelisin, että nainen varmaankin tarkoitti enemmän luonnettaan ja mielenmaisemaansa kuin ulkoista olemustaan.

Venäläinen nainen ehkä kokee olevansa herkempi ja tunteellisempi kuin suomalaiset naiset, jotka ovat tyyliltään pidättyväisempiä. En sano että naisellisempi, mutta sellainen perinteisemmällä tavalla naisellinen, puhelias ja räiskähtelevä. Eksoottinen kukkanen :)[/QUOTE]

Joo noin mäkin sen sitten loppujen lopuks vähän järkeiltyäni ajattelin että asian tarkoitti. Ja varmaan ihan totta, sittemmin ollaan tutustuttu ja on kyllä energinen ja positiivinen ihminen.

Yhteistyössä