Sanokaas nyt... Pitäiskö noi laatikot tehä jo tänään? :/

Ei kai ne sit enää niin hyviä ois aattona...? :/ Vai paistaisko huomenna? Mä koitan nyt järjestää niin, ettei niille tulis tappelua uunista... Kun on toi kalkkuna ja fileerullakin tossa, ja lihapulliakin pitää paistella... Tulee ahdasta!
 
Meillä on tehty vuosikaudet pakkaseen laatikot jo hyvissä ajoin ja ihan hyviä ovat. Ainoa laatikko minkä teen Aattona on perunalaatikko. Turhaa jättää kaikkea viime tippaan. Nyt on ollu vähän turhankin lepsua kun kaikki mitä on voinut tehdä etukäteen on tehty. Aattoaamuna perunalootan lisäksi riisipuuro aamusta tulemaan niin saa aatosta nauttia ilman keittiössä hääräämistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No mutta, jos ne tekee valmiiksi jääkaappiin ja lämäyttää uunissa aattona, niin onko ne muka yhtä hyviä sitten? :/
tee huomenna jääkaappiin ja aattona uuniin !
Näin mä suunnittelin, mutta... Saas nähä ehinkö paistamaan sit kaiken.
Paistat kaikki muut ensin, laatikot laitat uuniin niin, että ovat valmiit kun aloitatte aterian, eli nostat uunista suoraan pöytään.

Filerullan ja lihapullat uuniin sunnuntaina.
 
vieras
Kait ne voi tehdä, mutta mä teen su ja paistan vasta aattona :)
Mun mielestä parhaimmillaan juuri paistettuna, kinkun ja kalkkunan paistan huomenna kun ne tarjoilen kuitenkin kylmänä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No mutta, jos ne tekee valmiiksi jääkaappiin ja lämäyttää uunissa aattona, niin onko ne muka yhtä hyviä sitten? :/
tee huomenna jääkaappiin ja aattona uuniin !
Näin mä suunnittelin, mutta... Saas nähä ehinkö paistamaan sit kaiken.
Paistat kaikki muut ensin, laatikot laitat uuniin niin, että ovat valmiit kun aloitatte aterian, eli nostat uunista suoraan pöytään.

Filerullan ja lihapullat uuniin sunnuntaina.
Niin... Toi vois olla hyvä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Ei mulla muuta kuin että tässähän rupee kuola valumaan :p :p :p
(no niin, mä tekisin ne laatikot huomenna ja aattona paistaisin.)
Diih, eli jos ne laittais valmiiksi huomenna illalla, mutta läväyttäis uuniin sit aattona...? Kahden maissa pitää jo ruveta syömään, viim. kolmelta - saakelin aikataulut.

Enköhän mä noi handlaa sitten, käyn paistamassa naapurissa elleivät kaikki sovi uuniin muuten :p
 
vieras
Et ole ainut joka aikatauluja miettii ;) Tein äsken oikein listaa mitä teen huomenna ja mitä aattona ettei unohdu. Aattona kun tulee olemaan kiire. Haudoilla käydään ja joulurauhanjulistuksessa. Ennen kahta tuleekin jo vieraita syömään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et ole ainut joka aikatauluja miettii ;) Tein äsken oikein listaa mitä teen huomenna ja mitä aattona ettei unohdu. Aattona kun tulee olemaan kiire. Haudoilla käydään ja joulurauhanjulistuksessa. Ennen kahta tuleekin jo vieraita syömään.
Hyvä :D Meidän piti alkuun syödä paljon myöhempään, mutta eipäs käykään, kun toi joulupukki on niin pirun kiireinen tapaus...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et ole ainut joka aikatauluja miettii ;) Tein äsken oikein listaa mitä teen huomenna ja mitä aattona ettei unohdu. Aattona kun tulee olemaan kiire. Haudoilla käydään ja joulurauhanjulistuksessa. Ennen kahta tuleekin jo vieraita syömään.
Hyvä :D Meidän piti alkuun syödä paljon myöhempään, mutta eipäs käykään, kun toi joulupukki on niin pirun kiireinen tapaus...
Niin, samaa se pukki meillekin sanoi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et ole ainut joka aikatauluja miettii ;) Tein äsken oikein listaa mitä teen huomenna ja mitä aattona ettei unohdu. Aattona kun tulee olemaan kiire. Haudoilla käydään ja joulurauhanjulistuksessa. Ennen kahta tuleekin jo vieraita syömään.
Hyvä :D Meidän piti alkuun syödä paljon myöhempään, mutta eipäs käykään, kun toi joulupukki on niin pirun kiireinen tapaus...
Niin, samaa se pukki meillekin sanoi!
Ihme heppu! :kieh:
 

Yhteistyössä