Sanokaas nyt onko törkeetä vai miten pitäis toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt vaan äkkiä kaikki pois ettei vaan tartte mitään mihkään antaa liian halvalla.

No kuule sori. Minä tahdon ostaa laadukkaita välineitä lapsilleni ja ostan niitä ihan siitä syystä, koska tiedän että niissä on jälleenmyyntiarvoa. Minusta siinä ei ole mitään typerää. EI niitä tarvitse ilmaiseksi eteenpäin olla lahjottamassa. Näin tekee aika moni muukin. Ja aika moni muu lahjoittaa ilmaiseksi eteenpäin. Mielestäni ihan yhtä ok kumpikin, kunhan se on ok sille joka niin tekee. Omiaan saa myydä käytettynä kirpparilla ja huutonetissä ja se siitä.

tämä lienee totta. Aika moni muukin ostaa omilleen sairaan kalliita juttuja ja myy ne lähes yhtä kalliilla huutonetissä köyhille...
mutta hullu on se joka maksaa, ei se joka kehtaa pyytää.

nyt vaan äkkiä kaikki pois ettei vaan tartte mitään mihkään antaa liian halvalla.

No kuule sori. Minä tahdon ostaa laadukkaita välineitä lapsilleni ja ostan niitä ihan siitä syystä, koska tiedän että niissä on jälleenmyyntiarvoa. Minusta siinä ei ole mitään typerää. EI niitä tarvitse ilmaiseksi eteenpäin olla lahjottamassa. Näin tekee aika moni muukin. Ja aika moni muu lahjoittaa ilmaiseksi eteenpäin. Mielestäni ihan yhtä ok kumpikin, kunhan se on ok sille joka niin tekee. Omiaan saa myydä käytettynä kirpparilla ja huutonetissä ja se siitä.

tämä lienee totta. Aika moni muukin ostaa omilleen sairaan kalliita juttuja ja myy ne lähes yhtä kalliilla huutonetissä köyhille...
mutta hullu on se joka maksaa, ei se joka kehtaa pyytää.

sanoo se, joka ei ole käyttänyt hoitopöytää ollenkaan (kaapissa oli hetken aikaa yksi hylly hoitopöytänä).
kaukalo oli vuokrattu
vaunut oli vanhat ja molemmat lapseni käyttivät samoja, ei jälleenmyyntiarvoa...

Hirveesti ihmiset ainakin kiihkoilee. Aivan kuin kaikki muutkin tällä palstalla ois valmiita antamaan omat kalliit vauvakamansa ilmaiseksi eteenpäin.

Itse en ole nähnyt kuin vain sinun kiihkoilevan :D

Kysyit kysymyksen, johon moni on kertonut mielipiteensä, mutta ne mielipiteet ei kelpaa sulle, vaan väkisin väännät, että "jaa, nytkö mulla on sitten paha sydän?" -skeidaa ;)

Lueppa siis koko ketju alusta loppuun ja rauhoitu.
Älä lahjoita, jos et lahjoita.

Älä nyt kuitenkaan vetoa siihen, että sulla ei olisi rahaa, sillä aika hyvin olet sanoillasi kertonut, että kyllä varaa on ostaa aina uutta :)

Itse olen (valitettavasti) saanut susta vain sellaisen kuvan, että olet hieman turhan kärkäs, ahne ja pihi.
Valitettavasti hyväsydämiseltä et vaikuta.

Ei se, että väkisin antaa omansa pois, vaikka olisi mahdollisuus tienata tekisi susta hyväsydämistä.

Hyväsydämisyys on sitä, että haluat auttaa kähimmäisiäsi ja tuoda heille pyyteettömästi hyvän mielen :)
Rauha ja hyvää joulua!

Yhteistyössä