V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:Sanon tässä heti alkuun, että en halua tuomita ap:ta enkä muita. Kerron vain miten meillä toimitaan..
Oman sukuni kanssa on vähän sellainen periaate, että aina vedetään kotiinpäin. Jos itselläni on jotain mitä en tarvitse niin ennemmin annan sen vaikka siskolleni kuin myyn vieraalle. Samalla tavalla teidän tarvittaessa saavani apua, jos itselläni on tarve johonkin.. ja jos oikeasti rahat loppuu sen takia, että olen jotain ilmaiseksi antanut siskolleni niin kyllä suku tulee auttamaan. Kaikilla ei todellakaan mene näin, mutta itse olen tottunut jo lapsesta asti tuollaiseen. Siksi varmaankin ajatus siitä että myisin vieraalle tavaran jota joku läheiseni tarvitsisi tuntuu aika oudolta. Tuollainen tukiverkko tuo itselleni turvan tunteen..
Meillä myös juuri näin, olen kaiken vauvatavaran antanut ilmaiseksi serkulleni, lainaan kylläkin. Ajattelen niin, että hyvä kiertää ja näin on käynytkin jo. Veljelleni antaisin myös tietenkin, enpä voisi kuvitellakaan myyväni.