Sanokaas, kannattaako liukastumisen jälkeen käydä lääkärissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helmi S

Vieras
Liukastuin ti illalla, sattui vähän joka paikkaan, ei pahasti minnekään. Tosi lievä aivotärähdys kai, lihakset jumissa ja vähän sellaista kolotusta, mutta tänään ei kyllä enää juurikaan. Muuten en lääkärin menisi, mutta mulla on pelkkä tapaturmavakuutus. Jos käy niin kummasti, että tästä jäisi jotain vaivoja, niin eikös se ole niin, että tarttis nyt käydä näyttämässä (tai mieluiten jo eilen...) jos haluaa saada kulut sitten vakuutuksesta?

Pitäis mennä heti tapaturman jälkeen lääkäriin... En tiedä, saatko enää mitään. Tai ylipäätään korvaako mikään vakuutus tuollaisia "pikkukaatumisia", mistä ei mitään korvattavaa vahinkoa tule (palkanmenetystä tms.)

Julkista nyt kuormitetaan tyhmemmilläkin syillä.

"Tohtori hyvä, minulla on ollut ankara flunssa jo kaksi päivää!"
"Rouva on hyvä ja menee kotiin lepäämään. Muistakaa juoda paljon."

Selän kaa kantsii olla tarkkana. Mä tosin kaatusin vähän pehemmin, sillon ei ollu mustelmia kummempaa, ihme ehjänä säilyminen suorastaan..mutta.. 2v ja selkä on kokoajan paskana. Ihan kokoajan.

Yksityiselle menisinkin.
Yritin tavata noita vakuutusehtoja - ainakin olin ymmärtävinäni, että ei nyt mitenkään liian myöhäistä ole mennä.

Äitini liukastui joku vuosi sitten eikä mennyt lääkäriin. Myöhemmin tuli jotain vaivoja, ja lääkäri kysyi, oliko mahdollisesti kaatunut... Tuli vaan tämä mieleen.

Alkaa vissiin olemaan vanha, jos saa satutettua itsensä sillä, että ihan vaan jaloiltaan tömähtää maahan...

Yksityiselle menisinkin.
Yritin tavata noita vakuutusehtoja - ainakin olin ymmärtävinäni, että ei nyt mitenkään liian myöhäistä ole mennä.

Äitini liukastui joku vuosi sitten eikä mennyt lääkäriin. Myöhemmin tuli jotain vaivoja, ja lääkäri kysyi, oliko mahdollisesti kaatunut... Tuli vaan tämä mieleen.

Alkaa vissiin olemaan vanha, jos saa satutettua itsensä sillä, että ihan vaan jaloiltaan tömähtää maahan...

Ei se tapaturma mihinkään ajan kanssa katoa, voit mennä siitä aiheutunutta kipua valittamaan vaikka kuukaudenkin päästä. Sinun on vain silloin vaikeampi todistaa että johtuu aivan varmasti siitä tapaturmasta. Varaa aika ja käy tutkimuksissa, parempi ottaa varman päälle ja olethan lääkärillekkin "kiva potilas" :D

Yhteistyössä