sanokaapa mitä tällanen äiti vois tehdä saadakseen lisää rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Eli oon amk-opiskelija, yhäiti viikolla ja osin myös viikonloppuisin. Lapseni on siis normaalin aukioloajan päiväkodissa. Ja mies toisella paikkakunnalla töissä, jossa joutuu olemaan myös joskus viikonloppuja.

Rahat on tiukilla opiskelijaperheen taloudessa ja jostain pitäis munkin nyhtää sitä rahaa. Nyt kesällä en saanut kuin kuukauden kesätyön, ja siitä saatu palkka jo mennyt laskuihin. Tili vetelee viimeisiään, lapsilisäraha seuraavana. Kirpparille vein tavaraa myyntiin, mutta eipä tuollakaan oikeen kauppa näy käyvän.

Eli mitä mahdollisuuksia mulle jää, elää köyhyydessä vai etsiä rikkaampi mies? :) Vai voisko jostain kivenkolosta löytyä joku duuni mitä voisin tehdä satunnaisesti viikonloppuisin tai päivisin tai kotona?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aikuisviihdepuhelinjat ainakin sellaisia mitä voit tehdä kotoa. Mutta kaikilla ei sellaista pää eikä moraali kestä, esim mulla ei kestäisi.

no eipä kyllä mullakaan.

entäs likaisten pikkuhousujen kauppaus? :saint:
 
lehti myyjäksi? joksikin esitteliäksi esim. tupperi, avon ym, tai sit vaan jollekkin vuokraus firmalle töihin vaikka baariin blokkariksi olis yö työtä niin eikö ukkokin ole silloin jo tullut töistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lehti myyjäksi? joksikin esitteliäksi esim. tupperi, avon ym, tai sit vaan jollekkin vuokraus firmalle töihin vaikka baariin blokkariksi olis yö työtä niin eikö ukkokin ole silloin jo tullut töistä?

noko ei ole. on siis aina viikot pois. joskus jopa 3 viikkoa putkeen.
avonit ja muut olis aina illalla ja mihin mä muksun sitte, otan mukaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lehti myyjäksi? joksikin esitteliäksi esim. tupperi, avon ym, tai sit vaan jollekkin vuokraus firmalle töihin vaikka baariin blokkariksi olis yö työtä niin eikö ukkokin ole silloin jo tullut töistä?

noko ei ole. on siis aina viikot pois. joskus jopa 3 viikkoa putkeen.
avonit ja muut olis aina illalla ja mihin mä muksun sitte, otan mukaan?

Avonissa EI oo pakko pitää kutsuja.
Kaikki ei pidä, ja myynti on ihan hyvää ilmankin, riittää pelkkä kuvastojen jakaminen kiinnostuneille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Onko sulla joka päivä koulua? Voisko päiviksi kysellä jotain osa-aikatyötä?

no tota just kirjotin kalenteriin ylös ens jakson lukkarin ja onhan siellä aina joku hassu vapaapäivä viikolla. Että jotain vois niinä päivinä kyllä tehä. Muttako mitä? :) Mihin otetaan tällasta satunnaistajaa?

Oon kylläkin sos.terv. alalla, mutta vähän spesifioidummalla alalla, että en voi mitään peruslähäri hommia kuitenkaan tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ffsd:
Tarjoa pk.seuraa pientä maksua vastaan, jos ulkonäköä löytyy niin kyllä on ottajiakin.

no vaanko pimppi ei kestä sitä mitä rahapörssi vaatii... vai miten se oli. Eli en mitään eroottisjuttuja kylläkään. Olen kunniallinen nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Onko sulla joka päivä koulua? Voisko päiviksi kysellä jotain osa-aikatyötä?

no tota just kirjotin kalenteriin ylös ens jakson lukkarin ja onhan siellä aina joku hassu vapaapäivä viikolla. Että jotain vois niinä päivinä kyllä tehä. Muttako mitä? :) Mihin otetaan tällasta satunnaistajaa?

Oon kylläkin sos.terv. alalla, mutta vähän spesifioidummalla alalla, että en voi mitään peruslähäri hommia kuitenkaan tehdä.

Kyselet vaan rohkeasti kaikista paikoista, mitä sulle tulee mieleen :) eihän siinä ainakaan häviä mitään :) monettako vuotta opiskelet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Onko sulla joka päivä koulua? Voisko päiviksi kysellä jotain osa-aikatyötä?

no tota just kirjotin kalenteriin ylös ens jakson lukkarin ja onhan siellä aina joku hassu vapaapäivä viikolla. Että jotain vois niinä päivinä kyllä tehä. Muttako mitä? :) Mihin otetaan tällasta satunnaistajaa?

Oon kylläkin sos.terv. alalla, mutta vähän spesifioidummalla alalla, että en voi mitään peruslähäri hommia kuitenkaan tehdä.

Kyselet vaan rohkeasti kaikista paikoista, mitä sulle tulee mieleen :) eihän siinä ainakaan häviä mitään :) monettako vuotta opiskelet?

no reilu vuosi on vielä jälellä. Että kohta loppusuoralla. :) Täällä tosin ei ole oman alan töitä edes kiven alla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ffsd:
Tarjoa pk.seuraa pientä maksua vastaan, jos ulkonäköä löytyy niin kyllä on ottajiakin.

no vaanko pimppi ei kestä sitä mitä rahapörssi vaatii... vai miten se oli. Eli en mitään eroottisjuttuja kylläkään. Olen kunniallinen nainen.

200?.kerta, eihän se nyt niin voi olla nuuka pipari.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Onko sulla joka päivä koulua? Voisko päiviksi kysellä jotain osa-aikatyötä?

no tota just kirjotin kalenteriin ylös ens jakson lukkarin ja onhan siellä aina joku hassu vapaapäivä viikolla. Että jotain vois niinä päivinä kyllä tehä. Muttako mitä? :) Mihin otetaan tällasta satunnaistajaa?

Oon kylläkin sos.terv. alalla, mutta vähän spesifioidummalla alalla, että en voi mitään peruslähäri hommia kuitenkaan tehdä.

Kyselet vaan rohkeasti kaikista paikoista, mitä sulle tulee mieleen :) eihän siinä ainakaan häviä mitään :) monettako vuotta opiskelet?

no reilu vuosi on vielä jälellä. Että kohta loppusuoralla. :) Täällä tosin ei ole oman alan töitä edes kiven alla.

Mulla on ollut sama tilanne. Eri ala kylläkin ja kohta valmistun ja oman alan töitä ei tässä kaupungissa ole :/
mutta toivottavasti keksit jonkin työn, mistä saisit rahaa :) opintotuki on niin olematon..
 
Kysele siivous firmoihin tai lehtimyyjäksi, täällä ainakin lehtimyyjä voi tehdä sellaista päivää kuin itselleen sopii, en toki itse ole niissä hommissa :) Siivousta ja tuoppien blokkausta itse tein opiskelujen ohessa neljä vuotta, eipä tarvinnut opintolainaa nostaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lehti myyjäksi? joksikin esitteliäksi esim. tupperi, avon ym, tai sit vaan jollekkin vuokraus firmalle töihin vaikka baariin blokkariksi olis yö työtä niin eikö ukkokin ole silloin jo tullut töistä?

noko ei ole. on siis aina viikot pois. joskus jopa 3 viikkoa putkeen.
avonit ja muut olis aina illalla ja mihin mä muksun sitte, otan mukaan?

Nuissa jälleenmyyntijutuissa on monia konsepteja, joissa ei ole pakko pitää minkäänlaisia esittelyjä. Ne tietty on paras tulonlähde, mutta siis mikään pakko ei ole. Tai tupperi, me&i ja muutama muu taitaa olla ainoita, missä niitä kutsuja on "pakko" pitää, eli niissä on tiukemmat toimintasäännöt. Mutta tosiaan - vaihtoehtoja noihinkin kyllä löytyy. Ja jos olet kova myyjä ja saat noista hyvin, niin mikä estää maksamasta vaikka lapsenhoitajalle hieman palkkaa, jos joskus haluaakin käydä oikein esittelyjä pitämässä... ;)
 

Yhteistyössä