tupakka janottaa
Ootko kumpi niistä vai kumpikin?
Ootko kumpi niistä vai kumpikin?
Se luetun ymmärtäminen... :hug:Ootko kumpi niistä vai kumpikin?
Kuka sun pulloon on kussut kun oon noin äkänen aina?Mun vesipullo brassailee parasta aikaa jääkaapis.
Sama täällä, ihan sama mitä muut ajatteleesuu kuivuu lääkkeiden takia, siksi aina vettä matkassa
Juu ja joskus kivikaudella elettiin luolissa ja jäätiin henkiin.Jotkut juo esim aamulla ja ruuan kanssa ja illalla ja muutaman kerran lasista sillä välillä Ja jäävät henkiin. Ennen Sinkkkuelämää ja poppitähtiä kukaan ei kulkenut vesipullon kanssa esim 70-80-luvulla ja jäivät henkiin. Tää on ihan uus muotijuttu ja opittu turha tapa.
Mitä vittua sä siinä hekotat? Etkö tajua, että murto-osalla on säteet päässä kuten sulla, se on itsetunnon jatke lähes kaikilla vesipullon lipittäjillä.Ei hitto tätä ketjua!
oih..
AAAaaaaahhhhh!
Mitä vittua sä siinä hekotat? Etkö tajua, että murto-osalla on säteet päässä kuten sulla, se on itsetunnon jatke lähes kaikilla vesipullon lipittäjillä.
Kuka kantaa aina voileipää tai omenaa kädessä vaikka toteuvatkin, että on hyvä saada tasaisesti ravintoa?
Ihan oikeesti, normaali terve ihminen pärjää kun juo vettä 4 krt vuorokaudessa, sen reilu 5dl kerrallaan.
Mikä sun ongelma on?Mitä vittua sä siinä hekotat? Etkö tajua, että murto-osalla on säteet päässä kuten sulla, se on itsetunnon jatke lähes kaikilla vesipullon lipittäjillä.
Kuka kantaa aina voileipää tai omenaa kädessä vaikka toteuvatkin, että on hyvä saada tasaisesti ravintoa?
Ihan oikeesti, normaali terve ihminen pärjää kun juo vettä 4 krt vuorokaudessa, sen reilu 5dl kerrallaan.
Se omena tai patukka, joten ani harva tarvitsee, pitää syödä, ei kantaa. Kuka tässä on puhunut mistään välipalasta joka on auton hanskalokerossa?
ps. Aika moni kantaa omenaa, proteiinipatukkaa, välipalakeksiä yms yms yms. käsilaukussa, auton hanskalokerossa jne.
Juo sä kaks litraas vaikka kerralla jos siltä tuntuu.
Anna meidän muitten LIPI LIPITTÄÄ vaikka millilitra kerrallaan siitä munanjatkeesta jota myös pulloksi kutsutaan
(vai oliko se korvike, whateva..)
Jos se nyt ongelmaksi lasketaan, niin mua huvittaa se kun ootte kuin pahaisia kakaroita jotka ei voi myöntää asiaa X. Muut nauraa teille ja te ootte niin "oman tien kulkijoita"Mikä sun ongelma on?
Siksi mä kannan sitä mukana, että voin juoda.Se omena tai patukka, joten ani harva tarvitsee, pitää syödä, ei kantaa. Kuka tässä on puhunut mistään välipalasta joka on auton hanskalokerossa?
Annan teidän lipittää vaikka mitä, kyse on siitä miksi sitä vettä ei voi juoda kerralla kunnolla eikä kantaa mukana? Ja älkää mouhotku, että tulee kusihätä. Balanssi on mikä ratkaisee.
Mä en voi mitää sille, että sä et ymmärrä lukemaasi. Enkä voi myöskää mitää sille, että mulla on oikiasti syy miks suu kuivaa. Mutta jatka sä vain tuota sairasta vittuuluas jos se sun elämääs tuo sisältöä. Huonosti on nimittään ihmisen elämäs sisältöä jos pitää kiinnittää huomiota toisten vesipulloohin. :hug: Mua ei jaksa kiinnostaa tuollaasen persläven mielipiteet musta. Aiva turha tulla vinkumaan, että sanon sua persläveksi koska itte aina hyökkäät mun kimppuun ja kirjootat musta todella halventavasti. Kiitos ja hei, persläpi.Jos se nyt ongelmaksi lasketaan, niin mua huvittaa se kun ootte kuin pahaisia kakaroita jotka ei voi myöntää asiaa X. Muut nauraa teille ja te ootte niin "oman tien kulkijoita"
Juu juu, eihän kukaa tosiaan juo muodin vuoksi. Kuinka paljon vesipulloja kanniskeltiin 80-luvulla? Liekö ihmisen suu niin muuttunut?Siksi mä kannan sitä mukana, että voin juoda.
Muuallakin kun tuossa keittiön hanan ääressä.
Ei kai sitä pulloa kukaan kanna vaan näön vuoksi. Tai jos kantaa, niin mä en kuulu niihin.
Ja suoraan sanottuna tuntuu huomattavasti miellyttävämmältä juoda vähän kerrallaan, pitkin päivää, kun täyttää vatsa sillä vedellä. Se on katsos se balanssi mikä ratkaisee
Nestehukka?Mikä sun ongelma on?
Ihanko totta, että vesi menee soluihin. Kiitos infosta, en tosiaan ois tajunnut tuota ellet viisasmiess ois mua sivistänyt.Juu juu, eihän kukaa tosiaan juo muodin vuoksi. Kuinka paljon vesipulloja kanniskeltiin 80-luvulla? Liekö ihmisen suu niin muuttunut?
Et vissiin tajua sen vertaa, että mahasta se vesi menee soluihin?
malavita näitä urpoja....