Aarikka
Todella paha sellainen ja on selvästi vaivannut jo pitkään koska tuo tyyppi kirjoittaa sen verran häiriintynyttä settiä.Nestehukka?
Todella paha sellainen ja on selvästi vaivannut jo pitkään koska tuo tyyppi kirjoittaa sen verran häiriintynyttä settiä.Nestehukka?
Mulla kans näin.Kesäkuumalla se on janojuoma. Kuka voi olla kauan aikaa juomatta vettä? Mulla vesipullo on kassissa. Ei kukaan näe sitä. Jos olen puolipäivää liikkeellä jossain niin en viitsi juosta kahviloissa tunnin välein. Ja joka kerta maksaa lasillisesta vettä.
Niinpä niin. Ykköstyypin diabeetikotkin pärjäävät kanniskelematta ruokaa kestosti mukana. On se vaan kumma, kun tavikset meinaa kuolla janoon, jos ei ole tutti- äh eikun vesipullo mukana.Mitä vittua sä siinä hekotat? Etkö tajua, että murto-osalla on säteet päässä kuten sulla, se on itsetunnon jatke lähes kaikilla vesipullon lipittäjillä.
Kuka kantaa aina voileipää tai omenaa kädessä vaikka toteuvatkin, että on hyvä saada tasaisesti ravintoa?
Ihan oikeesti, normaali terve ihminen pärjää kun juo vettä 4 krt vuorokaudessa, sen reilu 5dl kerrallaan.
Millähän tavalla se on häiriintynyttä jos toteaa, että ihminen voi juoda sen 6x0,5l ilman pullon mukana kuljettamista?Todella paha sellainen ja on selvästi vaivannut jo pitkään koska tuo tyyppi kirjoittaa sen verran häiriintynyttä settiä.
Kylläpäs oli hyvä vitsi. Mitä vikaa kerrostalossa asujissa on?Työpaikallani 2 vesipullonkanniskelijaa.Mielenkiitoista että kumpikin asuu kerrostalossa. Ehkä heillä ei sitten ole muuta millä nostaa egoaan kuin se 50 sentin vesipullo.
Toisia häiritsee myös toisten pimppikarvat, paino ja pukeutuminen naruolkaintoppeihin sekä pesutyyli uimahallissa.Kyllä on kireetä väkeä, toisia häiritsee suunnattomasti muiden ihmisten vesipullot, toisia tatuoinnit ja toisia pukeutuminen. Mitäs jos jokainen hoitaisi vaan omat juomisensa ja ulkoiset seikat ja antaisi toisten olla rauhassa?