Joku on varmaan kade mun rainbow vesipullosta. :xmas:Wau, mun kraanavedellä täytetty ärräpullo on cool asuste
Juu ei, kyllä mä kannan sitä mukanani ihan siksi että tulisi juotua päivässä tarpeeksi.
Ja mä haluan hörppästä veteni just sillä hetkellä kun siltä tuntuu.
Jos se jonkun mielestä on "brassailua" niin
Itse asiassa mulla on ollut joskus jumpassa muovisessa kossupullossa (tai tais olla itseasiassa viruvalge tai joku muu eestiviina) vedet. Vähän kyllä hävetti silloin, mutta olin kaikki muut pullot vieny kauppaan paitsi alkonpullot ja noi ei-palautettavat. Nooh. Oli kanssajumppaajilla hauskaa. Ja mullakin ihan.Miksen mä ole tätä hoksannut!?
Nykysin kossupullotkin on kivasti muovisia
Voi pyhä yksinkertaasuus... Älytöntä ei oo muuta ku sä ja sun ajatukset.KYllä se vesipullon mukana kanniskelu on ihan samanlainen "asuste" kuin ne aurinkolasit lippiksen lipan päällä.
Ja huom, miksi tätä tarvetta ei aiemmin ole ollut=)=)=)
Olen myös havainnoinnut että nämä vesipullon kanniskelijat ovat samoja jotka ovat mukana millon missäkin muotiälyttömyydessä..
No on olemas meitä joilla suu kuivaa todella helposti.Kyl toi on ihan vaan itselleen kehitetty tapa että aina hörpittävä, ei kenenkään kroppa edellytä jatkuvaa veden lipittelyä, kyl se terveelle ihmiselle riittää, että vaikka parin tunnin välein juo kunnolla.
Saa sen kropan totutettua tuollaiseen jatkuvaan lipittelyynkin.No on olemas meitä joilla suu kuivaa todella helposti.
Entä silloin kun vesipullo on kassissa? En harrasta mitään muotiälyttömyyksiä.KYllä se vesipullon mukana kanniskelu on ihan samanlainen "asuste" kuin ne aurinkolasit lippiksen lipan päällä.
Ja huom, miksi tätä tarvetta ei aiemmin ole ollut=)=)=)
Olen myös havainnoinnut että nämä vesipullon kanniskelijat ovat samoja jotka ovat mukana millon missäkin muotiälyttömyydessä..