Sanokaa nyt onko Sotkan sohvat ym tavarat ihan kökköä

Ollaan ottamassa asuntolainaa kun ostetaan tää appiukon omakotitalo ja olis tarkoitus laittaa huonekaut ym uusiksi ja katseltiin täältä vaihtoehtoa eli itse suunniteltais omiin tarpeisiin sohvaryhmä.. Onko ihan kökköä laatua
http://sotka.gamma-195.nebula.fi/suunnittele_oma_sohva.html
 
Empä oikein usko, jotkut varmaan on huonoja mut ihan samalla lailla kalliimastakin puljusta saa tuotteita mitkä on tippunu jostain kesäerästä.
Juur ostimme ruokapöydän ja tuolit sotkasta, eipä tarvii hysteerisenä vahtia koko ajan kun muksut istuu pöydässä.. :whistle: :D
 
jeps
en tuota linkkiä jaksanut avata, mut meillä on ollut sotkan kangassohvat 2 vuotta eikä valittamista. ostettiin kotimainen ryhmä, jonka rungolla oli 10v takuu ja kangas on tasan yhtä laadukas kuin luvattiin, parempana pysynyt kuin olin osannut odottaa. muista huonekaluista ei kokemusta
 
Kyseisestä sohvasta ei ole kokemusta mutta yhden sohvan verran on.
Ostettiin se tuossa ennen joulua. On mun mielestä nätti ja kangas ainakin toistaiseksi hyvässä kunnossa.
Ainoa miinus siinä on, että pehmustetta on aika vähän. Eli kun istuu, niin se kova siellä pohjalla tuntuu.
Mutta varmaan ihan hintaisensa arvoinen on. Oli nimittäin halpa, poistotuote.
Ja siirtyy meillä varmaan vieras/takkahuoneeseen, kun muutetaan kohta.
=)
 
no se riippuu hyvin paljo siitä hinnastaki..meillä on yks nojatuoli ollu jotain 10vuotta(minen raski luopua siitä..) ja on kestäny siis,mut sit ostettiin sohva sieltä pari vuotta takaperin ja ei kyllä kovin hääppösessä kunnossa ole..
 
vieras
Sotkan kalut ei ole kovin laadukkaita, ennemmin menisin Ikeaan, jos kriteerinä on edullisuus. Tosin onhan Sotkassa jotain laadukasta ja kestävääkin, mutta hinta on sitten kanssa. Meillä esim. nojatuolit sieltä ostettu reilu 5-vee sitten, 750?/kpl mutta ne rahdattiinkin USAsasta, joten Sotka vain myi niitä.
 
äiti täälläkin
Meillä on kyseinen Multico kulmasohvasysteemi. Meillä on tuossa vasemmassa päässä tuo divaaniosa, kolmen istuttava osa, kulmassa tuo iso kulmaosa, sitten kahden istuttava ja päässä pyöristetty käsinoja. Otettiin tuo kangas toimitusmyyntinä ja todella hyvä on ollut. Tämä on kotimainen, Pohjanmaan kalusteen tuote ja rungolla on 10 v takuu. Nuo tyynyosien päälliset olen pessyt pyykkikoneessa ja siivooja on pessyt vesi-imurilla sohvaa muutoin. Tyytyväisiä ollaan oltu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä on kyseinen Multico kulmasohvasysteemi. Meillä on tuossa vasemmassa päässä tuo divaaniosa, kolmen istuttava osa, kulmassa tuo iso kulmaosa, sitten kahden istuttava ja päässä pyöristetty käsinoja. Otettiin tuo kangas toimitusmyyntinä ja todella hyvä on ollut. Tämä on kotimainen, Pohjanmaan kalusteen tuote ja rungolla on 10 v takuu. Nuo tyynyosien päälliset olen pessyt pyykkikoneessa ja siivooja on pessyt vesi-imurilla sohvaa muutoin. Tyytyväisiä ollaan oltu.

Eli taitaa olla niin että kallistumme tuohon multicoon.... Minä tykkään siitä kun saa rakennettua sohvan omiin tarpeisiin eikä ole pakko ottaa kulmasohvaa tai kahden istuttavaa, joka ei taas sitten lopulta miellytä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ei olla sotkasta ostettu mitään, pariin otteeseen käyty katsomassa jotain ja todettu että vaikka halpoja onkin, ei sellaista sontaa viitsi kotiin ottaa...
No kuin ne sontaa kaikki on? Perusteita kehiin..
Pari lipastoa joita katseltiin, olivat keyesti viilutettua lastulevya kun puisina myytiin, sohvan runko osoittautui lastulevystä ja oksaisesta laudasta tehdyksi, Lasivitriinin ovet olivat kierompia kuin keskiverto huijari ja sohvapöytä oli tosi viimeistelemätön kun kurkkasi alle.

Edes opiskelijabudjetilla en tuolta suostunut kotiin raahaamaan mitään, mieluummin olinilman sen aikaa että sain säästetty ja ostettua kunnollista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä on kyseinen Multico kulmasohvasysteemi. Meillä on tuossa vasemmassa päässä tuo divaaniosa, kolmen istuttava osa, kulmassa tuo iso kulmaosa, sitten kahden istuttava ja päässä pyöristetty käsinoja. Otettiin tuo kangas toimitusmyyntinä ja todella hyvä on ollut. Tämä on kotimainen, Pohjanmaan kalusteen tuote ja rungolla on 10 v takuu. Nuo tyynyosien päälliset olen pessyt pyykkikoneessa ja siivooja on pessyt vesi-imurilla sohvaa muutoin. Tyytyväisiä ollaan oltu.

Eli taitaa olla niin että kallistumme tuohon multicoon.... Minä tykkään siitä kun saa rakennettua sohvan omiin tarpeisiin eikä ole pakko ottaa kulmasohvaa tai kahden istuttavaa, joka ei taas sitten lopulta miellytä
Askosta saa myös tälläisiä valitse itse sopivat palat sohvia!
 
Meidän sohvat on Sotkasta eivätkä ole menneet vielä miksikään :). Ne tuntuivatkin jo ostohetkellä hyviltä ja tukevilta, paremmilta kuin monet "paremman" huonekalukaupan valikoimiin kuuluneet sohvat (kierrettiin kaikki mahdolliset kaupat läpi moneen kertaan). Ja kun vielä ulkonäkökin miellytti tosissaan, niin otettiin sitten nuo eikä olla kaduttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ei olla sotkasta ostettu mitään, pariin otteeseen käyty katsomassa jotain ja todettu että vaikka halpoja onkin, ei sellaista sontaa viitsi kotiin ottaa...
No kuin ne sontaa kaikki on? Perusteita kehiin..
Pari lipastoa joita katseltiin, olivat keyesti viilutettua lastulevya kun puisina myytiin, sohvan runko osoittautui laskulevystä ja oksaisesta laudasta tehdyksi, Lasivitriinin ovet olivat kierompia kuin keskiverto huijari ja sohvapöytä oli tosi viimeistelemätön kun kurkkasi alle.

Edes opiskelijabudjetilla en tuolta suostunut kotiin raahaamaan mitään, mieluummin olinilman sen aikaa että sain säästetty ja ostettua kunnollista.
Tietyt tuotteet siellä saattaa olla terve moro hei tuotteita, mut kyllä siellä ihan hyviäkin joukossa on.
Mut aika turha haukkua koko pulju ihan pystyyn jos ei itellä edes oo käyttökokemusta.

 
Sotkan sohvista ei ole kokemusta, mutta muita huonekaluja olemme sieltä hankkineet, mm. eteisen taso (täyspuuta) ja esikoisen työpöytä (huonekalulevyä ). Ollaan oltu ihan tyytyväisiä, paitsi että laatikoiden etulevyjä piti kiinnittää paremmin, paketissa olevat tapit ja liimat eivät niitä meidän käytössä pitäneet tarpeeksi hyvin kiinni. Mutta nyt ovat pysyneet, kun laitoin laatikoihin kulmaraudat ruuveilla kiinni =)
 
Hox!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä on kyseinen Multico kulmasohvasysteemi. Meillä on tuossa vasemmassa päässä tuo divaaniosa, kolmen istuttava osa, kulmassa tuo iso kulmaosa, sitten kahden istuttava ja päässä pyöristetty käsinoja. Otettiin tuo kangas toimitusmyyntinä ja todella hyvä on ollut. Tämä on kotimainen, Pohjanmaan kalusteen tuote ja rungolla on 10 v takuu. Nuo tyynyosien päälliset olen pessyt pyykkikoneessa ja siivooja on pessyt vesi-imurilla sohvaa muutoin. Tyytyväisiä ollaan oltu.

Eli taitaa olla niin että kallistumme tuohon multicoon.... Minä tykkään siitä kun saa rakennettua sohvan omiin tarpeisiin eikä ole pakko ottaa kulmasohvaa tai kahden istuttavaa, joka ei taas sitten lopulta miellytä
Askosta saa myös tälläisiä valitse itse sopivat palat sohvia!

Sotkassa ja Askossa on muuten toimituskankaina samoja kankaita.
 
Heli
Me ostettiin sotkasta kaikki huonekalut uusikis parivuotta sitten, eikä kyllä oo kaduttanu. Sielläkin ku on kaikenlaista/laatusta/hintasta, tottakai jos halpaa haluaa nii ei pidä odottaa sen kestävän yhtäkauan ku huomattavasti kalliimpi tuote...
 
vieras
Meil on paljon Sotkasta huonekaluja mitkä on ostettu monta vuotta sitten eikä oo miksikään menny. N. 6 vuotta vanhan sohvan jätin äidillenmi kun miehen kans yhteen muutettiin eikä oo menny miksikään. Tosin oli vähä kalliimpi kun oli kotimainen ja tilaustuote eli puuosat ja kankaat on tehty väritoiveiden mukaisesti.
 
jessicanmami
no otkan kuljetus palvelust on ainaki se et tuo myöhemmin ku on sovittu ja sit puuttuu tavaraa varsinkin jos tilaa useamman tavara kerral mun vanemmil ku ne oli hankkinu 2 nojatuolia, kirjahyllyn ja sit viel yhden kaapin lisäks ne tuli myöhäs ja sillon puuttu tavaraa ja toisen nojatuolin niskatyyny puuttu seuraaval kerral ne toi joitain puuttuvia osia ja väärän värisen niskatyynyn ja sit ku valittivat ni saivat kaikki muut osat paitsi sitä niskatyynyä ja asennuspalvelun kaupanpäälle ja loppujen lopuks sielt joku myyjä toi sen niskatyynyn työajallaan ja muutenki sotkan tuotteet ei oo kovin laadukkaita mut kyl ne on kuitenki kestäny
 
Soiku
Meillä on melkein koko koti sisustettu Sotkan tavaroilla.. Meiltä löytyy Sotkasta yöpöydät, kolme lipastoa, olohuoneen sohva, "pesätuoli", mappihylly, kaksi vuodesohvaa, tv-taso, cd-torneja ja edellinen olohuoneen pöytä ja edellinen keittiöryhmä oli sieltä myös. Köyhällä perheellä ei ole varaa ostaa Iskusta eikä Ikeaa ole mailla halmeilla.

Pääasiassa ei moittimista. No yksi lipasto on nyt jo hajalla, mutta sekin kesti kuitenkin 7v käytössä.. noi cd-tornit oli ainoat, jotka hajosi aika nopeasti oston jälkeen. Joskus on pientä saikkinaa ollut, kun paketeissa on ollut vääriä osia, mutta aina ollaan asiat saatu hoidettua.
 
suhina
Alkuperäinen kirjoittaja Hox!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä on kyseinen Multico kulmasohvasysteemi. Meillä on tuossa vasemmassa päässä tuo divaaniosa, kolmen istuttava osa, kulmassa tuo iso kulmaosa, sitten kahden istuttava ja päässä pyöristetty käsinoja. Otettiin tuo kangas toimitusmyyntinä ja todella hyvä on ollut. Tämä on kotimainen, Pohjanmaan kalusteen tuote ja rungolla on 10 v takuu. Nuo tyynyosien päälliset olen pessyt pyykkikoneessa ja siivooja on pessyt vesi-imurilla sohvaa muutoin. Tyytyväisiä ollaan oltu.

Eli taitaa olla niin että kallistumme tuohon multicoon.... Minä tykkään siitä kun saa rakennettua sohvan omiin tarpeisiin eikä ole pakko ottaa kulmasohvaa tai kahden istuttavaa, joka ei taas sitten lopulta miellytä
Askosta saa myös tälläisiä valitse itse sopivat palat sohvia!

Sotkassa ja Askossa on muuten toimituskankaina samoja kankaita.
Niin ja siis Sotka ja Askohan on nykyään samaa ketjua.. Että kannattaa miettiä ostaako samaa tavaraa kalliimmalla Askosta, kun se on muka laadukkaampaa..
 
meillä on melkein kaikki sotkasta :D kirjahylly kestänyt 8v, tietsikkapöytä 7v, sohva kohta 8v, sänkykin on sieltä muistaakseni ostettu. kun taas keittiön pöytäryhmä joka ostettiin "oikeasta" huonekaluliikkeestä on hajonnut vaikka kuinka monta kertaa mm tuolien pohjat tippuneet jne...
 

Yhteistyössä