Sanokaa nyt onko Sotkan sohvat ym tavarat ihan kökköä

Sotkan sohvista ei ole kokemusta, mutta joistakin muista huonekaluista ja on ollut ihan hyviä muuten, mutta yhteen lipastoon heidän piti osat metästää Virosta asti. Yksi Sotka meillä on boikotissa huonon palvelun vuoksi, mut onneks tässä lähistöllä on toinenkin Sotka joten aina välillä tulee käytyä katselemassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suhina:
Alkuperäinen kirjoittaja Hox!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä on kyseinen Multico kulmasohvasysteemi. Meillä on tuossa vasemmassa päässä tuo divaaniosa, kolmen istuttava osa, kulmassa tuo iso kulmaosa, sitten kahden istuttava ja päässä pyöristetty käsinoja. Otettiin tuo kangas toimitusmyyntinä ja todella hyvä on ollut. Tämä on kotimainen, Pohjanmaan kalusteen tuote ja rungolla on 10 v takuu. Nuo tyynyosien päälliset olen pessyt pyykkikoneessa ja siivooja on pessyt vesi-imurilla sohvaa muutoin. Tyytyväisiä ollaan oltu.

Eli taitaa olla niin että kallistumme tuohon multicoon.... Minä tykkään siitä kun saa rakennettua sohvan omiin tarpeisiin eikä ole pakko ottaa kulmasohvaa tai kahden istuttavaa, joka ei taas sitten lopulta miellytä
Askosta saa myös tälläisiä valitse itse sopivat palat sohvia!

Sotkassa ja Askossa on muuten toimituskankaina samoja kankaita.
Niin ja siis Sotka ja Askohan on nykyään samaa ketjua.. Että kannattaa miettiä ostaako samaa tavaraa kalliimmalla Askosta, kun se on muka laadukkaampaa..


peesi!me ostettiin sikakallis lipasto askosta joka ei kestä yhtää!!kaks kertaa saatu takuuseen uudet laatikon kiskot ja taas ovat rikki!!ja lootia ei juuri availla ja niissä ei säilytetä kun kevyttä tavaraa!!että en nyt kyllä sanois askonkaan kaikkia tavaroita niin laadukkaiksi =( ja pohjanmaan kalusteen sohvat on hyviä!!!sotka myy niitä aika paljon.
 
Mumi48
Kuten kirjoitin tuolla aikaisemminkin, Sotkasta ei todellakaan kannata ostaa yhtään mitään. Huonolaatuista ja asiakaspalvelu reklamaatiotilanteessa ala-arvoista ja ylimielistä.
Ikeasta saisivat tosiaan ottaa oppia miten asiakasta kohdellaan ja reklamaatio otetaan vastaan.
ikean senkissä myös kaikki palat sopivat heinosti yhteen ja on laadukas! Olin positiivisesti yllättynyt.
 
Passepartout
Sotkan sohvakalusto kestänyt hyvin kuosissaan kohta 8 vuotta, erittäin hyvä istua ja tarvittaessa nukkuakin. Ja mikä parasta, meillä kissa teki kiimapissat sohvaan (prkln katti), mutta eipä hätää! Istuinosan sai irrotettua kokonaan, vaihdettiin vain sisälle uusi vaahtomuovi ja päälliskangas ja on taas kuin uusi!!! Monesta muusta sohvasta olisi tullut jätettä! :)
 
vieras
Ihan sama mistä ketjusta ostatte jos halpaa ostaa halpaa saa!

Jos Sotkasta ostaa esim. Multicon mikä on pohjanmaan valmista laadussa ei todellakaan ole vikaan mutta jos ostat Jenni liukuovi komeron jonka hinta ei päätä huimaa ei myös laatukaan. Sama koskee muita ketjuja ei kukaan voi myydä ilmaiseksi huippu laatua!
 
vieraana työn parista
Minä olen saanut sotkasta vain "sitä itteensä", joten en suosittele. Iskua suosin nykyään ja mieskin jo uskoo, että sitä halvinta ei kannata köyhän ostaa!
 
ulkopuolinen kommentti
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ei olla sotkasta ostettu mitään, pariin otteeseen käyty katsomassa jotain ja todettu että vaikka halpoja onkin, ei sellaista sontaa viitsi kktoiin ottaa...
No kuin ne sontaa kaikki on? Perusteita kehiin..
Halpaa kertakäyttöiseksi tarkoitettua lastulevypaskaa.
 
No sohvista ei ole kokemusta. Yksi vaatekaappi on ja se on sitä laatua että tuntuu että hajoaa käsiin jos sitä joutuu liikuttamaan ja takaseinä eli mikälie lastulevy ei meinaa millään pysyä kiinni vaikka kuinka sitä naulais.
Myös vanha tietokone pöytä oli sotkasta ja todella huteran tuntuinen. Ja se palvelu ei myöskään ole parasta laatua esim tuosta tietokonepöydästä puutuui näppäintaso ja kun asiaa mentiin selvittämään ei meitä uskottu ettei se ole ollut paketissa :eek:
No pitkällisen tappelun ja odottelun n.5vko jälkeen se lopulta tuli, mutta sen jälkeen ei sotkassa ole käyty.
Toki jotkut huonekalut voi olla ihan hyviäkin. Meillä vaan varmaan ollut huono tuuri
 
Peppis
Meillä hajosi viikon vanhasta Plano tv-tasosta lasiovi vaan naps suljettaessa.
Saa nähdä mitä Sotkan myymäläpäällikkö sanoo, myyjä oli sitä mieltä että se maksaa joka rikkoo...
 
Nina
Hei, ostettiin sotkasta sohva n. 3-4kk sitten, sohvan kangas piti olla hyvää laatua. Mutta joo sohva on nyt sen näkönen kun se ois meillä ollu ainakin vuoden. Kangas on niin nukkaantunut ja huonolaatuinen. Vaikka myyjä vakuutteli että on hyvä laatunen ja ei nukkaannu. siinä taas nähtiin, virhe oli ostaa sieltä.
 

Yhteistyössä