Poika 7 vee on pääosin itse siivonnut huoneensa, olen AINA muistuttanut että laita tavarat omille paikoilleen. Antanut neuvoa vierestä että siivoa ensin autot autokoppaan sitten lehdet hyllyyn jne. Joka kerta kun poika on pelannut jotain lautapeliä niin oon sanonut että se siivotaan sitten samantien takaisin ja niin on näennäisesti tapahtunutkin. En sitten aina ole älynnyt tarkastaa miten homma on tehty vaan luottanut että pelit on siivottu kunnolla kun kannet on nätisti olleet hyllyn päällä.
Nyt aloin itse tekemään suursiivoa pojan huoneessa, jonka aina aika ajoin teen ja hitto että nyt keittää... Kaikki pelit ovat siinä kunnossa että pelaaminen on mahdotonta, Afrikan tähdestä puuttuu lähes kaikki osat, Pikku Haamupelistä samoin jne. eikä hajuakaan missä ne olisivat... Samoin kalliit pleikkapelit ilman kansia ties missä autojen seassa naarmuuntuneina.
Nyt ihan totta apuja, mitä teen ja sanon. Mä meinaan räjähdän ihan kohta |O
Nyt aloin itse tekemään suursiivoa pojan huoneessa, jonka aina aika ajoin teen ja hitto että nyt keittää... Kaikki pelit ovat siinä kunnossa että pelaaminen on mahdotonta, Afrikan tähdestä puuttuu lähes kaikki osat, Pikku Haamupelistä samoin jne. eikä hajuakaan missä ne olisivat... Samoin kalliit pleikkapelit ilman kansia ties missä autojen seassa naarmuuntuneina.
Nyt ihan totta apuja, mitä teen ja sanon. Mä meinaan räjähdän ihan kohta |O