Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikö teiän poikaa olekkaan pumpulissa kasvatettu.
Pitäiskö olla? Tuskin koskaan näistä ylivilkkaista lapsukaisistani oon sellaista väittänyt...
Ai, mä kun luulin että te ootte niin " täydellinen " perhe, mutta nyt kuva muuttui![]()
Mistä ihmeestä sellaista kuvittelit? Täällähän mä monet ketjut on tosta vilkkaasta taaperosta marmattanut yms. Vai onko sun mielestä se että talous on kunnossa tae siitä että elämä on täydellistä? Sit sulla on viel paljon opittavaa.
Sulla tuntuu olevan.
Nyt kun alkuun päästiin niin kerrohan lisää!
Mua lähinnä naurattaa ja " säälittää ", mutta ei siitä sen enempää, jos itte oot niin tyhmä ettet ittestäs sitä tajua.
Niin mikä sua naurattaa ja säälittää? Mahdatko tajuta miten säälittävä itse olet? Onhan se joo naurattavaa ja säälittävää jos parisuhde on hyvässä kunnossa vai mikä sua nyppii? Pitäiskö mun täällä haukkua miestäni jos mulla ei aihetta siihen ole? Pitäiskö keksiä rahaongelmia jos niitä ei ole? Vai mikä sun ongelmasi on. Ootko oikeasti niin naiivi ja typerys että luulet että tollaiset seikat kertoo ihmisetsä yhtään mitään. Mitä mä oon elämässäni kokenut? Mitkä on olleet mun kipu- ja kasvuvuoteni? Mitä on tehty että tähän tilanteeseen on päästy? Tiedätkö mikä mun suurin murheeni on tällä hetkellä? Sä aivoton haukut mua vain ja ainoastaan siksi että mulla ei ole murhetta rahasta mutta ehkä elämä suakin joskus opettaa, että raha ei ole arvo eikä mikään, ne muut tärkeämmät asita on jotain muuta. Säälittävä kateellinen negatiivisuuden ilmentymä olet.
Missä vaiheessa mä oon sulle kateellisuudesta puhunu? Sähän sitä toitotat siinä koko ajan, ei sulla voi ei täpöl mennä.![]()
Mitäköhän mä toitotan koko ajan? Kyllä se ongelma on kuule sun päässäs jos oon meitä "täydellisenä" perheenä pitänyt, kun sellaista kuvaa en missään ole ikipäivänä antanut. Ja kateellisuudesta ei sun tarvi puhua, joko siitä tai jostain pahemmasta ongelmasta sun kommentit kertoo. Ei terve ihminen sääli ja naura toisten onnelle, kuten ei tule ketjuihin ivailemaan murheillekaan. Ehkä säkin joskus löydät elämääsi jotain aitoa tai vielä parempaa: kasvat ihan oikeesti aikuiseksi.
Pitää varmaan kasvaaHahhaa.
Taidat olla toivoton/ menetetty tapaus. Ja niin rohkeasti vielä harmaana aina. Oma elämä kai sitä luokkaa ettei uskalla täällä itsestään mitään paljastaa. Mun ei sentään tarvi peitellä mitään.
En ole en, mutta saat toki luulla mitä luulet. Ja en ole koskaan rekisteröitynytkään tänne, joten se siitä. Osaatko sä muuten tehdä töitä?
En tietenkään osaa. Osaatkos itse?