Sanokaa mulle,että mä nousen tästä vielä

vieras
Voimahalit sinulle! Tällä hetkellä ei yhtään lohduta, mutta olet onneksi nuori. Sulla on hyvää aikaa löytää itsellesi uusi mies ja lapsille isä. Ja pitäis isän sentään vaivautua lapsiaan näkemään. Kai sitä voit edes häneltä vaatia? Ekana luin, että nuorempi ois 2v. vasta toisten kommenteista tajusin, että kyse oli kuukausista.

Alkuperäinen kirjoittaja pullapitko:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Voi v**tu mikä "mies"!!
Oon todella pahoillani et oot tommoseen ees törmänny..Kunhan siitä suosta pääset ylös niin paistaa se aurinko taas siullekin! :hug: :hug:
Ota vaan kaikki apu vastaan, ja ystävien yms. tuki..onhan siulla joku,vanhempas tai kavereita lähellä,auttamassa?
On kavereita ja vanhemmat+miehen vanhemmat.[/quote

:hug: :hug: :hug: mites miehen vanhemmat suhtautui poikansa tekosiin? hyvä että on tukijoukkoja lähellä. voimia |O
Miehen äiti meni aivan shokkiin ja lupas auttaa mua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voimahalit sinulle! Tällä hetkellä ei yhtään lohduta, mutta olet onneksi nuori. Sulla on hyvää aikaa löytää itsellesi uusi mies ja lapsille isä. Ja pitäis isän sentään vaivautua lapsiaan näkemään. Kai sitä voit edes häneltä vaatia? Ekana luin, että nuorempi ois 2v. vasta toisten kommenteista tajusin, että kyse oli kuukausista.
Mies on tänään tulossa katsomaan lapsia ja ottaa ne joka toinen vkl,helpottas jos meijän ei tarvis nähä,mut pakko lasten takia.

Täällä sama juttu, jäin yksin kolmen pienen lapsen kanssa :'( Menetin vielä lapseni mahasta tässä samalla :'( Ei täältä pääse koskaan ylös, ainakin nyt tuntuu siltä :'( Mutta mustikka, laitoin sulle yyllä mun puhelinnumeron, soittele/tekstaa :hug:

Aikansa se ottaa. Mutta nouset vahvenpana kuin koskaan. Kumma tyyli noilla ukoilla että eivät voi sanoa suoraan että on uusi nainen kierrossa.
Haluavat pitää siis perheen varalla jos se uusi ei olekaan sitä mitä luulis. Mutta eihän sitä tolleen voi tehdä.
Täällä eräs joka aikoineen jätettiin kuin nalli kalliolle viimisillään raskaana ollessaan ja 3 pikkuisen kanssa. Mutta tässä porskutetaan ja ei enään olla moksiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Krisu:
Voimia sulle!!

Kun teidän toinen lapsi on noin pieni niin hänen tapamiiset ovat varmaan tunneissa? 2v voi olla jo yönkin pois.
Meillä on lapset 2kk ja 4v. en anna vielä vauvaa yöksi.
Ei todellakaan tartte antaa yöksi kuin vasta joskus 1veenä ja sinäkin päivänä harkintaa käyttäen, että minkä verran isä nyt sitten aikoo tästä eteenpäin lapsia tavata.

Voi ei mikä tilanne.Miten mies voi noin vaan jättää perheensä...en käsitä.

Paljon voimia sulle...kun mies tulee niitä lapsia katsoon,koita olla mahdollisimman tyyni jos vaan pystyt,tai siis näin kuvittelisin itse koittavani tehdä.

Todellisuudessa sitä varmaan itkis ja raivois vaan.

Voi että,tosi paljoin voimaa tähän päivään ja kohtaamiseen plus muutenkin :hug:

:hug: :hug:

muoks jäi teksti jostain syystä pois.

Mutta siis voin kuvitella miltä susta tuntuu, mun ystäväpiirissä on kaksi samantapaista juttua tapahtunut ihan lähiaikoina. Itse jää vaan miettimään et mitä sen miehen päässä liikkuu, liikkuuko mitään. Ei sitä vaan voi ymmärtää!! :eek:

kovasti voimia ja tsemppiä. Kyllä siitä selviät, otat vaan kaiken avun ystäviltä ja mummoilta&papoilta vastaan minkä saat. Ja sinuna en lähtisi noihin ihme viesti yms juttuihin mukaan, jätät ne omaan arvoonsa.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Paljon voimia sulle...kun mies tulee niitä lapsia katsoon,koita olla mahdollisimman tyyni jos vaan pystyt,tai siis näin kuvittelisin itse koittavani tehdä.

Sitä mä just yritän,et ei tuntus muka missää..

Justiinsa sillain,voi hitsi kun mua kiukuttaa sun puolesta.

Justiinsa sillain,voi hitsi kun mua kiukuttaa sun puolesta.

Haluisin vaan mennä peiton alle ja itkeä :'( :'(

Vieras
Itse saman läpi käyneenä kerron,että kyllä siitä yli pääsee. Ja olet vahvempi. Lapsesi tarvitsevat sinua ja se antaa voimaa selvitä tästä.

Kuitenkin halaus ja toivon sinulle voimia,tedän,ettei alku ole helppoa.

nekku
Mulle tuli tosi paha mieli sun puolesta, hali!

En osaa edes kuvitella miltä tuntuu, mutta sen voin luvata että kyllä sä sieltä vielä nouset, vaikka siltä ei nyt välttämättä tunnukaan ja että älä ota sitä sontiaista takaisin vaikka kuinka anelisi (voin taata että tulee vielä joku päivä vinkumaan ovesi taakse polvet ruvella... )

nekku

En osaa edes kuvitella miltä tuntuu, mutta sen voin luvata että kyllä sä sieltä vielä nouset, vaikka siltä ei nyt välttämättä tunnukaan ja että älä ota sitä sontiaista takaisin vaikka kuinka anelisi (voin taata että tulee vielä joku päivä vinkumaan ovesi taakse polvet ruvella... )

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:

kiitos :hug: voi,kun aikaa ois menny enemmän,ni uskoisin itekkin,että nousen tästä.

Yhteistyössä