sanokaa mulle että sääli on sairautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surumieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surumieli

Vieras
Olen eroamassa miehestäni jota tämä ei tiedä koska en voi kertoa sillä tiedän että hän on väkivaltanen eikä päästä lähtemään. Kuitenkin säälin häntä..mihin hän sitten menee. Hänellä ei ole omaisuutta eikä muutakaan. Hänellä alkaa kohta kesäloma ja minä pilaan sen tällä että lähden lapseni kanssa pois..olen ehkä hullu mutta näin ajattelen. Kuitenkin tiedän että lähden ja se on hyväksi sillä ei mieskään meitä ajattele kun häviää ryyppyreissuilleen eikä vastaa puhelimeen. ei pyytele anteeksi ja on kuin mitään ei koskaan olisi tapahtunut, ei laita tikkua ristii lapsen eteen. ei hoida yms leikkii kyllä mutta siihen se jää. Olenko hullu että lähden kun pelkään että mies tekee sitten itselleen jotain..pilaanko minä hänen elämänsä?!

Nyt otat sen asenteen, että sä et ole vastuussa siitä, mitä aikuinen ihminen tekee itselleen
Ite se on pilannu sun elämääs ja luultavasti lastenkin

Olet fiksu jos lähdet, tsemppiä!

Sinä et voi olla vastuussa aikuisen ihmisen teoista.Sinun ensisijainen tehtävä äitini on ajatella lastesi ja ITSESI parasta.Kertomastasi päätellen lähtösi on juurikin parasta teille ja se mitä miehesi sen jälkeen tekee ei ole (eikä pidäkkään olla) sinun päätäntävallassasi.Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Äpä:
Huonossa parisuhteessa pilaat oman ja lapsen elämän, kumpi on tärkeämpää, ne vain miehes elämä, mietit tätä niin tiedät itse vastauksen kysymykseesi.

tiedän kyllä.. tulin hakemaan täältä vaan voimia ..muuten murrun..

Alkuperäinen kirjoittaja surumieli:
mutta pitäskö mun muka katsoa tuota miestä vaan siksi että mua säälittää sen elämä jos me lähdetään. mä itken jo valmiiksi

No ei todellakaan tarvitse
Siitä vaan asuntoa ettimään ja tuumasta toimeen

Mulla kanssa oli aika tuskallinen ero eksästä, kun se alko uhoomaan, et tappaa ittesä, jos lähen.
Pitkään sillä sai pidettyä mut "vallassaan"
Onneks viimein sain itestäni niin paljon irti ja läksin vaan! Ja hengissä eks yhä on...

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja surumieli:
mutta pitäskö mun muka katsoa tuota miestä vaan siksi että mua säälittää sen elämä jos me lähdetään. mä itken jo valmiiksi

No ei todellakaan tarvitse
Siitä vaan asuntoa ettimään ja tuumasta toimeen

Mulla kanssa oli aika tuskallinen ero eksästä, kun se alko uhoomaan, et tappaa ittesä, jos lähen.
Pitkään sillä sai pidettyä mut "vallassaan"
Onneks viimein sain itestäni niin paljon irti ja läksin vaan! Ja hengissä eks yhä on...

joo..kämppä onkin jo tiedossa..voi olla että muutto on hyvinkin pian

mutta se mua säälittää että muutto tapahtuu niin ettei mies tiedä mitään ja kun tulee kotiin ei täällä ole mitään..se musta tuntuu pahalta. en mä ole sellainen joka tekee ihmisille noin. mulla ei vaan ole vaihtoehtoja

Yhteistyössä