Sanokaa nyt mulle, että teilläkin on hiiriä :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
äkkivilkasulla olkkarin nurkalta löytyy 5 kpl :D

sori :ashamed:

:D
Lemmikkihiiret ??? on ihan ok. Siis jos niistä on kyse. Ei tarvitse ainakaan pelätä, että hyppää yöllä sänkyyn :x Ja muutenkin kontrolloitua toimintaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

Meilläkin varmaan olisi, jos koira saisi päättää. Onneksi meillä ei ole rottia (ainakaan tietääkseni). Nämä ovat kuuluisia rotantappoterriereitä ja vetäisivät niitä hengiltä liukuhihnalla tyyliin rotta per sekunti, jos vaan saalista riittäisi. Nyt joutuu raukka kuuntelemaan seinänraosta ja laittamaan niskoja poikki leluilta...Kova kohtalo.

Toi meidän rottakoira on tehny pihalla olevan hallin seinään ison reijän, kun on metsästäny seinän välistä rottaa...Ei teillä viellä ole keksiny seinän läpi mennä? Meillä ei asuintiloihin vois päästääkkään, se repis talon matalaksi. Eilen se kyllä näytti siltä, että se tulee seinän läpi sisälle, kun kaivo talon syrjää jonkun elukan perässä.
Snautseri on alunperin rottakoiraksi hevostalleihin skotlannissa (muistaakseni) jalostettu laji ja tuolla tuntuu kyllä olevan ne kaksi lajia verissä, rotat ja hevoset. Jos se ei ole kaivamassa jostain esille jotain jyrsijää, se kiusaa hevosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Meillä ainaski on. Loukkuun on jäänyt. Mutta yks on niin pirun ovela et juoksee tääl sisällä ja vie hiirennakeista makkarat ja juustot eikä jää niihin!!!

Sekoita voita/margariinia ja kaakaojauhoja. Sitä tahnaa ne ei saa napattua pois, kun sen liiskaa tiukasti loukkuun. Mä sain tuolla eilen 2.

Tota täytyykin kokeilla. Ihan hullu hiiri, eilen illalla ku mentiin nukkumaan juoksi makkarin läpi ja hirveää huutoa piti mennessään! YÖK! |O

Tämä idea on kiitos palstalaisten :flower:
Joku sanoi, että hiiret tykkää suklaasta ja sitten taas toinen kertoi tekevänsä kookospalloja. Mulle iski himo kookospalloihin ja tein nitä ja kun kerran hiiret pitää suklaasta, painoin palan kookospalloa hiirenloukkoon.. Oli tosiaan toimiva!

Voi ap, ihan kun suoraan mun näppikseltä!
Paitsi että meillä alkaa pikkuhiljaa hiiriepäilykset katoamaan, sillä ollaan melko varmoja että meillä on oravia täällä saman katon alla. Ei yhtään parempi vaihtoehto, kauhulla odotan et löytävät tiensä tänne asuintiloihin!

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kerrostalossa on hyvä asua... :whistle:

Mun ystävä asui kerrostalossa ja hänen seinästä paljastui parikymmentä vuotta vanha hiirenpesä, jossa edelleen kävi kova kuhina.
Seinä auki, myrkyts, jne. Puoli vuotta meni siitä, niin hiiret oli tullet takaisin. Onneks hän sai asuntonsa siitä huolimatta myytyä!

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kerrostalossa on hyvä asua... :whistle:

Mulla on salainen haave, että kerrostalossa ja kaupungissa yleensäkin haluaisin asua osan vuodesta. Haaveeni on lähipäivinä vahvistunut, kun valvon noiden hiirten takia. Sitä paitsi olis valoisampaakin tähän aikaan vuodesta kuin täällä metsän reunassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Voi ap, ihan kun suoraan mun näppikseltä!
Paitsi että meillä alkaa pikkuhiljaa hiiriepäilykset katoamaan, sillä ollaan melko varmoja että meillä on oravia täällä saman katon alla. Ei yhtään parempi vaihtoehto, kauhulla odotan et löytävät tiensä tänne asuintiloihin!
Meillä oli pari vuotta sitten oravat vuokralaisina tuolla rakentamattomassa yläkerrassa. Ne vasta tuholaisia oli, huh huh.. Löysit mulle yhden positiivisen näkökulman tähän asiaan. Onnex ei ole oravia
:x :x .

Nekin nimittäin livahtivat kerran sisälle koko perheen voimin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
:D
Lemmikkihiiret ??? on ihan ok. Siis jos niistä on kyse. Ei tarvitse ainakaan pelätä, että hyppää yöllä sänkyyn :x Ja muutenkin kontrolloitua toimintaa =)

juu. niitähän ne.

en mäkään niistä villeistä versioista tykkää :whistle:

Yhteistyössä