Sanokaa joku, auttakaa!

Millon tää tuska helpottaa??
Millon nää tikahtumisitkut loppuu?!?
Kuinka kauan tää kipu on näin kova?

Hautajaisista vasta 3 päivää, mut silti.

Alotin ma työt, ja päivät pysyn ihan kasassa. Mut ilta kun tulee ja talo hiljenee niin tää ahdistus ja ikävä ja raivo valtaa.
Mä itken niin et meinaan oikeesti oksentaa...

Mä haluisin tietää, miten kauan tää jatkuu..Mitä mä voin tehä että tää helpottais..Muuta kun vaan itkee..Mä en haluu et lapset näkee näitä iltasia kohtauksia, omaa surutyötään nekin tekee.
Äitille ene mie halua näin myöhään enää soittaa kun se vaan kasvattais sen pahaa oloa kun se murehtis sit tätäkin.

Mä en ole ees osannut kuvitella et tällasta tunnetta vois olla.

Helpottaa hiukan kun voin täs samalla kirtjottaa teille tänne..
 
:hug: En kyllä osaa sanoa kun ei niin läheistä ole mennyt! Mutta pelko persiin alla on kyl kokoajan. Sitä en sitten tiedä miten suhtaudun siihen kun se on vähän kinkkisempi juttu. Äiti vaan juo parhaillaan itteään hautaan :'(
 
vieras
Mulla kuoli äiti 5 vuotta sitten, juuri kun elämässä oli muutenkin vaikea kausi. Mä en ole vieläkään osannut sitä mitenkään "käsitellä", vaikka niin aina neuvotaan tekemään. Joskus vieläkin tirautan kyyneleen, ei kai siitä ikävästä koskaan oikein pääse. Tää ei varmaan auttanu... Oon tosi pahoillani.
 
Puh
Nyt ei varmaan yhtään lohduta sanominen, että kyllä se ilokin sieltä vielä elämään tulee.
En voi muuta kertoa, että itke kun itkettää, hae vaikka sairaslomaa että saat rauhassa surra. Muuten se kaikki ahdistava vaan paakkuuntuu johonki. Ja kyllä lapsienkin aikana voi mielestäni itkeä, kun kertoo miksi on paha olla. Tunteet, niin hyvät kuin pahatkin kuuluu elämään. Olen itsekkin menettänyt elämässä ja siksi tulee kyynel silmään kun ajattelenkin sinun oloa tällä hetkellä. Ja puhu ystäville, puhu,puhu ja puhu niin kauan, että et enää jaksa jauhaa ja jos ei ole sellaisia ystäviä, niin ammattiauttajiakin on. "Siellä missä on tunteita, eletään ja siellä missä ei tunneta, ei myöskään eletä". Iso rutistus sinulle!
 
Mulla kuoli hyvä ystävä 5 vuotta sitten juuri ennen joulua.
Vieläkin kun joskus mietin häntä, tulee itku, kun puhun hänestä tulee itku.
Mulla meni aika pitkään kun sain itseni kunnolla kasaan, tosin olin siinä välillä 3kk jenkeissä ja siellä ollessani onnistuin uskottelemaan itselleni että se kaikki oli vain pahaa unta ja että näkisin ystäväni kun taas palaan suomeen...
Mutta sure niin kauan kuin tarvii.

Mä oon tosi pahoillani sun menetyksestä :/
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mulla kuoli hyvä ystävä 5 vuotta sitten juuri ennen joulua.
Vieläkin kun joskus mietin häntä, tulee itku, kun puhun hänestä tulee itku.
Mulla meni aika pitkään kun sain itseni kunnolla kasaan, tosin olin siinä välillä 3kk jenkeissä ja siellä ollessani onnistuin uskottelemaan itselleni että se kaikki oli vain pahaa unta ja että näkisin ystäväni kun taas palaan suomeen...
Mutta sure niin kauan kuin tarvii.

Mä oon tosi pahoillani sun menetyksestä :/
Mäkin menetin ystäväi juuri ennen joulua! En ole tosin varma, onko siitä kauemman kuin 5vuotta?
Sattuiko e-p:llä ja auto-onnettomuus kukkien vienti reissulla?

 
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puh:
Nyt ei varmaan yhtään lohduta sanominen, että kyllä se ilokin sieltä vielä elämään tulee.
En voi muuta kertoa, että itke kun itkettää, hae vaikka sairaslomaa että saat rauhassa surra. Muuten se kaikki ahdistava vaan paakkuuntuu johonki. Ja kyllä lapsienkin aikana voi mielestäni itkeä, kun kertoo miksi on paha olla. Tunteet, niin hyvät kuin pahatkin kuuluu elämään. Olen itsekkin menettänyt elämässä ja siksi tulee kyynel silmään kun ajattelenkin sinun oloa tällä hetkellä. Ja puhu ystäville, puhu,puhu ja puhu niin kauan, että et enää jaksa jauhaa ja jos ei ole sellaisia ystäviä, niin ammattiauttajiakin on. "Siellä missä on tunteita, eletään ja siellä missä ei tunneta, ei myöskään eletä". Iso rutistus sinulle!

Kyllä me ollaan kaikki lastenkin kanssa itketty. mutta nyt jotenkin tuntuu että nämä järkttävät itkutkohtaukset olis liikaa niille. Poika muutenkin kokoajan "tarkkailee" mua. Käy kurkkaan mun ilmeitä ja huikkaa vaan ykskaks "äiti..? moikka.."
Mutta mä just mietin että olisko mulle mitään hyötyä sairasloman lisäyksestä. Kaks viikkoa olin jo, ja jotenkin tuli tunne että "kai se on töihin taas palattava.."
En tiiä oisko siitäkään apua.
Ei tää itku nyt lopu, pakko lähtee tohon pihalle haukkaan happee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
Mä en aio yrittää olla ajattelematta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
Mä en aio yrittää olla ajattelematta.
Miksi? :( Mä ymmärrän että se on sun isä,mutta tuska ei helpottu jos sä muistelet vaan että häntä ei enää ole olemassa ja tuskailet,muista vaan hyviä hetkia,koska teillä oli kaikki hyvin isän kanssa,se on tärkein!Sorry jos mä sanon niin yrittä olla ajatelematta,mä kyllä teen noin,olen varma kaikien mielestä Piru,mutta jos mä olisin ajatellut kaikea nyt ja tuskailin jokaisesta asiasta,mä en olisi selvinyt,koska mun elämässä on liika stressia ja kovia suuruja muutenkin
 
polliisi
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
Mikä ihmeen mafia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
Mafia? :whistle:

Lasisilmälle paljon jaksuja :hug:
En osaa edes kuvitella miltä tuntuu, mutta aika parantaa.. ihan oikeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja polliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
Mikä ihmeen mafia?
mä en voi löydä mun viesti,sielä mä kirjotin tänne kaikki :( mä yritän etsia hetki vaan se oli aamulla myös tänään,jos löydät sinä vaikka se loppu niin: uskomatonta.........!
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja polliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
Mikä ihmeen mafia?
mä en voi löydä mun viesti,sielä mä kirjotin tänne kaikki :( mä yritän etsia hetki vaan se oli aamulla myös tänään,jos löydät sinä vaikka se loppu niin: uskomatonta.........!
Annabell ihan oikeasti sen surun tarvii käydä ja muistella ja muuta toki se varmasti tekee kipeätä mutta olen kaverin surua nähnyt oman miehen kuolemasta niin sen verta on kokemusta mut ei siis oman läheisen. Mutta jos järjellä ajattelen ni se suru on jossain vaiheessa käytävä läpi. Sori nyt vaan kaikille ja ap:lle varsinkin. Osan otot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja polliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minulla kuoli isä 4 viikkoa sitten ja isoisä viikko sitten ja nyt meille uhkailee mafia ja halau meijän omaisuus,ei oo kiva ,mutta pakko jatkaa elämää,yrittä vaan olla ajatelematta,varma se on vaikea mutta kuitenkin yrittä,sun isä kuitenkin halua että sä olisit onnellinen!!!!! :hug: :hug: :hug:
Mikä ihmeen mafia?
mä en voi löydä mun viesti,sielä mä kirjotin tänne kaikki :( mä yritän etsia hetki vaan se oli aamulla myös tänään,jos löydät sinä vaikka se loppu niin: uskomatonta.........!
Annabell ihan oikeasti sen surun tarvii käydä ja muistella ja muuta toki se varmasti tekee kipeätä mutta olen kaverin surua nähnyt oman miehen kuolemasta niin sen verta on kokemusta mut ei siis oman läheisen. Mutta jos järjellä ajattelen ni se suru on jossain vaiheessa käytävä läpi. Sori nyt vaan kaikille ja ap:lle varsinkin. Osan otot.
Minulla on niin paljon suuruja nyt,mä en vieläkään usko että kaikki on tapahtunut/loppunut.Mä ehkä yritän paeta liika ja ajattella kun mitään ei oo tapahtunut,mä tiedän että olen väärässä ja teen väärin olen idiotti,mutta en voi muutenkaan,en voi ota liika hartioille,kun olen muutenkin aivan loppu
 

Yhteistyössä