Sanokaa että tää ei oo totta..

  • Viestiketjun aloittaja Touhutipoistako raskaaksi?
  • Ensimmäinen viesti
Touhutipoistako raskaaksi?
Minulla 6v ja 8v lapset. Molemmat on saanut alkunsa ekasta kierrosta ("yrittämällä"). En ole käyttänyt varsinaisesti ehkäsyä 4-5vuoteen. Joko ollut kortsut kylläkin käytössä tai sitten keskeytetty yhdyntä. Olen tässä nyt tapaillut 4kk erästä mistä. Harrastimme seksiä tosin vasta 2kk tapailun jälkeen. . Mutta pointti nyt se että ollaan 2kk sekstailtu aika ahkerasti niin että mies ei laukea sisääni vaan vetää ennen h-hetkeä s pois. Edelliset kuukautiset alkoivat 8.5 ja kiertoni on 28-30pv. Yleensä 29.pvää. Menkkojen siis pitäs alkaa ma-ti. Aloin vain tässä miettiin että ollut kaikenlaisia oireita tän viikon. Luulin että olen tulossa ensin kipeeksi koska palelen aivan hulluna vaikka ei kuumetta tms, vähän etova olo,närästää, mahaa vihloo ja nipistelee, väsyttää jotenkin kovasti ym. Oikeastaan tänään tajusin että koko viikon ollu tällasta. Ja hermot on niin kireellä et ihan itkettää koko ajan ihan naurettavat asiat..Joo ja tissit on kipeet..Mut eikai nyt niistä touhutipoista voi naksahtaa??Ei ole tähänkään asti ja olen helposti sikiävää sorttia..
 
sSASA
Kuulostaa normaaleilta PMS-oireilta, mutta voi niistä kiimalimoistakin raskaaksi tulla. Ei tosin kovin todennäköistä. Itse nuorena harrastin seksiä juuri tuolla tyylillä useamman kaverin kanssa, eikä koskaan nalli napsahtanut.
 
"hmm"
ei millään pahalla, mutta en todellakaan ymmärrä keskeytettyä yhdyntää ehkäisymenetelmänä... mulla on monesti samat oireet ennen kuukautisia, mutta sulla on todellakin isot mahdollisuudet olla raskaana. ei siihen tarvia kuin yks siittiö.
 
"vieras"
Minäkään en ymmärrä että keskeytettyä yhdyntää käytetään ehkäisymenetelmänä kuin korkeintaan hyvin vakiintuneessa suhteessa, jossa eli olis mikään katastrofi vaikka lapsi sitten saiskin alkunsa. Muuten ottaisin kyllä "varman päälle", vaikka mikään ehkäisy ei tietty aivan 100% oo...
 
"aloittaja"
No, tutkimusten mukaan se ap ei oo totta, monella silti kokemus siitä että se on totta. Mut siis miksi leikitellä jos kerran ei halua sitä tulosta?
Noh,siis olen ollut välillä aika pitkiä aikoja selibaatissa koska olen eronnu lasten isästä tosiaan 5vuotta sitten. Pari suhdetta täss välissä ja kortsut ollut. En halua hormoniehkäisyä turhaan siis syödä koska saan niistä hirveesti sivuoireita. Olen tietenkin ajatellut jos alan vakituiseen suhteeseen niin hankin sitten kunnon ehkäsyn mutta tähän asti ollaan pärjätty kondomeilla.
Tai siis ihan alussa ja nyt vähän lipsahtanut,mutta ei tosiaan olla päästetty sisään kertaakaan. Ja siis koska olen ottanut selvää että keskeytetty yhdyntä on ihan suht toimiva,touhutipoissahan ei ole siittiöitä jne. Ainakin uusimpien tutkimusten mukaan..
 
....
harva mies osaa sen oikean taktiikan. ja luonto keksii kyllä keinonsa, usko vaan. ei touhutipoissa ole siittiöitä, mutta jos mies on lauennnut aiemmin, virtsaputkessa on siittiöitä jotka tulevat sieltä seksiä harrastaessa touhutippojen mukana. ja tosiaan harva osaa ennakoida siemensyöksyä oikein, se voi alkaa vaikkei tunne...
 
ldnf
Toivottavasti sulla on papilloomavirusrokote ja käyt säännöllisesti papassa. Ja kun oireetonkin herpestä tartuttaa, niin toivottavasti ne miehet tietää mitä viruksia kantaa...
 

Yhteistyössä