Sanokaa että kaikki kääntyy parhain päin....

  • Viestiketjun aloittaja silenzia
  • Ensimmäinen viesti
silenzia
Mies käski pakata hänen tavarat säkkiin, aiko tulla baarin sulkeuduttua hakemaan ne. Haukkui huo.raksi ym, ja miksi.... Siksi että paras kaverinsa väittää minun tarjonneen pil.lua hälle ja että olen muka kehuskellut kenen kaikkien kans olen paneskellu.

En voi ymmärtää. Mitään sellaista en ole tehnyt. Mies ei usko minua, koska hänen eräs toinenki kaveri on väitti kuukausia sitten käyneensä panemassa minua.


Olen ihan rikki. Olen yrittänyt soittaa miehelle varmaan satoja kertoja mutta ei vastaa. Olen laittanut tekstiviestiä, mitään ei vastaa.

En jaksa ymmärtää tätä elämää enää..... :'(
 
\|O Voi herranjumala \|O

Minkälaisia kavereita sun miehelläsi on ja minkä ikäisiä??
Onko ne jollain tavalla kateellisia teidän suhteesta?
Mustiksia miehestä??

Toodella omituista porukkaa.

Yritä nyt järjellä selvitä. Kysy ihan suoraan milloin nämä väitetyt pettämiset ja ehdotukset ovat tapahtuneet.
Pyydä miestä kutsumaan kaverinsa paikalle, ja kysy näiltä "kavereilta" millos nämä ovat tapahtuneet. Luulisi luun menevän kurkkuun hiirimiehiltä.
Odota nyt kuitenkin että pahin kiukku mieheltä on mennyt ohi.
 
jos et oikeasti oo tehny mitään väärää niin ajattele se niin, että onko miehes sun arvoinen, kun uskoo mieluummin valehtelevia kavereitaan eikä rakasta vaimoaan!!

toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!!! :hug:
 
silenzia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 00:49 Liisu kirjoitti:
\|O Voi herranjumala \|O

Minkälaisia kavereita sun miehelläsi on ja minkä ikäisiä??
Onko ne jollain tavalla kateellisia teidän suhteesta?
Mustiksia miehestä??

Toodella omituista porukkaa.

Yritä nyt järjellä selvitä. Kysy ihan suoraan milloin nämä väitetyt pettämiset ja ehdotukset ovat tapahtuneet.
Pyydä miestä kutsumaan kaverinsa paikalle, ja kysy näiltä "kavereilta" millos nämä ovat tapahtuneet. Luulisi luun menevän kurkkuun hiirimiehiltä.
Odota nyt kuitenkin että pahin kiukku mieheltä on mennyt ohi.

Tätä minäkin suunnittelin mut en tiedä pystynkö siihen, en juurikaan tunne tuota miestä ja kuulema olen eilen ollut hälle tyrkyllä, kun olin viihteellä.

Tuo vanhempi tapaus oli sellainen, että todellakin se olisi voinut tapahtua, sillä olin oikeasti sen kaverin kanssa samassa paikassa useita tunteja. Mitään ei silti tapahtunut, juttelin hänen kanssaan niitä näitä.

Enkä pystyis koskaan miestä pettämään, luulin että mieskin tietää sen....
 
No onpas ihmeellisiä kavereita sun miehellä ja että sun mies vielä uskookin mielummin niitä kuin sua... :headwall:
Kyllä kaikki jotenkin järjestyy, ihan helppoo se ei varmaan tule olemaan, mutta kaikki järjestyy!! Usko pois!! Voimia :hug:
 
silenzia
Suorastaan pelkään huomista. Olen huono puhumaan enkä ollenkaan sanavalmista tyyppiä. Pistin miehelle viestillä totuuden, että mitään sellaista ei ole tapahtunut mitä väitetään. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 00:59 silenzia kirjoitti:
Suorastaan pelkään huomista. Olen huono puhumaan enkä ollenkaan sanavalmista tyyppiä. Pistin miehelle viestillä totuuden, että mitään sellaista ei ole tapahtunut mitä väitetään. :(
:hug: Kauanko on yhteistä taivalta takana?
 
silenzia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 00:58 vieras kirjoitti:
Odottelet että miehesi selviää juopottelusta ja kankkusesta,sitten puhut sille.Ihmeellisiä kavereita.Haluaa vissiin miehesi vain ja ainoastaan viettään aikaa heidän kanssaan.

Minua alko jo itteäinki suututtaa koko homma ihan totaalisesti, miksi minun oikeastaan pitäisi mitään puhua, olen sanonu sanottavani ja mies saa päättää mitä tekee.... \|O
 
Jos hän todella sua rakastaa, niin kyllä miehes suostuu keskustelemaan sun kanssa ja toivottavasti myös uskoo totuuden.
Voin vain kuvitella millainen kauhea olo sulla on just nyt :'(
Tottahan tuo varmasti miehestäskin tuntuu kauhealta ku ei tiedä ketä uskoa mutta kyllä se rakkaus viimeistään mitataan siinä onko valmis heittämään kaiken hukkaan perättömien juorujen takia vai onko valmis jatkamaan ja antamaan kavereiden sanoa mitä sanovat.
 
silenzia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 01:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 00:59 silenzia kirjoitti:
Suorastaan pelkään huomista. Olen huono puhumaan enkä ollenkaan sanavalmista tyyppiä. Pistin miehelle viestillä totuuden, että mitään sellaista ei ole tapahtunut mitä väitetään. :(
:hug: Kauanko on yhteistä taivalta takana?
5 vuotta. Syksyllä olis 4. hääpäiväkin.... Itkettää ja suututtaa ja raivostuttaa....
 
hei
mulla oli sama tilanne ku oltiin oltu jonkuaikaa yhessä ja miehen parhaat kaverit levitti musta kaikenlaisia huhuja, että oisin tehny sitä ja tätä, mutta mies onneksi tajus et oli vaan "pahoja sanoja" eikä uskonu niitä. kaverit yritti siis saaha kaverinsa takas jonka oli menettäny vaikka oli heidän kans tekemisissä joka päivä enkä edes vieny heiltä häntä, mutta voimia sulle toivottavasti miehes ymmärtää :hug:
 
silenzia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 01:06 hei kirjoitti:
mulla oli sama tilanne ku oltiin oltu jonkuaikaa yhessä ja miehen parhaat kaverit levitti musta kaikenlaisia huhuja, että oisin tehny sitä ja tätä, mutta mies onneksi tajus et oli vaan "pahoja sanoja" eikä uskonu niitä. kaverit yritti siis saaha kaverinsa takas jonka oli menettäny vaikka oli heidän kans tekemisissä joka päivä enkä edes vieny heiltä häntä, mutta voimia sulle toivottavasti miehes ymmärtää :hug:
Niinpä kai nuo miehen kaverit yrittää saada miestänikin sinkkuporukkaansa tai jotain, liekö kateellisia sitten. Mitään pahaa en ole niille tehny ja silti toimivat näin. Sekin miehen kaveri on sellanen häntäheikki ja muutenkin kummallinen että kai tämä tai jotain tällaista oli odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Muutenkin on miestä houkutellut kaikkeen ihme toimintaan, mies ei vain itse ymmärrä ettei se ihminen ole normaali vaikka miten päin katsois.
 
Kyllä se sun mies taas järkiintyy. Ainoa vaan että jos ton verta luottaa niin pahastuisin kyllä aika lujaa. Inhottavia kavereita. Mun miehellä oli kans 1 samanlainen mutta onneksi muutti toiselle paikkakunnalle p. keleen apina!
:hug: Sinulle voimia :flower:
 
silenzia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 01:14 MaRLaSingeR kirjoitti:
Kyllä se sun mies taas järkiintyy. Ainoa vaan että jos ton verta luottaa niin pahastuisin kyllä aika lujaa. Inhottavia kavereita. Mun miehellä oli kans 1 samanlainen mutta onneksi muutti toiselle paikkakunnalle p. keleen apina!
:hug: Sinulle voimia :flower:
Meillä on viime aikoina ollut muutenkin vaikeaa tässä avioliitossa, on ollut kaiken näköistä ongelmaa joita on sitten yritetty ratkoa. Tämä homma vaan tuli nyt pahaan saumaan, jotenkin tuntuu että olen ihan umpikujassa ja solmussa....
 
hei
yritä jaksaa, kaikilla on niitä vaikeita aikoja jossainvaiheessa jos miehesi rakastaa sua todella niin kyllä ymmärtää et kaverit puhuu potaskaa. kaikkia kuspäitä maailma kantaa mukanaan.
 

Yhteistyössä