Sannan piti aloittaa duunit, mut dokaamiseksihan se sit kuitenkin meni

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin. Mut sä et voi olla satavarma. Esim mulle nuorena kävi niin et kaksjätkää vasikoi huumeidenkäyttäjiä ja pisti mun syyksi sen. Mut onneks ne oli niin tyhmiä et mä olin just englannissa lomalla silloinkun selittivät näin. Jouduin selitteleen muille et mä en oo kertonut niinkuin en ollutkaan. Ja kannabiksesta kyse. Ja sä joutuisit hakeen ne huumeet jostain et ihan hyvin saattais joku kuvaa ja laittaa videon susta et tuolla se rapa nisti menee.
 
vierailija
Niin. Mut sä et voi olla satavarma. Esim mulle nuorena kävi niin et kaksjätkää vasikoi huumeidenkäyttäjiä ja pisti mun syyksi sen. Mut onneks ne oli niin tyhmiä et mä olin just englannissa lomalla silloinkun selittivät näin. Jouduin selitteleen muille et mä en oo kertonut niinkuin en ollutkaan. Ja kannabiksesta kyse. Ja sä joutuisit hakeen ne huumeet jostain et ihan hyvin saattais joku kuvaa ja laittaa videon susta et tuolla se rapa nisti menee.
Tai ne oli ite kärähtänyt huumeista ja vieritti sitä mun syyksi.
 
Niin. Mut sä et voi olla satavarma. Esim mulle nuorena kävi niin et kaksjätkää vasikoi huumeidenkäyttäjiä ja pisti mun syyksi sen. Mut onneks ne oli niin tyhmiä et mä olin just englannissa lomalla silloinkun selittivät näin. Jouduin selitteleen muille et mä en oo kertonut niinkuin en ollutkaan. Ja kannabiksesta kyse. Ja sä joutuisit hakeen ne huumeet jostain et ihan hyvin saattais joku kuvaa ja laittaa videon susta et tuolla se rapa nisti menee.
Kannattaa pyöriä tavallisten, rauhallisten, työssäkäyvien ihmisten parissa, ne ei tuommosia sepittelis.
 
vierailija
Vauvalla tiedettiin että joku oli sanonut taustalla "v-ttu tästä tulee hyvä fiilis!"

Sanoiko se tyyppi sen jostain hanaviinistä...vai vaikkapa anorektisten ihmisten ja Helsingin julkkisten suosimasta kokaiinista?
Ja tuota poppoota sanotaan jauhojengiksi?

Ai kun joku ois tehny Sannalle aamulla huumetestit. Ja vaikka Sannalla ois ollu vain alkoa veressään, niin huumeporukassa juhliminen ei nyt oikein Suomen lain edustajalle ole ihan nyt niin älyttömän suotavaa.

Meneekö toi pääministerin herjaamiseksi?

Vai Jumalako sulle kuiskasi asian varmana tietona?
 
vierailija
Pääministeri ei ole koskaan lomalla tai vapaalla. Lisäksi hänen on käyttäydyttävä aina ja kaikkialla sopivalla ja viran edellyttämällä tavalla.
Minusta pääministeri ei voi viettää aikaansa twerkkaamalla jauhojengin kanssa kameralle.

Miksi pääministerin yksityiselämä kuuluu sinulle tai minulle?

Oletko tirkistelijä?

Oletko kiinnostunut, miten hoitaa vessahommansa ja miehensä kanssa sängyssä?

Pitääkö pääministerin tehdä sinulle selvitystä näistä asioita ja haluaisitko kenties seurata hänen vapaa-aikaansa 24/7 BB-kameroiden tapaan, jotta hän käyttäytyy sinulle sopivalla tavalla.?

Vittu mitä ihmisiä....
 
vierailija
Ei. Ongelma ei ole videon kuvaaja tai julkistaja. Ongelma on naivi ja arviointikyvytön pääministeri, joka twerkkaa kameralle kamapäiden kanssa ja luottaa siihen, ettei ventovieraat laita pätkää nettiin.

Tämä on totta. Marin oli niin tyhmä/luottavainen, ettei hänen juhlimisensa kiinnostaisi taviksia.
Paljonko videopätkän myyjä on saanut rahaa iltapäivälehdiltä? No.... ihan varmasti paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Miksi pääministerin yksityiselämä kuuluu sinulle tai minulle?

Oletko tirkistelijä?

Oletko kiinnostunut, miten hoitaa vessahommansa ja miehensä kanssa sängyssä?

Pitääkö pääministerin tehdä sinulle selvitystä näistä asioita ja haluaisitko kenties seurata hänen vapaa-aikaansa 24/7 BB-kameroiden tapaan, jotta hän käyttäytyy sinulle sopivalla tavalla.?

Vittu mitä ihmisiä....
Äänestin Sannaa ja nyt joudun miettimään voinko ensi huhtikuussa äänestää uudelleen.
 

Yhteistyössä