Sanna bilettää huumefestareilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähetä ap. viestisi festivaalin järjestäjille. Älä myöhemmin ällisty, jos saat kutsun käräjille mm. ketjun otsikon takia.
"Hurja määrä ihmisiä kärähti huumeista Flow-festivaalilla
Huumeet ovat pitäneet poliisin kiireisenä Flow-festivaalin ensimmäisen päivän aikana."

Huumeongelma kattaa koko Suomen pienintäkin käpykylää myöten.
Liikuin tällä viikolla Hgin päärautatieasemalla. Joku kasvoiltaan punakka keski-ikäinen mies puhui kovalla äänellä kännykkäänsä vapaasti lainaten: ”Olisin saanut huumekaupasta helppoa rahaa”.
Näköjään asia on jo niin yleinen puheenaihe, että siitä voi hölöttää isoon ääneen keskellä ihmispaljoutta.

Sanna haluaa bilettämään Gazan Rivieralle. Hienoja kuvia ja videoita Instaan.
trump-video.jpg

Jostain syystä en enää löydä ketjua, jonka Omppu-setä oli aloittanut lähinnä minua varten. Ketjussaan hän mainitsi Ukrainan sodan.
Liekö itse poistattanut ketjun, koska pyysin häntä jättämään minut lopullisesti rauhaan. Kiitos palstan ylläpitäjälle toiveeni toteuttamisesta.
Sanna Marin on samaa mieltä SDP:n kanssa Palestiinan tunnustamisesta.
Vatsatanssikuvasta tuli ihania muistoja mieleen. Harrastin aikoinaan lajia. Opettajani kerran sanoi puoliksi leikillään, että lähdetäänkö lisäoppiin Egyptin Luxoriin, jossa opettaa hänelle tuttu henkilö. Niinä aikoina kaupungissa oli levotonta pommien takia.
Ompun linkittämä kuva on provosoiva, mutta tanssijoiden hameet ovat kauniit.

Jostain syystä en enää löydä ketjua, jonka Omppu-setä oli aloittanut lähinnä minua varten. Ketjussaan hän mainitsi Ukrainan sodan.
Liekö itse poistattanut ketjun, koska pyysin häntä jättämään minut lopullisesti rauhaan. Kiitos palstan ylläpitäjälle toiveeni toteuttamisesta.
Vatsatanssikuvasta tuli ihania muistoja mieleen. Harrastin aikoinaan lajia. Opettajani kerran sanoi puoliksi leikillään, että lähdetäänkö lisäoppiin Egyptin Luxoriin, jossa opettaa hänelle tuttu henkilö. Niinä aikoina kaupungissa oli levotonta pommien takia.
Sanna ja sdp siis hyväksyvät lasten tappamisen poliittisten päämäärien saavuttamiseksi.
Sittenhän Venäjän sota Ukrainassa sopivat sdp:n pirtaan.

Olet taas todella täynnä itseäsi. En ole poistattanut yhtäkään ketjua ja omat viestini voisin halutessani itse poistaa, olenhan rekisteröitynyt.

Nimimerkkiä vierailija on mahdoton jättää rauhaan, koska hän nykyisin kirjoittaa yli 90% viesteistä. Ketjussa, jossa sekoitit naisten vaatteiden ja kondomien kokomerkinnät, kirjoitin sinulle näin:
"Alepa, tämä on keskustelupalsta ja täälä on nimenomaan tarkoitus keskustella, mihin olennaisesti sisältyy toisten kirjoittajien teksien kommentoiminen. Jos haluat vai kertoa muistelmiasi, kirjoita blogia ja estä kaikki kommentointi. "

”Sanna Marin on juhlimassa Flow-festivaaleilla – Pukeutunut erittäin niukkaan kesäasuun”

Sanna joutuu heruttamaan ja paljastamaan kroppaansa enemmän ja enemmän että huuhaamedian mielenkiinto säilyy ja hän lööpeissä

No kuule en käyny.

Mutta selitäppäs uupelo että luuletko että Sannasi pommittaa kuviaan kaikkialle ja odottaa ja toivoo ettei kukaan katso niitä. Koska he osoittaisi sen ettei heillä ole mitään elämää

Voi luoja mikä tampio oletkaan
Oletko koskaan ottanut selvää miksi ihmisillä on Instagram-tili?
Ei Sanna kirjoita kuulumisia sinun takia. Hänellä on paljon tuttuja ympäri maailmaa, jotka haluavat tietää mitä hänelle kuuluu. Niin minäkin tekisin, jos olisin hänen asemassa.
Tee iso elämänmuutos elämässäsi, ja ala pikkuhiljaa raottaa elämäsi estradin esirippua. Miten päiväsi alkoi, oliko siinä jotain erikoista, ja miten ajattelit huipentaa tämän päivän saldon?
Klo 10 radion sohvakirkossa luettiin rippi ja synnintunnustun. Päivän aikaan meistä jokainen saa aikaan ison säkillisen kaduttavia asioita.
On hyvä menna levolle, kun tunnustaa, että päivänsä olisi voinut kuluttaa paljon paremmin. Miksi taas avasin Kaksplus av:n, kun en saanut yhtäkään lukijaani hyvälle tuulelle? Miksi kadehdin ihmisiä, jotka pitävät hyvinvoinnistaan hyvää huolta käymällä musiikkifestivaaleilla?
Olisiko sinusta parempi juttu, jos Sanna olisi kuin minä ja sinä? Hän istuisi yksin kotona, Instagram-tili suljettuna ja yllään asu, joka on hyvin askeettinen ja luotaantyötävä.
Keksitään yhteinen mielikuvitusolento tälle palstalle, jolla on jokaiselle lukijalle mieleinen elämä. Nimen saat valita hänelle. Odotan jännityksellä miten mielikuvitusolennon tarina lähtee lentoon.

Yhteistyössä