V
vierailija
Vieras
Sanna Marin nauttii festareista – tällainen on asu
Sanna Marin jakoi päivityksen tarinoihinsa Flow-viikonlopulta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Hurja määrä ihmisiä kärähti huumeista Flow-festivaalillaLähetä ap. viestisi festivaalin järjestäjille. Älä myöhemmin ällisty, jos saat kutsun käräjille mm. ketjun otsikon takia.
Laki ei salli siä.Miksei poliisi pidätä ja laita vankilaan narkkareita? Ei ihme että narkkiksia joka kulma täynnä kun se käytännössä sallitaan
Sanna haluaa bilettämään Gazan Rivieralle. Hienoja kuvia ja videoita Instaan.SANNA
Sitten laki on väärässä.Laki ei salli siä.
Sanna ja sdp siis hyväksyvät lasten tappamisen poliittisten päämäärien saavuttamiseksi.Jostain syystä en enää löydä ketjua, jonka Omppu-setä oli aloittanut lähinnä minua varten. Ketjussaan hän mainitsi Ukrainan sodan.
Liekö itse poistattanut ketjun, koska pyysin häntä jättämään minut lopullisesti rauhaan. Kiitos palstan ylläpitäjälle toiveeni toteuttamisesta.
Sanna Marin on samaa mieltä SDP:n kanssa Palestiinan tunnustamisesta.
Vatsatanssikuvasta tuli ihania muistoja mieleen. Harrastin aikoinaan lajia. Opettajani kerran sanoi puoliksi leikillään, että lähdetäänkö lisäoppiin Egyptin Luxoriin, jossa opettaa hänelle tuttu henkilö. Niinä aikoina kaupungissa oli levotonta pommien takia.
Ompun linkittämä kuva on provosoiva, mutta tanssijoiden hameet ovat kauniit.
Olet taas todella täynnä itseäsi. En ole poistattanut yhtäkään ketjua ja omat viestini voisin halutessani itse poistaa, olenhan rekisteröitynyt.Jostain syystä en enää löydä ketjua, jonka Omppu-setä oli aloittanut lähinnä minua varten. Ketjussaan hän mainitsi Ukrainan sodan.
Liekö itse poistattanut ketjun, koska pyysin häntä jättämään minut lopullisesti rauhaan. Kiitos palstan ylläpitäjälle toiveeni toteuttamisesta.
Sanna Marin on samaa mieltä SDP:n kanssa Palestiinan tunnustamisesta.
Vatsatanssikuvasta tuli ihania muistoja mieleen. Harrastin aikoinaan lajia. Opettajani kerran sanoi puoliksi leikillään, että lähdetäänkö lisäoppiin Egyptin Luxoriin, jossa opettaa hänelle tuttu henkilö. Niinä aikoina kaupungissa oli levotonta pommien takia.
Ompun linkittämä kuva on provosoiva, mutta tanssijoiden hameet ovat kauniit.
Kävitkö katsomassa 24 h esillä olevat Instagram-kuvat?”Sanna Marin on juhlimassa Flow-festivaaleilla – Pukeutunut erittäin niukkaan kesäasuun”
Sanna joutuu heruttamaan ja paljastamaan kroppaansa enemmän ja enemmän että huuhaamedian mielenkiinto säilyy ja hän lööpeissä
No kuule en käyny.Kävitkö katsomassa 24 h esillä olevat Instagram-kuvat?
Jos kävit, saat yhden hyvän neuvon. Hanki itsellesi elämä!
Oletko koskaan ottanut selvää miksi ihmisillä on Instagram-tili?No kuule en käyny.
Mutta selitäppäs uupelo että luuletko että Sannasi pommittaa kuviaan kaikkialle ja odottaa ja toivoo ettei kukaan katso niitä. Koska he osoittaisi sen ettei heillä ole mitään elämää
Voi luoja mikä tampio oletkaan
Sanna on säälittävä nelikymppinen pissis.”Sanna Marin on juhlimassa Flow-festivaaleilla – Pukeutunut erittäin niukkaan kesäasuun”
Sanna joutuu heruttamaan ja paljastamaan kroppaansa enemmän ja enemmän että huuhaamedian mielenkiinto säilyy ja hän lööpeissä
Sanna haluaa bilettämään Gazan Rivieralle. Hienoja kuvia ja videoita Instaan.
Tänä aamuna Yle radio 1 uutisoi, että Kemi on Suomen ykkös huumekaupunki. Selityksen asialle voit kuunnella klo 7 lähetyksestä.Lähetä ap. viestisi festivaalin järjestäjille. Älä myöhemmin ällisty, jos saat kutsun käräjille mm. ketjun otsikon takia.
Kemi voi siis haastaa Ylen käräjille!Tänä aamuna Yle radio 1 uutisoi, että Kemi on Suomen ykkös huumekaupunki. Selityksen asialle voit kuunnella klo 7 lähetyksestä.
Uutinen ei ollut yllätys.Kemi voi siis haastaa Ylen käräjille!