Alkuperäinen kirjoittaja Makkaranliha:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Jauhenliha
Täälläki palstalla mainittu makkaranliha on vielä pahempi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Makkaranliha:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Jauhenliha
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Miespuoleinen. Naispuoleinen. :kieh: AAARRGGHH! Mikä puoleinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Nämä:Ook/t sä, tiiäk/t sä, meek/t sä, tuuk/t sä, ootteks te, meetteks te, tuutteks te, saanks mä, voinks mä, mennäänks me ymv.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Allerkiaa, keliaakkia, allerkinen, kolitsi, gollage, fleese, fleetse, fliis jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Ketä (siis se on kuka, ei mikään ketä), Tarakka (siis pyörässä oleva.. tuo kuullostaa linnulta), Niinku (työnnettynä joka väliin)...
Mikäs tuo sitten on? Mie oon aina kuullu sen olevan tarakka...
Häkkärä tietysti!
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Ketä (siis se on kuka, ei mikään ketä), Tarakka (siis pyörässä oleva.. tuo kuullostaa linnulta), Niinku (työnnettynä joka väliin)...
Mikäs tuo sitten on? Mie oon aina kuullu sen olevan tarakka...
Häkkärä tietysti!
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Yhdys_sana_virheet ärsyttää aivan suunnattomasti. Ei voi ymmärtää, miksi jotkut ihmiset ei osaa kirjoittaa yksinkertaisimpiakaan sanoja oikein.
Toinen pet peeve on anglismit, esimerkiksi "pitkässä juoksussa". Myös yksinkertaiset oikeinkirjoitusvirheet ärsyttää: "sydämmellinen", "kuullostaa", "empä", "niimpä", "enään", jne. Eikö nykyään koulussa opeteta, että "yhden miehen sydämeen ei mahdu kahta äMMää"?![]()
Tarakassa, oikeesti-sanassa ja makustelemisessa ei sen sijaan ole mitään vikaa, eikä monessa muussakaan tämän ketjun inhokkisanassa tai -ilmaisussa. =) "Masuasukki" ja "tulla viekkuun" on suorastaan söpskiä ilmaisuja. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:1. Possessiivisuffiksin puuttuminen "Meidän Sonera" tai "Meidän Perhe" eikä Meidän Soneramme, Meidän Perheemme.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Eniten ärsyttää ALKAA TEKEMÄÄN. Kun se kerran on alkaa TEHDÄ. Vrt. ruveta tekemään.
Murreilmaisut ei häiritse, paitsi jos savolaiset yrittävät puhua turkua. Vain alkuasukkaat puhukoot turkua.
Teini-ilmaisut aikuisten käytäminä... :x