V
vieras
Vieras
Tavan ja kärri myöskin. Sekä se, kun joka väliin sanotaan niinku. Ja yhtiä...se on yksiä eikä yhtiä!
Ja tuo miettiä, se on mietin ei mietein.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tavan ja kärri myöskin. Sekä se, kun joka väliin sanotaan niinku. Ja yhtiä...se on yksiä eikä yhtiä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tavan ja kärri myöskin. Sekä se, kun joka väliin sanotaan niinku. Ja yhtiä...se on yksiä eikä yhtiä!
Mäpä sanon miettisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:Maikkari, tuunata ja pelittää on ärsyttäviä. Ärsyttää myös kun sanotaan olevinaan laitoin, kun pitäis sanoa olin laittavinani.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Murresanat ei ärsytä, ellei niitä käytetä väärin, siis esim. savolainen käyttää jotain Etelä-Pohjanmaan murresanaa. Sen sijaan monet kielioppivirheet ärsyttää, siitäkin huolimatta että teen niitä myös itse. Alettiin tekemään, yms tyyliset häiritsevät eniten.
Inhoan suunnattomasti sitä, kun olen vauvan syntymän jälkeen puhunut koko ajan meistä, kun tarkoitaitan vauvaa. Me nukuttiin tänään hyvät päiväunet, me keinuttiin, meillä on nälkä yms. Eli ärsytän suunnattomasti myös itseäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Ketä (siis se on kuka, ei mikään ketä), Tarakka (siis pyörässä oleva.. tuo kuullostaa linnulta), Niinku (työnnettynä joka väliin)...
Mikäs tuo sitten on? Mie oon aina kuullu sen olevan tarakka...
Mikä hiton häkkärä?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Ketä (siis se on kuka, ei mikään ketä), Tarakka (siis pyörässä oleva.. tuo kuullostaa linnulta), Niinku (työnnettynä joka väliin)...
Mikäs tuo sitten on? Mie oon aina kuullu sen olevan tarakka...
Häkkärä tietysti!
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Jokin on hyvempi kuin toinen :headwall:
Se on parempi!!!
Äitini käyttää aina sanaa hyvempi :kieh: :kieh:
Ärsyttävää!
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Mikä se pyörässä oleva sit on jos ei tarakka?