ÄRSYTTÄVÄT SANAT, LAUSEET, SANONNAT JNE. PINOON

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HUUDAN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turun murteessahan tota ketä käytetään kuka-sanan sijasta.
Mutta ärsyttävistä ärsyttävin: Hintojen laskeminen markoiksi. Se on niin raivostuttavaa kun ei markat enää kerro kenellekään mitään. Siunaillaan että mansikatkin 4 euroa litra, hui kauheeta kun se olis 24 markkaa. So what? Jos et laske nykyisiä tulojasikaan markoiksi niin et saa sitä käsitystä mitä moinen markkamäärä nyt tarkoittaa koska eri valuutat ei ole vertailukelpoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mun työkaveri sanoo aina että on sian lihalla kun on kylmä. Ärsyttää joka kerta.
Se on KANA, KANA!!!

No se on kyllä kana...kummallista

mää pruukaan aina sanoa kans sianlihal... meil kerra töissä oli yks hirvenlihal, yks poronlihal, minä sian ja yks kanan...

no itse kysymykseen NIINKU ärsyttää ja varsinkin paljon ku ite käytän sitä hyvinkin paljon...

Voi kerrassaan! Voi yhen kerran! Voi taivas! Ei se mittään ku ei miehelle mittään! Jos tännään sattaa ja huomenna sattaa, niin se on sit niin ku kaks sattaa! oishan noita....

Keksikää tämän ketjun sanoista, lauseista ja palstalaisista hauskoja tarinoita, runoja ym. muitaki sanoja voi käyttää, mutta ketjun sanat tärkeimpiä. :D vaikka uuteen ketjuun.

Yhteistyössä