H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkkuvalo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi ketä-sana kuka-sanan sijaan on pomminvarma juntin merkki.
Eikös Tampereella puhuta noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ootsä, meetsä, tiiätsä, tuutsä ymv.
Nämä on ärsyttäviä ja monet muut ketjussa luetellut.
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Äitis oli kun sinut sai.
Asutko mahdollisesti porvoossa.
Vuosikas.
Mulla sanan käyttö mun sanan tilalla. Esim. MULLA pitää mennä käymään kaupassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Mulla sanan käyttö mun sanan tilalla. Esim. MULLA pitää mennä käymään kaupassa.
Siis mitä, eihän kukaan puhu noin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Miten se on sulta pois?" Jos kritisoidaan jonkun tapaa toimia, niin aina joku tulee kysymään "mitä se on sulta pois?" :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mun työkaveri sanoo aina että on sian lihalla kun on kylmä. Ärsyttää joka kerta.
Se on KANA, KANA!!!
No se on kyllä kana...kummallista
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mun työkaveri sanoo aina että on sian lihalla kun on kylmä. Ärsyttää joka kerta.
Se on KANA, KANA!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mun työkaveri sanoo aina että on sian lihalla kun on kylmä. Ärsyttää joka kerta.
Se on KANA, KANA!!!
Mun mies sanoo, että ankanlihalla! Mun mielestä se kyllä on kananlihalla..