SANAPELI Relaatiot 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vitonen:
Onko tuolta politiikasta noita taloudesta oikealle ja siitä alas tai sit sitä talouspolitiikan vasemmanpuoleista? Tosta vikasta tulee varmaan niitä mun puuttuvia sanoja vielä...

sotapolitiikka taitaa olla yksi sun hakema

muokkasin

Onko tuolta politiikasta noita taloudesta oikealle ja siitä alas tai sit sitä talouspolitiikan vasemmanpuoleista? Tosta vikasta tulee varmaan niitä mun puuttuvia sanoja vielä...

Ei oo niitä oikeella olevia
Talouspolitiikan vasemmalle sotapolitiikka?

No ne talousjutut mitkä puuttuu kaikilta, valtiosta alavasemmalle, Roomasta joku pidempi juttu, andorra/järvi, koralliriutan molemmin puolin, sodan alta, liedestä alavasemmalle, sääty-yhteiskunnasta lähtevät.

Mulla ei varmaankaan ole vaihtareita sulle? :whistle:

No ne talousjutut mitkä puuttuu kaikilta, valtiosta alavasemmalle, Roomasta joku pidempi juttu, andorra/järvi, koralliriutan molemmin puolin, sodan alta, liedestä alavasemmalle, sääty-yhteiskunnasta lähtevät.

Mulla ei varmaankaan ole vaihtareita sulle? :whistle:

Valtiosta alavasemmalle anto joku vinkkejä, ne on rajanaapuri ja raja
Roomasta naarassusi?
sodan alle sotapäällikkö
Liedestä alavasen keittiökone
säätykunnan toinen on porvari

Muut puuttuu multakin

Eli nyt puuttuu:
Andoran ja järven välinen, atollista ja koralliriutasta lähtevät
Sääty-yhteiskunnasta oikean puoleinen
talouden ja keittiön väliin tulevat kaksi

Puuttuuks muiltakin samat? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja kakkonen:
Voin vaihtaa naurusta oikealle johonkin. Varmaan se on sit toi valtion ja Rooman välinen..?k

vai vaihtareita rupeat vaatimaan. Iskikö ahneus? ;) Italia tulee ainakin sinne valtion ja rooman väliin
Iski! Minä tiedän jotain, mitä sinä et! Siis se 12-kirjaiminen mikä lähtee valtiosta ja on Rooman vieressä. Ei osoita Roomaan mitenkään. Italia toki jo oli. =)

Yhteistyössä