SANAPELI Relaatiot 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kakkonen:
Iski! Minä tiedän jotain, mitä sinä et! Siis se 12-kirjaiminen mikä lähtee valtiosta ja on Rooman vieressä. Ei osoita Roomaan mitenkään. Italia toki jo oli. =)

Liittovaltio. Noh. Annahan tulla naurusta oikeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja kakkonen:
Voin vaihtaa naurusta oikealle johonkin. Varmaan se on sit toi valtion ja Rooman välinen..?k

vai vaihtareita rupeat vaatimaan. Iskikö ahneus? ;) Italia tulee ainakin sinne valtion ja rooman väliin

Ei hitto, ja miä oon vaan jaellu kaikille tietoja ihan sen takia, et muutkin etenee :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kahdeksantena:
Nyt täytyy sadan sanan kunniaksi lopettaa ja lähteä muihin puuhiin. Illalla taas!

Romanovista alaspäin tulee eräs kultaseppä joka on tehnyt pääsiäismunia. =)

joo, mä oon ton arvannut, mutta mä en osaa kirjoittaa sitä oikein :headwall:

fabergé

Alkuperäinen kirjoittaja sama kakkonen:
Ootko samperi ykkösenä? Mitä sinä silloin tiedät mitä me muut ei tiedetä? Multa puuttuu 8 sanaa ja ruuduissa ok-2-3-1 eli joku sana on vielä aukeamatta.

En,vaan kakkosena
ja jos jotain uuta olisin keksinyt, olisin sen heti kertonut :xmas:

Ootko samperi ykkösenä? Mitä sinä silloin tiedät mitä me muut ei tiedetä? Multa puuttuu 8 sanaa ja ruuduissa ok-2-3-1 eli joku sana on vielä aukeamatta.

tai sit on jaettuja kakkossijoja, koska mulla puuttuu myös 8 sanaa ja samalla tavalla noi ruudut.

tai sit on jaettuja kakkossijoja, koska mulla puuttuu myös 8 sanaa ja samalla tavalla noi ruudut.

Voipi olla..
Tylsäks menee, jos tää pitää ottaa jotenkin kilpailuna :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tässä jokin loppuratkaisu? Olen kaikki sanat ratkaissut ja ei tullut mitään loppua :(
Ei varmaankaan kun missään ei ole siitä mitään sanottu eikä ole mitään sanoja mitä siihen käyttää. Kun ei noista sinisistä yläotsikoista mitään synny.

Viittitkö jeesata meitä noiden puuttuvien sanojen kanssa..?

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Viimeinkin keksin sääty-yhteiskuntaan sanan: porvari
Mutta toinen puuttuu

:flower:

toinen on tietysti talonpoika :) Vai oliko teillä se jo? Multa puuttuu tästä osasta hirveesti.

:flower: Miä olin yrittänyt vaan talonpojat
Kerro vaan, mitä puuttuu, niin avitetaan ;)

Yhteistyössä