Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!
saitko täyteen? mikä se ympäristökatastrofista 15 kirjaiminen on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Valtio 4 ja 11? Oottepa te paljon saaneet aikaiseksi![]()
Nekun keksis![]()
valtion viereinen valtio ja niitä erottava alue![]()
Sellainen missä öljyä päätyyn luontoon.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!
Mikä siihen ympäristökatastrofin alle tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja yhä viides:Sellainen missä öljyä päätyyn luontoon.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!
Alkuperäinen kirjoittaja yhä viides:Sellainen missä öljyä päätyyn luontoon.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:järvi 8 ja 9 kirjainta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:järvi 8 ja 9 kirjainta?
Mulla puuttuu samat, osaisko joku auttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja yhä viides:Sellainen missä öljyä päätyyn luontoon.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!
Mulle ei aukea :snotty:
Tuli typo. Siis öljyä päätyy luontoon. Jos vaikka joku tankkeri menee rikki, niin miten se uutisoidaan uutisissa?sAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja yhä viides:Sellainen missä öljyä päätyyn luontoon.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja nyt viides:Jes!! Eka ruutu ok!
Mulle ei aukea :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:järvi 8 ja 9 kirjainta?
vesialue? 9 kirjaiminen puuttuu
Ei ole, se olisi muuten sen alla. Toi on nyt jotain tyyliin järvi ja suojärvi. (Tämä nyt ihan hatusta heitettynä esimerkkinä.)Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:järvi 8 ja 9 kirjainta?
vesialue? 9 kirjaiminen puuttuu
Kai se on joku järvi andorrassa, ei vaan löydä googlettamallakaan
Alkuperäinen kirjoittaja Onneton arvailija:sokrateesta 9 kirj. ja 12+6
ympäristökatastrofista 15
elinympäristö 10
auttakee
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Vihdoinkin yksi ruutu täynnä! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Onneton arvailija:Alkuperäinen kirjoittaja Onneton arvailija:sokrateesta 9 kirj. ja 12+6
elinympäristö 10
auttakee
oisko näitä
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
10
Alkuperäinen kirjoittaja Onneton arvailija:Alkuperäinen kirjoittaja Onneton arvailija:sokrateesta 9 kirj. ja 12+6
elinympäristö 10
auttakee
oisko näitä
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Vihdoinkin yksi ruutu täynnä! :flower:
mikä ruutu? mikä on atlantin yläpuolelle tuleva 16 ja 6
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Multa puuttuu 12Mitähän siä oot kekannu
![]()
![]()