K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Onko muuten tietoa Paavista alas lähtevästä yhdeksänkirjaimisesta?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:konklaavi, mitäs siitä lähtee sit ylöspäin?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:konklaavi, mitäs siitä lähtee sit ylöspäin?
Papa?
Alkuperäinen kirjoittaja 15.:Mikä tulee luonnonmaantieteestä eteenpäin? Entä maantiedosta oikealle ylöspäin? Ei ainakaan tosta Kalaen linkistä yhtään tärppiä löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.:Mikä tulee luonnonmaantieteestä eteenpäin? Entä maantiedosta oikealle ylöspäin? Ei ainakaan tosta Kalaen linkistä yhtään tärppiä löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja 15.:Mikä tulee luonnonmaantieteestä eteenpäin? Entä maantiedosta oikealle ylöspäin? Ei ainakaan tosta Kalaen linkistä yhtään tärppiä löytynyt.
Luonnonvarat. sama puuttuu multakin, sekä se kartan yläpuolelle tuleva
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Onko muuten tietoa Paavista alas lähtevästä yhdeksänkirjaimisesta?
konklaavi, mitäs siitä lähtee sit ylöspäin?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Onko muuten tietoa Paavista alas lähtevästä yhdeksänkirjaimisesta?
konklaavi, mitäs siitä lähtee sit ylöspäin?
siis alaspäin vain?
Alkuperäinen kirjoittaja syvä huokaus:Huoh. Onnistuin vahingossa sähläämään pelin kiinni, mutta sepä löytyi onneksi tallesta sieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja 15.:Mikä tulee luonnonmaantieteestä eteenpäin? Entä maantiedosta oikealle ylöspäin? Ei ainakaan tosta Kalaen linkistä yhtään tärppiä löytynyt.
Kummatkin puuttuu multakin
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en kestä. Palailen sit ehkä joskus pelailemaan. Nyt rupes meinaan sapettamaan aika pahasti.
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Mä sain sen takasi!!!! Jouduin lataamaan koko mozillan uusiksi, mutta siellä se kuitenkin oli kun sain auki. nyt oon happyhappyjoyjoy!!
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja 15.:Mikä tulee luonnonmaantieteestä eteenpäin? Entä maantiedosta oikealle ylöspäin? Ei ainakaan tosta Kalaen linkistä yhtään tärppiä löytynyt.
Näitä kellään? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Mä sain sen takasi!!!! Jouduin lataamaan koko mozillan uusiksi, mutta siellä se kuitenkin oli kun sain auki. nyt oon happyhappyjoyjoy!!
nyt voitkin antaa meille hyviä vinkkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja 15.:Mikä tulee luonnonmaantieteestä eteenpäin? Entä maantiedosta oikealle ylöspäin? Ei ainakaan tosta Kalaen linkistä yhtään tärppiä löytynyt.
Näitä kellään? :wave:
Luonnonvarat -> öljy (ylöspäin)