Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Platonista alaspäin 8 kirjainta?
Pääkaupungista ylöspäin 17 kirjainta?
Mä tunnen itteni taas tyhmäksi.
sokrates ja kulttuurimaantiede
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Platonista alaspäin 8 kirjainta?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Platonista alaspäin 8 kirjainta?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Entäs onkos kellään talous-sana ratkastu? kumpikin puuttuu siitäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Platonista alaspäin 8 kirjainta?
ei ole ne. Platonista ALASPÄIN.
Pääkaupungin ja kulttuurimaantieteen välissä 17
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Eiks tässä ole kuin neljä ruutua?
ei
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Eiks tässä ole kuin neljä ruutua?
ei
Kaikenlisäks mulla ainakin on nää jotenkin väärinpäin... siis noi aatelissuku- ja aristokratiaruudut...
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Öljyyn 15 ja 8?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Öljyyn 15 ja 8?
15 puuttuu multakin-kerro sit jos keksit![]()
8 on öljysuku
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mitäs tulis valtiosta vasemmalle 4 tai 11 kirjainta
tai saarivaltiosta alaspäin 4 kirjainta
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:Hei! Saisko Roomaan apua? se pitkä ja sitten 5 ja 7?
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:Hei! Saisko Roomaan apua? se pitkä ja sitten 5 ja 7?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mitäs tulis valtiosta vasemmalle 4 tai 11 kirjainta
tai saarivaltiosta alaspäin 4 kirjainta
saarivaltiosta meri. Noita kahta en tiiä
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:ja sinne sääty-yhteiskuntaan tarvis 7 ja 10?