Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Kunnasta ylöspäin en tiedä minäkään, mutta jos joku keksii, niin kertokoon.
Enontekiö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Kunnasta ylöspäin en tiedä minäkään, mutta jos joku keksii, niin kertokoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Valtiosta tulee ainakin Platon
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:mitä ootte saanut tuohon aatelissukuun?
Mulla on vaan suku ja sääty-yhteiskunta..
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:mitä ootte saanut tuohon aatelissukuun?
Mulla on vaan suku ja sääty-yhteiskunta..
aristokratia, mutta kiitti tosta säädystä
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:onko jollain tuo politiikasta 5-6-10?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:onko jollain tuo politiikasta 5-6-10?
se voisi olla joku nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Annan vihjeen, se politiikan 5-6-10 liittyy Kiinaan
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Annan vihjeen, se politiikan 5-6-10 liittyy Kiinaan
Joo. Sen kyllä löysin, mutta tuota kiinasta lähtevää 3 kirjaimista oon jonkin aikaa pähkäilly..
Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Annan vihjeen, se politiikan 5-6-10 liittyy Kiinaan
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Annan vihjeen, se politiikan 5-6-10 liittyy Kiinaan
Joo. Sen kyllä löysin, mutta tuota kiinasta lähtevää 3 kirjaimista oon jonkin aikaa pähkäilly..
Miä en löydä..
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Annan vihjeen, se politiikan 5-6-10 liittyy Kiinaan
Miä en löydä..
toisessa suunnassa se yhdistyy lapseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:Wikipediaan luotan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kalae:\o/ Oon ekana!