"vieras"
Heh! Meilläpäin on pienen pojan pippeli kikki.Ei kun mä oon kikit paljaana!
Kikit = Etelä-Pohjalaisittain tissit/rinnat.
Heh! Meilläpäin on pienen pojan pippeli kikki.Ei kun mä oon kikit paljaana!
Kikit = Etelä-Pohjalaisittain tissit/rinnat.
Pakko kait se on mennä kaupungille kera masuasukin? Vai voisko sen jättää kotiin välilläAlkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mikä on kikki?
Mua ärsyttää kans toi KERA. Jossain fb päivityksissä kun syödään KERA serkkujen, mennään kaupungille KERA masuasukin, lähdetään miehen KERA kauppaan. Yökyökyökyökyök.
Ja toinen on nykyään yleistynyt tyyli sanoa mä en halua PELAA yms. se on pelaTA!!!! :headwall:
Hyi hitto! Tästä lähin pystyn kestämään "tisut" paremmin, kun ajattelen, että onneksi ei sentään LOLLOTMulla menee inhonväristykset pitkin selkärankaa kun eräs sukulainen kysyy imettämään mennessä "Ottaako se LOLLOA?" Tisut vielä kestän...
Siis ihanaa, että joku on samaa mieltä mun kanssa!!! Mä voisin oksentaa kuullessani ton sanan!Kyllä kaikkein ärsyttävin ja omituisin sana on tavan.
"Ei tavan kaupoista löydy kivoja vaatteita!" - SE ON TAVALLISISTA!!
Tuskin muuten kuin että lastentarhoja on suomessa ihan vain muutama. Muut on päiväkoteja, eikä niissäkään tarhata ketään.Miten se päiväkoti sitten eroaa lastentarhasta, oikeasti?
Oi, mulla vetää kans ihan kylmiä väreitä tuo kikki -sana. Kikkimaito, kikittää, kikit, kikkiliivit. Hyihyihyihyihyihyihyihyi!!!!!!!!Tissitakiainen
mammis kun tarkoitetaan äitiyslomaa
kikki, en vaan voi sille mitään että kuvottaa kun joku murteella päsmäröivä kikittää vauvaa YÄK tulee mieleen jotenkin pedofiilit