Sana jota vihaan yli kaiken

• Viestiketjun aloittaja "Impi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun inhokki sana on kuLLLta - siis kun nico-jessicaa kielletään aiheesta sen sadannen kerran. Vanhempi (yleensä äiti) ääntää sanan kuin L-vikainen. Vanhemman hermo on piukeella mutta p-i-t-ä-ä olla kärsivällinen ja NIIN rakastava, että varmasti naapurikin sen huomaa. YÖKS! Kylmät väreet tulevat pelkästä ajattelusta...

"huh"
Tissittely
Puuppa
Lollo
Pimppa
Joku on PARHAUTTA
Haisuttaa(esim.ootko haisuttanut tätä hajuvettä?)
Jösses!
Haisee nenään
Nokkaunet,ettonet,päikyt
Masu-asukki
Poitsu
Täti(menkoista)
Pupuilla
Mamma
Taapero

[QUOTE="vieras";23739572]Meilläpäin ainakin KÄYPÄ on sama kuin sopiva, ja KÄYVÄ on kulkeva, kävelevä tms.[/QUOTE]

No niin minustakin nuo tarkoittavat ihan eri asioita, mutta tuota käyvä-sanaa aika harvassa yhteydessä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Mikä on kikki?

Mua ärsyttää kans toi KERA. Jossain fb päivityksissä kun syödään KERA serkkujen, mennään kaupungille KERA masuasukin, lähdetään miehen KERA kauppaan. Yökyökyökyökyök.

Ja toinen on nykyään yleistynyt tyyli sanoa mä en halua PELAA yms. se on pelaTA!!!! :headwall:
Pakko kait se on mennä kaupungille kera masuasukin? Vai voisko sen jättää kotiin välillä :D

Mut joo, masuasukit, mammat ja tisukit on karmeita.

"pöllö"
-Tissit silloin kun puhutaan imetyksestä, tissimaito
-Mein neiti/prinsessa/pikkuherra/prinssi
-Pusakka
-Tokaista (en tiedä mikä tässä ärsyttää, en vain voi sietää)
-Kustantaa merkityksessä maksaa, olla hintana.
-VÄLIKAUSI
-Pylly (tulee jostain syystä välittömästi paskanhaju mieleen)
-Kotoonta
-Lihota, lihosin, lihosit, lihoaa
-Vuosikas on aika paha kanssa. Siis sehän tarkoittaa vasikkaa eikä ihmislasta.

Ot, mutta mua on näissä nettikeskusteluissa alkanut viime aikoina risoa ihan käsittämättömästi joidenkin ihmisten tapa päättää kanssakeskustelijoita loukkaavat tai haukkuvat kommentit hymiöön :) "Joo, mutta taidatkin olla aika ahdasmielinen ja lapsellinen :)" "No kertoo kyllä jostain mielenterveysongelmasta tuollainen :)"

Mulla menee inhonväristykset pitkin selkärankaa kun eräs sukulainen kysyy imettämään mennessä "Ottaako se LOLLOA?" Tisut vielä kestän...
Hyi hitto! Tästä lähin pystyn kestämään "tisut" paremmin, kun ajattelen, että onneksi ei sentään LOLLOT :D

"vieras"
Kaikki on nykyään niin pirun ÄÄRIMMÄISTÄ. ARgh!

Tai kun kerrotaan, että me vietetään tänään yhdessä TYTTÖJEN ILTAa. Mies menee peliin ja POIKIEN ILTAAN.
Jotain (huom.) niin ÄÄRIMMÄISEN lässyä, typerää ja sovinistista!

kilomeTRI
-kyrsiä
-taapero
-lullapallo
-saletisti natsaa
-röksä(tupakka, rööki)
-masukki
-juniori(tarkoittaen nuorempaa lasta)
-seniori(no sitä vanhempaa lasta sitten)
-kapulakieli
-itsearviointi
-mamu(tulee mieleen aina jotenkin mammanpoika-sana eli mamis)

YKSI SUOMEN KIELEN SUOSIKKISANOISTANI(ja etenkin se millanen kuva mulle pään sisällä piirtyy) ON:
HIIPPAKUNTA

REPEEN AINA ;) ;) ;)

"Lilli"
Oon päiväkodissa töissä ja mua ärsyttää ihan sikana kun jotkut puhuu vieläkin TARHASTA! Mikä hiton tarha!? Sellaisia ei oo ollu varmaan seitkytluvun jälkeen. Tulee mieleen vaan eläintarha.

Joskus tekis mieli kysyä että onks sulla apina, mä luulin että se on lapsi.

[QUOTE="Lilli";23740214]Oon päiväkodissa töissä ja mua ärsyttää ihan sikana kun jotkut puhuu vieläkin TARHASTA! Mikä hiton tarha!? Sellaisia ei oo ollu varmaan seitkytluvun jälkeen. Tulee mieleen vaan eläintarha.

Joskus tekis mieli kysyä että onks sulla apina, mä luulin että se on lapsi.[/QUOTE]
Miten se päiväkoti sitten eroaa lastentarhasta, oikeasti?

"mamm"
[QUOTE="pöllö";23740107]

Ot, mutta mua on näissä nettikeskusteluissa alkanut viime aikoina risoa ihan käsittämättömästi joidenkin ihmisten tapa päättää kanssakeskustelijoita loukkaavat tai haukkuvat kommentit hymiöön :) "Joo, mutta taidatkin olla aika ahdasmielinen ja lapsellinen :)" "No kertoo kyllä jostain mielenterveysongelmasta tuollainen :)"

[/QUOTE]

:LOL:

Yhteistyössä