V
vieraas
Vieras
Miten voin tulostaa tai kopioida maksun. Olen ostanut huutonetistä ja myyjä kysyi että jos haluan paketin nopeammin perille niin voin kopioida maksun hänelle s.postiin. Tumpelona en kyllä löydä mistään mitään mikä todistaisi myyjälle että olen maksanut tuotteen. Onko Sampopankissa tätä mahdollisuuttakaan?