sama syntymäpäivä

  • Viestiketjun aloittaja "NENNA"
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
mieheni ja lapsemme on syntyneet samassa kuussa, ja mieheni ja nuorimmaisemme samana päivänä, esikoinen pari päivää myöhemmin.
välillä on melkoista pyörittelyä kun miettii syntymäaikoja ja kun on niin paljon samoja numeroita.
 
Mun tädin vanhin lapsi on syntynyt samana päivänä kuin saman tädin nuorin lapsi. Hupaisa sattuma. Myös äitini anoppi on syntynyt samana päivänä kuin nuorempi pikkuveljeni. En muista mahtoiko olla muita samaan aikaan syntyneitä :D
 
"jep jep"
Mun esikoisella on sama syntymäpäivä kuin sedällään (mieheni veli) ja kuopuksella on sama syntymäpäivä kuin mun äidillä. Mulla on sama syntymäpäivä kuin serkullani.
 
Kake
Esikoispoika meni kymmenen päivää yli lasketun ajan ja syntyi samana päivänä kuin minä.
Oli kyllä maailman paras lahja <3 Isukinkin on helppo muistaa syntymäpäivät. :DD
 
17.12
minä isosiskoni ja isäni olemme syntyneet samana päivänä, mutta eri vuosina. Oli siinä isällä lahja kun ensin sai eikoisensa syntymäpäivänään ja tasan kaksi vuotta myöhemmin minut, silloin oli jo siskollakin lahja ;)
 
"..."
Mun miehellä ja mun isällä on sama syntymäpäivä (no joo, ei varsinaisesti sukua keskenään...). "Bonuksena" mun miehellä ja tyttärellä on 6pv eroa synttäreissä.

Mun kummisetä on syntynyt samana päivänä kuin veljensä, 4v ikäerolla.

Mun ex-mies oli syntynyt samana päivänä kuin äitinsä ja ex:n sisko ja veli olivat syntyneet samana päivänä, 2v ikäerolla.
 
Meillä. ..
Äitini on syntynyt 11.10, tätini 8.10 ja enoni 8.10, vuoden välein -50-luvulla.
Mieheni ja ex-kälyni ovat syntyneet samana päivänä. (ex-mieheni kaksi päivää näiden jälkeen. Mikähän heinäkuun miehissä vetää puoleensa ????)
 

Yhteistyössä