Salkkareista (Älä avaa jos et oo nähnyt tän päivän jaksoa) :D

miero
Alkuperäinen kirjoittaja kujan katti:
Mä luulen kanssa, mitä joku toinenkin tuossa mainitsi, että se Sofian isä Aleksi on joku koditon pummi joka siellä majailee... sehän pulpahtaa tässä piakkoin taas sarjaan takaisin!
oliko se 21.2 kun se tulee ekan kerran

vieras
Tanja lähtee revittelemään kilpailijan reviirille, ja järkyttyy kohdatessaan menneisyydestä tutun miehen, Kristo Päivisen.

eli oiskos sitten niin että tää kristo ois raiskannu tanjan ja siitä syntyny sitte tyttö jonka tanja adoptoi

.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tanja lähtee revittelemään kilpailijan reviirille, ja järkyttyy kohdatessaan menneisyydestä tutun miehen, Kristo Päivisen.

eli oiskos sitten niin että tää kristo ois raiskannu tanjan ja siitä syntyny sitte tyttö jonka tanja adoptoi
eihän tanja oo ketään adoptoinu vaan antanut oman tyttönsä adoptioon

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:

eihän tanja oo ketään adoptoinu vaan antanut oman tyttönsä adoptioon
sori kirjotusvirhe iski,siis tarkotin antanu adoptoitavaks oman tyttösä

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sitten toinen teema: onkohan niin, että se Kristo Päivinen on raiskannut Tanjan, ja se on siitä tullut raskaaksi ja saanut Juulian? (En oo lukenut juonipaljastuksia ihan just, tää on pelkkää spekulaatiota.)
En tiiä. mut mulle tuli mieleen heti että mit jos onkin niin että Ossi on Juulian isä??

tanja ja ossihan ovat harrastaneet silloin kauan aikaa sitten sitä itseään... ja ossi on kuitenkin juuliaa vanhempi... siis silloin kun ossi oli viel siel lapissa rikun kaa niin hiihtojutuissa ;)

siis mikä ihmeen kristo päivinen ?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sitten toinen teema: onkohan niin, että se Kristo Päivinen on raiskannut Tanjan, ja se on siitä tullut raskaaksi ja saanut Juulian? (En oo lukenut juonipaljastuksia ihan just, tää on pelkkää spekulaatiota.)
En tiiä. mut mulle tuli mieleen heti että mit jos onkin niin että Ossi on Juulian isä??

tanja ja ossihan ovat harrastaneet silloin kauan aikaa sitten sitä itseään... ja ossi on kuitenkin juuliaa vanhempi... siis silloin kun ossi oli viel siel lapissa rikun kaa niin hiihtojutuissa ;)

siis mikä ihmeen kristo päivinen ?
kristo on sepon kilpakumppani vaaleissa

just
Ei juma teitä..

Kuvitteletteko tosiaan että jos (niin kuin täällä "väitätte") ossi ja juulia olisivat sisarukset tanja katsois noin vain vierestä heidän seurusteluaan?? Saatika vielä tyhmepi ehdotus että ossi olis juulian isä ja tanja vaan vierestä tsiikailee kun isä seurustelee tyttönsä kannsa..

Hyvää päivää..

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kun lähti Jenniltä?

Eero se vaan siellä käy fiilistelemässä,ei siinä sen kummempia.
tohon mäkin tahdon uskoa. ehkä pelästynyt ja paennut viereiseen metsään kun on kuullut Lauran ja kumppanien tulevan talolle
ihan järkeenkäypää. Eerohan lähti Jennin luota kun tuli riitaa Aaron muistelusta. Varmaan mennyt sinne talolle muisteloimaan.
Aleksikin oli hyvä veikkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ismosta ei pääse helvetilläkään eroon! |O |O |O :x
älä!! siis niin ällöttävä kaljamahanen ukkeli,ne sen irvistykset ja naaman vääntelyt saa mut melkein oksentamaan...
Se ON uskomattoman kamala (Onkohan se livenäkin yhtä etova? :D )

Mua niin sieppaa, kun se heiluttelee nyrkkejään ja kiihtyy nollasta sataan nanosekunnissa... :x

just
Ja Juuliahan on n.20v ja Ossi n.35v, joten VOISI kyllä olla tytär ja isä.
Sä meinaat ihan pokkana että tanja katsois vierestä sukurutsausta oman tyttären ja tyttären isän välillä? Et ole tosissas, niin sairaita eivät ole edes salattujen elämien juonien keksijät..

Ismosta ei pääse helvetilläkään eroon! |O |O |O :x
älä!! siis niin ällöttävä kaljamahanen ukkeli,ne sen irvistykset ja naaman vääntelyt saa mut melkein oksentamaan...
Se ON uskomattoman kamala (Onkohan se livenäkin yhtä etova? :D )

Mua niin sieppaa, kun se heiluttelee nyrkkejään ja kiihtyy nollasta sataan nanosekunnissa... :x
Itse asiassa Esko Kovero on livenä oikein symppis.

Yhteistyössä