Salkkareista (Älä avaa jos et oo nähnyt tän päivän jaksoa) :D

EeroAarosta vielä... Oliko niin että sillä Aarolla oli pitkäletti, kun tippu sieltä partsilta?Kun joku väitti näin (itse en muista). Koska silloinhan se ois ollukin Eero, koska Aaron hiukset jäi sinne sängylle... JEs, sekavaa kyllä :D .

Alkuperäinen kirjoittaja sivle:
EeroAarosta vielä... Oliko niin että sillä Aarolla oli pitkäletti, kun tippu sieltä partsilta?Kun joku väitti näin (itse en muista). Koska silloinhan se ois ollukin Eero, koska Aaron hiukset jäi sinne sängylle... JEs, sekavaa kyllä :D .
:eek: Hui. Mut sillä miehellä oli kyllä päällä ne juhlavaatteet (Eero oli siinä pilkkihaalarin tapaisessa)... missä vaiheessa ne olis ehtineet vaihtaa niitä?

Mä haluan vissiin viimeiseen asti pitää kiinni siitä, että Eero EI ole Aaro eikä Iiroakaan löydy mistään - se olis jo liian mautonta ja kökköä, jopa Salkkareihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja sivle:
:eek: Hui. Mut sillä miehellä oli kyllä päällä ne juhlavaatteet (Eero oli siinä pilkkihaalarin tapaisessa)... missä vaiheessa ne olis ehtineet vaihtaa niitä?

Mä haluan vissiin viimeiseen asti pitää kiinni siitä, että Eero EI ole Aaro eikä Iiroakaan löydy mistään - se olis jo liian mautonta ja kökköä, jopa Salkkareihin.
kyllä se aaro on kuollut (toivottavasti!). mä kans uskon että eero siellä talolla on käynyt..

erkkielina
Minä olen käsittänyt että Laura ja Paula tuuppas Aaron partsilta alas. Oliko se Aaro pois sieltä sviitistä jossain vaiheessa, että olis päässy vaihtamaan osia Eeron kanssa ihan suosiolla...

Sitten toinen teema: onkohan niin, että se Kristo Päivinen on raiskannut Tanjan, ja se on siitä tullut raskaaksi ja saanut Juulian? (En oo lukenut juonipaljastuksia ihan just, tää on pelkkää spekulaatiota.)
En tiiä. mut mulle tuli mieleen heti että mit jos onkin niin että Ossi on Juulian isä??

tanja ja ossihan ovat harrastaneet silloin kauan aikaa sitten sitä itseään... ja ossi on kuitenkin juuliaa vanhempi... siis silloin kun ossi oli viel siel lapissa rikun kaa niin hiihtojutuissa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kujan katti:
Mä luulen kanssa, mitä joku toinenkin tuossa mainitsi, että se Sofian isä Aleksi on joku koditon pummi joka siellä majailee... sehän pulpahtaa tässä piakkoin taas sarjaan takaisin!
Mutta mistä Aleksilla olisi avain sinne? Lukkohan oli ihan kunnossa, kun Laura & co. meni sinne.

Se jäi vaivaamaan, että JOKU niitä katseli kun ne siinä ovella seisoi. Oli nimittäin kuvattu kaukaa, ihan kuin jonkun silmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Sitten toinen teema: onkohan niin, että se Kristo Päivinen on raiskannut Tanjan, ja se on siitä tullut raskaaksi ja saanut Juulian? (En oo lukenut juonipaljastuksia ihan just, tää on pelkkää spekulaatiota.)
En tiiä. mut mulle tuli mieleen heti että mit jos onkin niin että Ossi on Juulian isä??

tanja ja ossihan ovat harrastaneet silloin kauan aikaa sitten sitä itseään... ja ossi on kuitenkin juuliaa vanhempi... siis silloin kun ossi oli viel siel lapissa rikun kaa niin hiihtojutuissa ;)
mut eihän se kai niin paljon juuliaa vanhempi oo?

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:

niin ja tanjahan sano ettei se oo miestään pettäny kenenkään kans sillon ku juulia sain alkunsa, joten mun päätelmien mukaan se on raiskattu

vieras

mut eikös edelleen se ossi sairastanu sen sikotaudin?? vai minkä lie ja ei voi saada lapsia...hei camoon ei se ossi voi sen iskä olla...mä kallistun siihen teoriaan että tanja on raiskattu ja se on tullu siitä raskaaks

on se ainakin 5v ja ossi oli silloin ihan teinipoika... ;)
mut jos se on vaan sen 5v juuliaa vanhempi niin sithän ossin olis pitäny olla 5v kun julia syntyi :D
no niin se teoria uppos siihen... muistin vain kun ovat joskus siiät lemmenyöstään keskustelleet... sori :ashamed:
joo ei se mitään, moni muukin on täällä aiemmissa ketjuissa sitä mietiskellyt :D ite en siihen usko mutta mikä vaan on kai salkkareissa mahdollista ;)

haloo
ossi on sairastanut lapsena sikotaudin eikä voi saada lapsia!! ettekö tajua jo että se ei voi olla julian isä!! ja tuskin se tanja mihinkään lapseen ois sekaantunut, ja sitä paitsi ossilla ja julialla ei ole korkeintaan kuin 10v ikäeroa se ei mitenkään voi olla sen isä hyväksykää SE JO!!!

höh
on se ainakin 5v ja ossi oli silloin ihan teinipoika... ;)
mut jos se on vaan sen 5v juuliaa vanhempi niin sithän ossin olis pitäny olla 5v kun julia syntyi :D
no niin se teoria uppos siihen... muistin vain kun ovat joskus siiät lemmenyöstään keskustelleet... sori :ashamed:
se heidän lemmenyönsä oli silloin ennen kuin riku kuoli ja silloin juulia on ollut jo olemassa (siellä jossain adoptoituna).

Yhteistyössä