Salasuhde vanhempaan mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minni"

Vieras
Olen reilu parikymppinen nainen ja seurustelen ihanan miehen kanssa.
Asumme yhdessä ja suunnitelmissa on perheen perustaminen.
Kaikki on kunnossa ja olemme onnellisia...

Mutta silti minulla on salasuhde itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen.
Tapaamme satunnaisesti ja lähinnä seksin merkeissä. Hän on mukava ja kiva mies, mutta ei ollenkaan sellainen jonka kanssa voisin kuvitella jakavani elämäni. En siis ole ihastunut mieheen ja tuskin on mieskään minuun. Pidämme toisistamme ja kemiamme synkkaavat hyvin yhteen, varsinkin sängyssä.

Kun tapasimme ensi kerran, kerroin miehelle heti seurustelevani, hän kertoi avioeron astuvan voimaan muutaman viikon päästä.
Samana päivänä kun avioero astui voimaan, harrastimme ensimmäisen kerran seksiä.

Emme olleet yhteyksissä hetkeen, mutta nyt olemme taas tavanneet muutamaan otteeseen... Luulen että hän seurustelee myös, vaikkei sitä olekaan ääneen sanonut.

En tunne morkkista teoistani. Tunnen ehkä enemmän morkkista siitä etten tunne morkkista.

Oliskohan aika jättää se miehesi? Hän on hyvässä uskossa kanssasi, ajattelee perhettä ja on oletettavasti onnellinen ja sinä teet hänelle noin?
Ole edes sen verran rehti, että joko jätät sen seurustelukumppanisi koska olet noin ilkeä, tai sitten lopetat salasuhteesi ja kerrot kaiken miehellesi ja annat hänen päättää jatkosta.

öö et oo ihastunu mieheen? miksi sitten harrastat seksiä sen kanssa? rahasta?
kerro miehellesi heti. nuori mies ehtii löytää vielä uuden tyttöystävän jonka kanssa perustaa perheen. ei joudu tietämättään tyytymään moraalittomaan lunttuun. jos yhtään poikaystävästäsi välität kerrot totuuden tänään!! vaikka musta tuntuu että välität vain itsestäsi

En todellakaan aio jättää miestäni. Enkä aio hänelle kertoa suhteestani. Ikinä.

Moraalintasoni selvästi ei ole kovinkaan suuri, sitä ei käy kiistäminen. Mutta korreloiko moraalintasoni sen kanssa kuinka paljon rakastan miestäni?
Seksi on seksiä, ja rakkaus rakkautta.

Rakastan miestäni erittäin paljon ja hän pitää minut hyvin tyytyväisenä ja onnellisena, sekä sängyssä että sen ulkopuolella, mutta sitä jännitystä jonka koen tavatessani tuota vanhempaa miestä en koe enää mieheni kanssa. Pitkässä parisuhteessa asiat arkistuvat ja jännitys katoaa...

Enkä yhtään ihmettele että tuomitsette minut lumpuksi ja ties miksi, se on teidän oikeutenne.

Tiedän tekeväni väärin, en vain osaa tuntea huonoa omaatuntoa asiasta. Jos minä saisin valita, voisimme kumpikin käydä "etsimässä jännitystä" satunnaisesti, toisen luvalla. Moista en kyllä uskalla edes ehdottaa.

[QUOTE="Minni";25481801]En todellakaan aio jättää miestäni. Enkä aio hänelle kertoa suhteestani. Ikinä.

Moraalintasoni selvästi ei ole kovinkaan suuri, sitä ei käy kiistäminen. Mutta korreloiko moraalintasoni sen kanssa kuinka paljon rakastan miestäni?
Seksi on seksiä, ja rakkaus rakkautta.

Rakastan miestäni erittäin paljon ja hän pitää minut hyvin tyytyväisenä ja onnellisena, sekä sängyssä että sen ulkopuolella, mutta sitä jännitystä jonka koen tavatessani tuota vanhempaa miestä en koe enää mieheni kanssa. Pitkässä parisuhteessa asiat arkistuvat ja jännitys katoaa...

Enkä yhtään ihmettele että tuomitsette minut lumpuksi ja ties miksi, se on teidän oikeutenne.

Tiedän tekeväni väärin, en vain osaa tuntea huonoa omaatuntoa asiasta. Jos minä saisin valita, voisimme kumpikin käydä "etsimässä jännitystä" satunnaisesti, toisen luvalla. Moista en kyllä uskalla edes ehdottaa.[/QUOTE]

millä oikeudella teet tuon päätöksen miehesi puolesta? miehelläsi on oikeus tietää millaisen naisen kanssa on perhettä perustamassa. koska jos noin ajattelet tämä ei jää tähän yhteen salasuhteeseen ja joskus tulet jäämään kiinni. silloin miehesi joutuu luopumaan lapsista koska oikeus antaa lapset aina äidilleen. eikö miehellä ole oikeus valita itse tulevaisuutensa ja se kuinka korkean moraalin vaimolleen haluaa.
vaihtoehtonahan on että mies menee naimisiin jonku kunnon tytön kanssa joka osaa arvostaa miestä ja oikeasti haluaa elää vain hänen kanssaan, jolle seksi ja rakkasu kulkee käsikädessä. jonka kanssa mies saa kasvattaa perhettä yhdessä.

Ja sanoit että miehesi tyydyttää sinut sängyssä? Miksi sitten se vanhempi mies...??

Ja suhteen ei tarvitse arkiintua ja olla tylsä, se on ihan suhteessa olevista kiinni. Silti olet kamala akka miestäsi kohtaan ja miehelläsi on oikeus tietää millainen ihminen oikeasti olet. Hän jo vakavasti harkitsee perhettä kanssasi....

Ajattele asiaa miehen kannalta.. Älä vaan mee lapsia hankkimaan tuollaisen valheen keskelle. Oikeasti! Ei toi oo mikään pelkästään sun hauska pieni salainen harrastus vaan tossa on jo isot asiat kyseessä jos mies on sun kanssa ihan tosissaan suunnitellut viettävänsä tulevaisuuden ja hankkivansa lapsia. Jos jäät kiinni niin tuo homma saattaa mennä tosi ikäväksi. Etkö tosiaan yhtään ole surullinen miehesi puolesta?

Toivon et jäät kiinni.

Sanoinkin että mies tyydyttää minut myös sängyssä, mutta sitä jännitystä en saa tästä suhteesta.

Ja tiedän kyllä että olen kamala akka ja sitä rataa.
Varmasti itsekin tuomitsisin jonkun tuntemattoman joka toimisi samallalailla, ei käy kieltäminen.

Aion kuitenkin jatkaa suhdettani, tai suhteitani ja perustaa miehen kanssa perheen kun sen aika tulee.
Itse toivon etten jää kiinni ja näin ollen teoillani satuta miestäni. Tiedän että hän murtuisi jos tietäisi totuuden.

Jokainen tyylillään, mutta teet väärin, sinuna lopettaisin samantien ja miettisin tahdonko oikeasti jatkaa suhdetta vai minkä takia pitää juosta vieraissa!!?

Johan sanoin etten uskaltaisi moista järjestelyä ehdottaa miehelle... Ymmärrätte varmaan ettei ole helppo vannoa toiselle rakkauttaan ja samalla ehdottaa että seksi muiden kanssa on sallittua? Itse koen ettei rakkauteni vähene tai huonone vaikka seksiä suhteen ulkopuolella harrastan. Varsinkin kun kyse ei ole siitä että lähtisin viikonloppuna baariin etsimään seksiseuraa.
Olen vain löytänyt ihmisen jonka kanssa on hauska viettää aikaa, harrastaa seksiä ja samalla saada vähän jännitystä elämään.

Olen surullinen mieheni puolesta jos hän saa tietää.
Vuosia sitten mieheni jäi itse kiinni pettämisestä ja se satutti minua kovasti, saimme asian kuitenkin puhuttua ja selvitettyä. En tahtoisi hänen tuntevan samallalailla kuin minä silloin.
Ja ei, tämä ei ole mikään kostopettäminen.

Miten salasuhteeni estää aidon läheisyyden suhteessani? En ymmärrä?

[QUOTE="Minni";25483879]Johan sanoin etten uskaltaisi moista järjestelyä ehdottaa miehelle... Ymmärrätte varmaan ettei ole helppo vannoa toiselle rakkauttaan ja samalla ehdottaa että seksi muiden kanssa on sallittua? Itse koen ettei rakkauteni vähene tai huonone vaikka seksiä suhteen ulkopuolella harrastan. Varsinkin kun kyse ei ole siitä että lähtisin viikonloppuna baariin etsimään seksiseuraa.
Olen vain löytänyt ihmisen jonka kanssa on hauska viettää aikaa, harrastaa seksiä ja samalla saada vähän jännitystä elämään.

Olen surullinen mieheni puolesta jos hän saa tietää.
Vuosia sitten mieheni jäi itse kiinni pettämisestä ja se satutti minua kovasti, saimme asian kuitenkin puhuttua ja selvitettyä. En tahtoisi hänen tuntevan samallalailla kuin minä silloin.
Ja ei, tämä ei ole mikään kostopettäminen.

Miten salasuhteeni estää aidon läheisyyden suhteessani? En ymmärrä?[/QUOTE]

Surullista

Yhteistyössä