Salarakas!!

  • Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti
taata
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 11:35 Cherina kirjoitti:
Mielenkiintoista. Olen törmännyt tuohon ajattelutapaan joskus ennenkin.

Nainen, joka seurustelee ns. vapaan miehen kanssa on ok.

Sitten:

sama nainen vaihtaa mieheen joka on varattu. Nainen leimataan pahaksi.

Eli se tekijä, että mies on varattu, tekeekin jonkun ahdasmielisen ajatuksissa naisesta h..n.

:headwall: :kieh:

No jaa....Tämän ihanan miehen kanssa me jatketaan seksin merkeissä edelleen. Ja jos tai kun jompikumpi kyllästyy, se on sitten sen ajan murhe, en osaa etukäteen surra.

Yksi mies riittää minulle kerrallaan :LOL: joten unohdetaan yhteystietojen jakaminen....


Iloista keväänjatkoa teille kaikille
:hug:
samaa mieltä olen minä sinun kanssas! hyvää kevään jatkoa,älkääkä liikaa huolehtiko toisten salarakkaista!
 
ihmettelevä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 22:30 yleensä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:44 Cherina kirjoitti:
Näin varmaankin :LOL:

Mutta nic "sääliksi käy" onnistui heti herättämänn mielenkiintoni ja ah niin naisellisen turhamaisuuteni :) eli

no minkäs näköiseksi minut sitten kuvittelisit??
monasti salarakkaat on kauniita,mutta vajukkeja. Ihmisiä,jotka hakee hyväksyntää muualta,kun arki painaa päälle tai muuten tylsää. Yrittävät kohottaa itsetuntoa tällä varattujen ukkojen p.a.n.e.skelulla.
Tuo on ihan tosi ku vesi,että teitä voisi kutsua ilmasiksi h.u.o.r.i.k.s.i!!!!
Annahan numero,niin voisin parille kaverille vinkata,että ilmasta olis tarjolla. Ja jos se pitää olla varattu mies,niin säähän voisit "leikkiä roolileikkejä" niiden ukkojen kans,et ne olis varattuja...
:LOL:

Säälin sua ,vaikka sitä sanotaanki sairaudeksi.
Koetahan kasata itsesi ja miettiä jotain muuta piristävää,ku itsesi myymistä
Ottamatta kantaa varsinaiseen keskusteluun niin olenko ainoa, jonka mielestä tämä viesti on aivan asiaton? Kyllä keskustelupalstoillakin pitää jonkinlaisia käyttäytymistapoja noudattaa, ethän kadullakaan (toivottavasti) h.uorittele ihmisiä.. tällaisella ala-arvoisella viestillä teet lähinnä itsesi naurettavaksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 12:45 ihmettelevä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 22:30 yleensä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:44 Cherina kirjoitti:
Näin varmaankin :LOL:

Mutta nic "sääliksi käy" onnistui heti herättämänn mielenkiintoni ja ah niin naisellisen turhamaisuuteni :) eli

no minkäs näköiseksi minut sitten kuvittelisit??
monasti salarakkaat on kauniita,mutta vajukkeja. Ihmisiä,jotka hakee hyväksyntää muualta,kun arki painaa päälle tai muuten tylsää. Yrittävät kohottaa itsetuntoa tällä varattujen ukkojen p.a.n.e.skelulla.
Tuo on ihan tosi ku vesi,että teitä voisi kutsua ilmasiksi h.u.o.r.i.k.s.i!!!!
Annahan numero,niin voisin parille kaverille vinkata,että ilmasta olis tarjolla. Ja jos se pitää olla varattu mies,niin säähän voisit "leikkiä roolileikkejä" niiden ukkojen kans,et ne olis varattuja...
:LOL:

Säälin sua ,vaikka sitä sanotaanki sairaudeksi.
Koetahan kasata itsesi ja miettiä jotain muuta piristävää,ku itsesi myymistä
Ottamatta kantaa varsinaiseen keskusteluun niin olenko ainoa, jonka mielestä tämä viesti on aivan asiaton? Kyllä keskustelupalstoillakin pitää jonkinlaisia käyttäytymistapoja noudattaa, ethän kadullakaan (toivottavasti) h.uorittele ihmisiä.. tällaisella ala-arvoisella viestillä teet lähinnä itsesi naurettavaksi.
Eiköhän tässä ihan muut joudu naurettavaksi,eikä ne jotka sen totuuden sanoo-se kun joskus voi tehdä kipeää kuulla se :LOL:
 
vaimo täälläkin
Huh-huh! Mitä juttua!
Tottakai se tekee naisesta pahemman, jos ryhtyy "salarakkaaksi" (outo sana sikäli, että tuossa ei kyllä tiedetä oikeasta rakkaudesta mitään) varatulle miehelle, kuin jos ottaisi markkinoilta jonkun vapaan. Silloinhan tahallaan vaarantaa jonkun toisen naisen avioliiton ja perheen.
 
Jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 12:45 ihmettelevä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 22:30 yleensä kirjoitti:
\monasti salarakkaat on kauniita,mutta vajukkeja. Ihmisiä,jotka hakee hyväksyntää muualta,kun arki painaa päälle tai muuten tylsää. Yrittävät kohottaa itsetuntoa tällä varattujen ukkojen p.a.n.e.skelulla.
Tuo on ihan tosi ku vesi,että teitä voisi kutsua ilmasiksi h.u.o.r.i.k.s.i!!!!
Annahan numero,niin voisin parille kaverille vinkata,että ilmasta olis tarjolla. Ja jos se pitää olla varattu mies,niin säähän voisit "leikkiä roolileikkejä" niiden ukkojen kans,et ne olis varattuja...
:LOL:

Säälin sua ,vaikka sitä sanotaanki sairaudeksi.
Koetahan kasata itsesi ja miettiä jotain muuta piristävää,ku itsesi myymistä
Ottamatta kantaa varsinaiseen keskusteluun niin olenko ainoa, jonka mielestä tämä viesti on aivan asiaton? Kyllä keskustelupalstoillakin pitää jonkinlaisia käyttäytymistapoja noudattaa, ethän kadullakaan (toivottavasti) h.uorittele ihmisiä.. tällaisella ala-arvoisella viestillä teet lähinnä itsesi naurettavaksi.
Jep aika mauttomaksi on mennyt aikuisten ihmisten keskustelu taas... Ihmisiä ollaan kuitenkin kaikki, eikä kukaan selviä elämästä pyhimyksenä... :\|

Ja tuolta palstan yläreunasta lainaus:
Tällä keskustelupalstalla ei voi keskustella toisia loukkaavasti tai yllyttää esimerkiksi rikolliseen toimintaan. Tästä syystä kiellettyjä aiheita ovat muun muassa paritus, huumaavat aineet, rasistiset kannanotot, jotka loukkaavat toisten ihmisten etnistä, rodullista tai seksuaalista yhdenvertaisuutta. :whistle:
 
ihmettelevä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 20:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 12:45 ihmettelevä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 22:30 yleensä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:44 Cherina kirjoitti:
Näin varmaankin :LOL:

Mutta nic "sääliksi käy" onnistui heti herättämänn mielenkiintoni ja ah niin naisellisen turhamaisuuteni :) eli

no minkäs näköiseksi minut sitten kuvittelisit??
monasti salarakkaat on kauniita,mutta vajukkeja. Ihmisiä,jotka hakee hyväksyntää muualta,kun arki painaa päälle tai muuten tylsää. Yrittävät kohottaa itsetuntoa tällä varattujen ukkojen p.a.n.e.skelulla.
Tuo on ihan tosi ku vesi,että teitä voisi kutsua ilmasiksi h.u.o.r.i.k.s.i!!!!
Annahan numero,niin voisin parille kaverille vinkata,että ilmasta olis tarjolla. Ja jos se pitää olla varattu mies,niin säähän voisit "leikkiä roolileikkejä" niiden ukkojen kans,et ne olis varattuja...
:LOL:

Säälin sua ,vaikka sitä sanotaanki sairaudeksi.
Koetahan kasata itsesi ja miettiä jotain muuta piristävää,ku itsesi myymistä
Ottamatta kantaa varsinaiseen keskusteluun niin olenko ainoa, jonka mielestä tämä viesti on aivan asiaton? Kyllä keskustelupalstoillakin pitää jonkinlaisia käyttäytymistapoja noudattaa, ethän kadullakaan (toivottavasti) h.uorittele ihmisiä.. tällaisella ala-arvoisella viestillä teet lähinnä itsesi naurettavaksi.
Eiköhän tässä ihan muut joudu naurettavaksi,eikä ne jotka sen totuuden sanoo-se kun joskus voi tehdä kipeää kuulla se :LOL:
Minä en ottanut kantaa keskustelun sisältöön vaan törkeään, ylimieliseen ja toisia halventavaan tapaasi tuoda oman kantasi esille. Minä en ole kenenkään salarakas vaan onnellisessa avioliitossa elävä kahden lapsen äiti. Mutta minusta aikuisella ihmisellä pitää olla joitakin käyttäytymistapoja ollaan sitten keskustelupalstalla tai missä hyvänsä. Minun silmissäni teet itsesi naurettavaksi näillä ala-arvoisilla ja mauttomilla viesteilläsi. Tässäkin ketjussa esim. Cherina, joka ilmeisesti on jonkun varatun salarakas, kirjoitti paljon aikuisempaa tekstiä. Ottamatta siis kantaa sisältöön, koska siitä minulla ei ole mitään sanottavaa. Jokainen tehköön omat ratkaisunsa elämässään.
 
luuserit
YH-ainesta.

Yleensä MITÄÄTTÖMYYDET NUSII kaksi asiaa
vieraita meihiä ja oman miehen rahat.

Yhden asian oon elämässäni päättäny.
Mua ei akat putsaa.
Jos ei riitä mulata sama raha ku itteltä, niin mäellee sellanen ämmä
KÄVI VIERAISSA ELI EI.

:LOL:
 
opettele
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:42 luuserit kirjoitti:
YH-ainesta.

Yleensä MITÄÄTTÖMYYDET NUSII kaksi asiaa
vieraita meihiä ja oman miehen rahat.

Yhden asian oon elämässäni päättäny.
Mua ei akat putsaa.
Jos ei riitä mulata sama raha ku itteltä, niin mäellee sellanen ämmä
KÄVI VIERAISSA ELI EI.

:LOL:
Opettele kirjoittamaan. Et anna itsestäsi todellakaan älykästä kuvaa..
 
sori kuule
[


[/quote]

Ottamatta kantaa varsinaiseen keskusteluun niin olenko ainoa, jonka mielestä tämä viesti on aivan asiaton? Kyllä keskustelupalstoillakin pitää jonkinlaisia käyttäytymistapoja noudattaa, ethän kadullakaan (toivottavasti) h.uorittele ihmisiä.. tällaisella ala-arvoisella viestillä teet lähinnä itsesi naurettavaksi.


[/quote]

Eiköhän tässä ihan muut joudu naurettavaksi,eikä ne jotka sen totuuden sanoo-se kun joskus voi tehdä kipeää kuulla se :LOL:

[/quote]

Minä en ottanut kantaa keskustelun sisältöön vaan törkeään, ylimieliseen ja toisia halventavaan tapaasi tuoda oman kantasi esille. Minä en ole kenenkään salarakas vaan onnellisessa avioliitossa elävä kahden lapsen äiti. Mutta minusta aikuisella ihmisellä pitää olla joitakin käyttäytymistapoja ollaan sitten keskustelupalstalla tai missä hyvänsä. Minun silmissäni teet itsesi naurettavaksi näillä ala-arvoisilla ja mauttomilla viesteilläsi. Tässäkin ketjussa esim. Cherina, joka ilmeisesti on jonkun varatun salarakas, kirjoitti paljon aikuisempaa tekstiä. Ottamatta siis kantaa sisältöön, koska siitä minulla ei ole mitään sanottavaa. Jokainen tehköön omat ratkaisunsa elämässään.
[/quote]


Ai mun tapaan?Sori mut toi oli mun eka viesti joten vääräää puuta haukut :LOL: elämässäki vois olla niitä käyttäytymistapoja-mitä teet toiselle,se tehdään sulle-onneks elämä opettaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 11:35 Cherina kirjoitti:
Mielenkiintoista. Olen törmännyt tuohon ajattelutapaan joskus ennenkin.

Nainen, joka seurustelee ns. vapaan miehen kanssa on ok.

Sitten:

sama nainen vaihtaa mieheen joka on varattu. Nainen leimataan pahaksi.

Eli se tekijä, että mies on varattu, tekeekin jonkun ahdasmielisen ajatuksissa naisesta h..n.

:headwall: :kieh:

No jaa....Tämän ihanan miehen kanssa me jatketaan seksin merkeissä edelleen. Ja jos tai kun jompikumpi kyllästyy, se on sitten sen ajan murhe, en osaa etukäteen surra.

Yksi mies riittää minulle kerrallaan :LOL: joten unohdetaan yhteystietojen jakaminen....


Iloista keväänjatkoa teille kaikille
:hug:
Sen enempää moralisoimatta kenenkään toimintaa, ihmettelen että miksi ripustaudut yhteen mieheen, joka on varattu jo jollekulle toiselle? Mistä tiedät että olet ainoa nainen salarakkaallesi? Miksi et katselisi myös ympärillesi, käyttäisi omaa tilannettasi vapaana naisena hyväksi? Tätä en naisten toiminnassa ymmärrä! Ethän ole miehelle kuitenkaan ykkönen, joten...
 
kaikki tekee niinkun parhaaks näkee..Kaikki tietää mikä on häviämisen hinta ja mistä on valmis luopumaan..Minä en ikinä olisi valmis pilaamaan parisuhdettani ja hajottamalla perhettäni panohalujeni takia..Enkä tehnyt sinkkunakaan hajottanut perheitä(ainakaan tietoisesti).
Sitä saa mitä tilaa..Niin se vaan on, karma karma.. :)
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 14:34 eva kirjoitti:
jep.. yhden illan juttuja on ollut, ja kerran, miehen ja lasten ollessa poissa, tuli yks vahingossa kotiinkin mukana.. ja ihanaa oli. Miehen kanssa kun mennyt suhde penkin alle alusta asti.
En ihmettele ja taitaa miehelläski olla omat kuviot
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 14:34 eva kirjoitti:
jep.. yhden illan juttuja on ollut, ja kerran, miehen ja lasten ollessa poissa, tuli yks vahingossa kotiinkin mukana.. ja ihanaa oli. Miehen kanssa kun mennyt suhde penkin alle alusta asti.
Mut sen verta hyvin kuitenkin meni, että lapsia piti hankkia? Jep jep... :LOL:
 
Harkintaa
...jos aikoo ottaa salarakkaan. Ensin on hirvittävän jännää ja himottaa, sitten pakko aina tavata, kauhea pelko #&%?$!*ä jääkö kiinni :( ja jää sitten ennemmin tai myöhemmin. Kamala morkkis jne...Ja kun jää kiinni oma puoliso voi heittää heti pihalle ja siitä kuulee sitten molemmat suvut ja sinusta tehdään syypää kaikkeen vaikka syy voisi ollakin molemmissa/puolison teoissa tms.
JOku on vikana suhteessa kun pitää mennä muualle, se asia pitää hoitaa päiväjärjestykseen oman puolison kanssa. En moralisoi täällä vaan puhun omasta kokemuksesta. Kun alkoi tulla salarakkaita otin eron exästä eikä nykyisen kanssa tarvitse salarakkaita hankkia ;)
 
Hag
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 14:48 EHMW kirjoitti:
Monesti miettinyt, että miten ihmiset ees uskaltavat/ilkeevät alottaa tollasen suhteen?

Minä en kyllä häpeeltäni ilkeis naamani näyttää lasten edessä, saati oman miehen :\|

kai sitä pitää sitten olla tosi huonossa suhteessa, jos ajautuu moiseen.
Mutta eikö sillon olis parempi erota, kuin elää tunnontuskissaan?

Vai mikä tollasessa kaksoiselämässä viehättää?

t. tietämätönkö?
Pravo, olet oikeassa :)
 
Tiedättekös mitä moralisoijat??!! Minä olisin vielä vuosi sitten ollut teidän kanssa samaa mieltä ja ollut salarakkaita vastaan!! Olen elänyt jo jonkin aikaa avioliitossa ja mieheni alistamana ja mustasukkaisuuden alaisena.. tiesin että mitta tulee vielä joskus täyteen. Nyt en enää rakasta häntä. Ja muut miehet kiinnostaa. Olen mieheni kanssa vielä siksi koska meillä on yhteiset lapset ja yhteinen koti.

Ennen ajattelin, etten ikinä pettäisi miestäni, vaikka mitta täyttysikin. Te jotka elätte hyvässä avioliitossa ette VOI ymmärtää miksi petetään. Minun silmäni ovat nyt auenneet sille miksi petetään. Vuosi sitten en olisi ikinä puhunut näin...joten moralisoijat: varokaa vain omaa varjoanne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 13:38 eerika kirjoitti:
Tiedättekös mitä moralisoijat??!! Minä olisin vielä vuosi sitten ollut teidän kanssa samaa mieltä ja ollut salarakkaita vastaan!! Olen elänyt jo jonkin aikaa avioliitossa ja mieheni alistamana ja mustasukkaisuuden alaisena.. tiesin että mitta tulee vielä joskus täyteen. Nyt en enää rakasta häntä. Ja muut miehet kiinnostaa. Olen mieheni kanssa vielä siksi koska meillä on yhteiset lapset ja yhteinen koti.

Ennen ajattelin, etten ikinä pettäisi miestäni, vaikka mitta täyttysikin. Te jotka elätte hyvässä avioliitossa ette VOI ymmärtää miksi petetään. Minun silmäni ovat nyt auenneet sille miksi petetään. Vuosi sitten en olisi ikinä puhunut näin...joten moralisoijat: varokaa vain omaa varjoanne.
Ihan ilman mitään moralisointia; oisko mitään pakata kamppeensa ja häipyä? Ei se ongelma salarakkailla parane.
:whistle:
 
Nih
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 13:53 Miri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 13:38 eerika kirjoitti:
Tiedättekös mitä moralisoijat??!! Minä olisin vielä vuosi sitten ollut teidän kanssa samaa mieltä ja ollut salarakkaita vastaan!! Olen elänyt jo jonkin aikaa avioliitossa ja mieheni alistamana ja mustasukkaisuuden alaisena.. tiesin että mitta tulee vielä joskus täyteen. Nyt en enää rakasta häntä. Ja muut miehet kiinnostaa. Olen mieheni kanssa vielä siksi koska meillä on yhteiset lapset ja yhteinen koti.

Ennen ajattelin, etten ikinä pettäisi miestäni, vaikka mitta täyttysikin. Te jotka elätte hyvässä avioliitossa ette VOI ymmärtää miksi petetään. Minun silmäni ovat nyt auenneet sille miksi petetään. Vuosi sitten en olisi ikinä puhunut näin...joten moralisoijat: varokaa vain omaa varjoanne.
Ihan ilman mitään moralisointia; oisko mitään pakata kamppeensa ja häipyä? Ei se ongelma salarakkailla parane.
:whistle:
Peesaan.. Kyl mä ymmärrän, että jos ei suhde miellytä niin sitä alkaa muita haluta, mutta ei se silti pettämistä oikeutetuks tee. :/
 
pettäjä
Juup.... Enpä enää tekis niinkuin tein jos saisin elää muutaman vuoden uudestaan.

Jättäisin pettämättä. mutta minkäs teet kun ihmislapsi on tyhmä, tyhmä ja tyhmä. Seurauksista kärsin, luultavasti loppuelämäni. Nyt vain täytyy koittaa pitää elämä jotenkin kasassa ja "nokkapystyssä".

 
xcvxc
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 22:58 pettäjä kirjoitti:
Juup.... Enpä enää tekis niinkuin tein jos saisin elää muutaman vuoden uudestaan.

Jättäisin pettämättä. mutta minkäs teet kun ihmislapsi on tyhmä, tyhmä ja tyhmä. Seurauksista kärsin, luultavasti loppuelämäni. Nyt vain täytyy koittaa pitää elämä jotenkin kasassa ja "nokkapystyssä".
On se kova tuo KARVAHAITARIN puute.


Elämähän pyörii loppujen lopuksi vain sen ympärillä.


 

Yhteistyössä