salaisuus/asia jota et olisi halunnut kuulla?

  • Viestiketjun aloittaja en olisi halunnut tietää
  • Ensimmäinen viesti
"Joo"
Mun isäpuoli kertoi mulle, ettei ole mun velipuolen isä. Ja että tuo velipuolen äiti on harrastanut seksiä veljensä kanssa.

Miksi helvetissä sen piti mulle uskouta? Veli ei tiedä noista kummastakaan mitään, enkä olisi minäkään halunnut tietää.
 
Palstalla kuulee liikaakin
- Että Savannalla on niin runsaat kuukautiset, että pitää olla paksu yöside ja lisäksi paljon vessapaperia

- Että rieputarallaan mies heitti poikaa leikkiautolla

- Että Rukoilijasirkka on sheivannut intiimikarvansa sydämen muotoon
 
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22598610:
Kaveri tunnusti mulle pattämisensä.
Oo siinä sitten 'normaalisti' miehensä ja hänen seurassaan.
Joo nää on aina vaikeita tilanteita, varsinkin jos kaveraa tän miehenkin kanssa :(

Mulla on eräs kaveri, jolla on melkoinen pettämishistoria takana, avioliiton ulkopuolisia pitkiä salasuhteita, raskaaksi tuloja salarakkaalle jne. Meidänkin ystävyyden aikaan tää nainen petti aviomiestään, onneksi tajusivat erota. Jotenkin vaikea luottaa koko ihmiseen, kun tietää millaiseen tämä nainen kykenee. Pelottaa vaan, että hänen nykyinenkin parisuhteensa päättyy jossain vaiheessa johonkin pettämisjuttuihin.

Sitten toinen juttu mitä en välttämättä olisi tahtonut tietää oli se, kun exän äiti avautui appiukon pettämisistä. Oli kuulemma exää odottaessaankin saanut ukoltaan sp-taudin.
 
:(
Pidin kaverin isosiskoa (40+) ihan fiksuna ja mukavana ihmisenä, kunnes hän juhannuksena kertoi että hänelle on tehty 5 aborttia nuorempana... En olisi halunnut kuulla, koska en enää pysty häneen suhtautumaan normaalisti, vaikka nuoruuden holtiton elämäntyyli onkin muisto vain.
 
"Hilpuri Tilli"
Alkuperäinen kirjoittaja olis saanu jäädä kuulematta;22596873:
naapurin mummo (800 ja risat) ei ole koskaan tykännyt seksistä ja on lakannu kokonaan antamasta odottessaan kolmatta lastaan 24 vuotiaana
Kiinnostaisi montako lasta häenllä on.
 
sirpaleina harmaana
En olisi halunnut tietää, että äitini makasi MUMMONI miesystävän (ainakin 75v) kanssa, vähän ennen kuin mummo joutui vanhainkodille... (äiti asui siis heidän kanssaan)
 
Että erään mulle ennen läheisen ihmisen isä ei olekaan hänen siskonsa isä. Oli typerää, että mä tiesin siitä, mutta perheen muut lapset (paitsi tämä sisko itse) ei.

Kertoivat asiasta kyllä lapsilleen, sekin taisi olla mun ansiotani (otin asian puheeksi heidän kanssaan ja pian sen jälkeen he kertoivat).
 
bud
Mieheni puolelta on eräs nuori nainen saanut alkunsa raiskauksesta. Äitinsä siis piti vauvan.. Eivätkä ole mitään pöpikansaa, päin vastoin. Itse en kyllä ikinä pystyisi pitämään lasta siinä tilanteessa. En ollut uskoa korviani, kun mies tämän kertoi.. Edes anoppi ja appi eivät tätä käsittääkseni tiedä.
 
Ystävän entinen poikaystävä kertoi minulle, että on ollut minuun ihastunut koko sen ajan kun seurusteli ystäväni kanssa. En ole ikinä kertonut sitä ystävälleni. En todellakaan olisi halunnut kuulla, enkä ole halunnut loukata ystävääni kertomalla hänelle.
 

Yhteistyössä